Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Oct 31, 2014 - Home of 20314 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

Aku Suka Konek Budak Sekolah

By Budak Gay

submitted March 4, 2002

Categories: In Malaysian

Text Size:

Peristiwa ini berlaku ketika aku darjah 6. Aku baru balik dari sekolah apabila seorang budak lelaki dari sekolah menengah memanggil aku ketika aku sedang menunggu bas. Budak itu tingkatan 2. Handsome juga dia ni. Ketika itu aku tak tahu yang dia seorang gay. Dia ajak aku minum di kantin sementara menunggu bas. Kebetulan di kantin hanya ada aku dan dia saja. tiba-tiba dia cium pipi aku. Aku mengelak tetapi dia senyum jer. Dia memujuk aku. Dia kata aku comel sebab tu dia cium aku. Aku diam jer. Pastu dia memegang tangan aku lalu dia letak di atas pehanya. Aku membiarkan saja. Kemudian dengan berani dia memegang tangan aku lalu meletakkannya di atas kemaluannya yang masih di dalam seluar. Aku terkejut tetapi aku biar kerana masa tangan aku berada di situ kemaluannya dalam keadaan separuh tegang. Lama-lama kemaluannya keras betul dan aku merasa koneknya sunngguh besar. Aku teringin nak melihat konek dia yang tegang itu. Lalu dia mengajak aku pergi masuk ke dalam kelas. Kelas itu kosong kerana semua murid telah balik. Dia menutup pintu kelas dan menguncinya dari dalam. Kemudian dia mengatur meja dalam kelas itu supaya aku dapat baring atasnya. Pada mulanya aku malu. Tapi selepas dia pujuk aku pun baring di atas meja itu dalam keadaan kaki aku terjuntai ke bawah. Perlahan-lahan dia mengosok konek aku yang masih ditutup dengan seluar sekolah aku. Kemudian dia membuka zip dan kancing seluar aku serta melondehkannya ke bawah. Kemudian denagan selamba saja dia membuka seluar dalam aku. Aku rasa malu kerana maklum saja laa ketika itu aku masih belum sunat dan konek aku pendek jer. Dia terus mengenggam konek aku lalu di kelengsetkan kulitnya. Aku berasa sungguh seronok. Kemudian dia terus menghisap konek aku. Lama juga dia hisap. Aku rasa sungguh seronok. Kini tibalah giliran aku pula. Dia menanggalkan seluarnya lalu berbogel. Konek dia panjang dan tegang. Kepala koneknya berkilat dan air mazinya kelihatan meleleh dari kepala koneknya. Dia berdiri depan aku. Aku terus melutut dan menghisap koneknya. Sedap betul. Itulah pertama kali aku menghisap konek. Rasanya masin sedikit kerana air mazinya. Kemuadian dia kata dia nak terpancut. Aku terus berhenti meghisap. Maninya terpancut. Dia menahan dengan tangannya. Kemudian dia menjilatnya. Dia menyuruh aku jilat sikit. Pada mulanya aku tak mahu. Tetapi sekali lagi aku tewan dengan pujuknya. Aku menjilat air mani di tangannya sehingga bersih. Payau jer rasanya. Tapi sedap. Sejak dari itu kami sering buat 69 smapai lah aku baligh. Tapi kami tak pernah main belakang keranan kami tak suka. Hanya main depan lancap dan hisap saja...


Table of contents


Legend

  • = Category Updated
  • Flash Video Play Button = Flash Play Button