Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Sep 21, 2014 - Home of 20292 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

Gelagat bapak tiri

By Renoma

submitted March 14, 2003

Categories: In Malaysian

Text Size:

Jam dah pukul 6.30 petang untuk aku balik dari tempat kerja apabila hujan turun dengan lebatnya.Aku pun tunggu sekejap kalau-kalau akan reda nanti,jadi bolehlah aku keluar lagipun aku tak bawa payung hari tu.Tapi nampaknya tak henti-henti malah makin lebat.Supaya tak lambat nanti sampai kerumah,aku nekad untuk berlari saja keperhetian bas yg terletak kira-kira 200 meter jauhnya.Dengan pantas aku lari dan sampai saja di stesen bas,alamak! baju seluar ku habis semua basah kuyup.Macamana ni nak balik.Nak naik bas dengan keadaan begini nanti menyusahkan orang,nak naik teksi pulak makan belasan ringgit,jadi aku duduk termenung sekejap.

Distesen bas tu pulak adalah dua tiga orang yg hanya memandangku dengan keadaan menggigil kesejokan.Sedang aku duduk memikirkan macamana nak balik dengan keadaan begini,tiba-tiba aku ditegur oleh orang budak lelaki.Dia kesian tengok aku katanya dan mengajakku pulang dulu kerumahnya sementara menunggu hujan berhenti dan mengeringkan pakaianku.Pada mulanya aku menolak dengan alasan nanti menyusahkan dia saja,tetapi oleh kerana dia dengan bersungguh-sungguh ingin menolong aku melihat aku dalam keadaan kesejokkan,lalu aku ikutkan saja.Dengan memakai satu payung dua orang,kami pun berjalan dimana rumahnya katanya tidak jauh dari stesen bas tu.

Lebih kurang 10 minit,barulah kami sampai kerumahnya.Dia tinggal di sebuah rumah flat swasta ditingkat tiga dan menyewa rumah tu dengan sorang lagi kawannya.Sambil berjalan tadi,sempat kami mengenalkan diri masing-masing.Budak tu namanya zali.Sampai saja dirumahnya,kami pun masuk dan aku berdiri dulu di depan pintu sementara zaki terus kedalam bilik mengambil tuala dan terus memberikan padaku untuk menyalin pakaianku.Aku pun terus ketandas dan membuka kesemua pakaian ku kecuali spenderku.Aku sidai pakaianku di dapur dan terus duduk disofa dengan hanya memakain tuala dipinggang.Tiba-tiba zaki keluar dari biliknya dan tersipu-sipu sambil berkata yg pakaian yg ada mungkin tak muat untuk aku pakai.Memang betul,tengok bentuk badan zaki berbanding dengan badan aku agak berbeza. Zaki menpunyai bentuk badan yg agak kecil dan kurus pulak tu.Nak pakai baju dan seluarnya,aku rasa mana muat.Begitu jugak dengan saiz membernya jugak,sama dengan di katanya.Nampaknya aku terpaksa memakai tuala saja disofa smabil menunggu pakaian aku kering.Hujan diluar jugak tak henti-henti lebatnya.Zaki kedapur menghidangkan aku air kopi panas dengan satu pinggan kek untuk kami makan sama-sama.Kami pun berdua duduk di sofa menonton TV.Zaki sudah menyalin pakaiannya.

Dia hanya memakai shorts dan tidak berbaju.Setelah duduk dalam 20 minit sambil berbual-bual,aku bertanya,cuaca sejuk-sejuk gini,tak ada ke cerita yg boleh memanaskan badan kita.Ada,katanya.Lalu dia pun bangun dan membawa keluar beberapa keping VCD.Aku tengok macam-macam VCD ada.Ada jugak dia keluarkan beberapa VCD lucah.Aku pun suruh dia bukak cerita tu.Sambil tengok cerita tu,zaki bercerita dengan keadaan dirinya.Dia berumur 21 tahun dan berasal dari Johor.Mak dan bapaknya telah bercerai.Mak kawin lain dan bapak hilang,tak tahu kat mana sekarang.Dia mempunyai sorang adik yg sekarang masih lagi belajar dan tinggal diasrama.Bapak tirinya yg dia panggil pakcik said katanya,agak baik orangnya dan tak kisah sangat dengan dia.Walau bagaimana pun zaki taklah rapat sangat dengan bapak tirinya.Zaki ketika tu dah tak sekolah lagi,jadi selalu saja ada dirumah.

Dan kalau dirumah,pakciknya kadang-kadang bukak cerita blue dan adakalanya ajak dia tengok sama.Pada mulanya,zaki agak malu,maklumlah tengok cerita macam tu dengan bapak tiri sendiri,tapi bila tengok cerita agak syiok,zaki pun sama-sama duduk tengok cerita tu.Bukan tu saja,pakcik said katanya seringkali hanya memakai seluar dalam saja kalau dirumah.Zaki katanya sampai naik malu tengok gelagat pakciknya tu macam tarzan.Tapi zaki buat bodoh aje.Dan kalau dah habis tengok cerita blue,pakcik said mesti terus ketandas,melancap agaknya,kata zaki mungkin tak tahan sangat.Lagi satu perkara yg tak mungkin dia boleh lupakan,apabila dia sering kali ternampak mak dan bapak tirinya bersetubuh.Mereka kalau main,katanya selalunya tak tutup pintu,hanya rapatkan saja.Bilik aku pulak mengadap biliknya,jadi zaki boleh nampak dengan jelas permainan mereka.Pakcik said jugak sering bertelanjang dalam bilik bila berdua dengan mak,macam tak tahu malu.

Maknya pulak kadangkalanya hanya berkemban dan kadang-kadang hanya memakai coli dengan seluar dalam saja bila dalam bilik.Gelegat mereka berdua membuat zaki agak tertekan.Dia selalu intai kegiatan mereka.Maknya,katanya sebelum mereka main,selalu hisap konek pakcik said yg agak besar dan panjang jugak lebih kurang 8 inci adalah.Tengok mereka macamtu, zaki sering melancap pasal tak boleh tahan.Oleh kerana ingin tahu kenikmatan orang bersetubuh,zaki pun keluar bersama membernya cuba-cuba mencari bohsia-bohsia yg boleh ajak main.Jadi satu malam tu katany,dia dan membernya dapat pancing dua budak bohsia dan apalagi katanya,mereka pun menyewa sebuah bilik hotel untuk buat projek.

Oleh kerana,mereka tak ada duit banyak waktu tu,jadi mereka sewa saja satu bilik dan mereka buat projek sama-sama satu bilik.Itulah pertama kali zaki merasa macamana rasanya orang main.Sejak hari tu,dia sering kali mencari-cari kalau-kalau ada bohsia yg nak buat projek dengannya.Dan oleh kerana bosan dengan tingkah laku mak dan bapak tirinya,zaki mengambil keputusan untuk ke KL ni mencari kerja.Dia sekarang dah menetap diKL sudah masuk 2 tahun dan bekerja sebagai pembersih di sebuah komplek membeli belah.Aku yg asyik sangat dengar cerita kisah zaki tadi,sampai terlena sekejap dan zaki sedang terus tengok cerita blue tadi.Aku pulak baring disofa dengan kain tuala tu pulak kadangkala terselak.Oleh kerana agak susah bila baring dengan memakai tuala,jadi ku tarik keluar tuala yg aku pakai dan gantungnya di sofa.Aku baring disofa dengan hanya memakai spender putihku saja.Sedang aku nak terlena,tiba-tiba,aku rasa ada jari-jari yg mengurut-urut ditengah-tengah spender aku sambil mengusap-usapnya.Aku terjaga sekejap tapi tatap baring dan menutup mataku.Aku nak tengok reaksi zaki seterusnya.

Oleh kerana dia ingat aku dah tidur agaknya,zaki yg mengusap-usap konekku tu mula naik tegang didalam spenderku.Dengan perlahan dan gaya yg amat slow sekali,dia pun cuba mengeluarkan batang konek ku dari celah spenderku.Aku dapat rasa tapi pura-pura tak nampak.Kini batang konekku dah terkeluar dari celah spenderku dan aku tengok dia mengurut-urutnya.Tiba-tiba aku dapat tengok dalam keadaan samar-samar yg dia sudahpun bertelanjang bogel dan berdiri didepanku.Aku tengok dia berdiri sambil mengurut-urut batang koneknya yg sudah menegang.Boleh tahan jugak koneknya.Dengan perlahan,tiba-tiba dia memegang konekku dan koneknya dalam satu genggaman tangannya dan sekali gus melancapkan kedua-dua batang konektu.Batang konekku dan koneknya bergesel-gesel.Naik ngilu aku dibuatnya,tapi syiok dan stim jugak rasanya.

Agak lama jugak dia melancapkan kedua-dua konek tu,adalah dalam 10 minit. Tiba-tiba aku rasa nak terpancut dan dengan lajunya airmaniku teerpancut keluar.Begitu jugak dia,aku tengok airmaninya laju terpancut jatuh di badan ku,habis lekit dibuatnya.Aku sadar,tiba-tiba.Zaki terus lari kedapur untuk membersihkan dirinya.Aku pulak bangun dan mencapai kain tuala tadi dan lap bahagian perutku yg lekit dengan airmani aku dan dia.Zaki keluar tersipu-sipu dan dengan perlahan dia kata jangan marah,pasal dah tak boleh tahan.Dah lama tak melancap katanya.Aku hanya tersenyum dan berkata yg aku tak kisah dan understand pasal ni.Biasalah laki-laki,kalau dah stim sangat tak boleh tahan,melancaplah.

Tengok jam dah pukul 9.00 malam.Hujan pun dah reda,aku pun minta diri dulu untuk pulang.Sebelum balik aku mengucapkan terima kasih kerana menumpangkan aku tadi dan sempat aku bergurau dan bertanya lagi kalau-kalau nak lagi,jangn lupa panggil aku.Zaki tersenyum,mungkin rasa malu agaknya.Aku pun terus balik.



Displaying Page 1 - Records 1 to 30

More stories From Renoma

Cari Kerja

Oct 27, 2002

Hai namaku reno,berasal dari JB dan sekarang sudah pun bekerja di KL.Aku dapat tahu mengenai ruangan ini,menerusi member ku yg jugak selalu menghantar cerita-cerita menyentimkan diruangan ini.Jadi aku pun nak sekaki ceritakan kisah-kisah yg pernah terjadi keatas diriku sedikit masa lalu. Kisah ini terjadi semasa aku baru saja habis sekolah.Lepas sekolah,biasalah nak cari kerja.Oleh tu aku... read more

Member ku pelik

Dec 13, 2002

Kisah ini bermula sewaktu aku dan memberku,Joe ke singapura untuk mencari kerja sementara menunggu keputusan SPM aku.Kami mendapat kerja sebagai pembersih bangunan dikawasan bandar.Oleh kerana aku & Joe malas nak berulangalik dari Singapura ke JB,jadi aku & Joe menyewa sebuah rumah sewa supaya senang kami pergi kerja. Kami duduk bertiga dengan seorang lagi budak bangla.Rumah yg kami sewa ni... read more

Kenangan di Langkawi

Jan 02, 2003

Pada bulan Jun yg lalu,aku sekeluarga telah mengikuti rombongan ke Pulau Langkawi selama 5 hari.Dengan menaiki coach,perjalanan ke sana mengambil masa lebih kurang 6 jam.Dalam perjalanan ada jugak kami berhenti berehat untuk makan minum.Oleh tu kami telah berangkat awal-awal lagi iaitu jam 6.30 pagi supaya dapat sampai pada sebelah petang. Sampai saja di Kuala Kuah,kami pun meneruskan... read more

Mat Cleaner, Part 1

Jan 18, 2003

Aku bekerja di sebuah syarikat swasta yg terletak disebuah bangunan 22 tingkat tingginya.Pejabat aku terletak di tingkat 15.Oleh kerana bangunan itu amat tinggi,ada sebuah syarikat pembersih yg membersihkan bangunan itu termasuklah mencuci semua tandas-tandas yg ada didalam bangunan itu.Aku selalunya pulang agak lewat tiap-tiap hari.Selalunya aku akan habiskan kerja-kerja ku sebelum aku pulang... read more

Mat Cleaner, Part 2

Feb 03, 2003

Selang dua minggu selepas aku jumpa Joe di bilik tandas tempat aku berkerja dan sempat buat projek dengannya,kini aku sempat ajak Joe kerumah ku.Ini bila bini aku pulang kerumah orang tuanya dikampong untuk kejumputan kahwin.Oleh kerana waktu tu cuti sekolah,jadi dia ingin duduk disana untuk beberapa hari bersama orang tuanya serta anak-anak aku.Aku sempat menghadiri majlis itu tetapi tak dapat... read more

Kisah di Gym

Feb 07, 2003

Minggu lepas,hari sabtu,selepas habis kerja,memberku mengajak aku kesebuah gym untuk bersenaman dan angkat besi.Katanya dia ada menjadi membership disana,jadi dia boleh mengajak hanya seorang saja kawan untuk bersenaman serta angkat besi disana.Aku pada mulanya malas dan nak saja balik kerumah,tapi memberku paksa untuk menemaninya.katanya kita boleh sihatkan badan disamping boleh keluarkan... read more

Aku dan tukang Urut

Mar 08, 2003

Dua minggu yg lalu,aku dan memberku pergi ketempat tukang urut untuk mengurut seluruh badanku.Badanku penat dan lemah semacam.Ini mungkin kerana banyak sangat kerja-kerja yang aku buat di tempat kerjaku.Memberku yg aku panggil Mail ni memang selalu ketempat ni untuk urut badannya.katanya pakcik tukang urut ni bukan saja boleh urut badan malah boleh overhaul dan service seluruh badan... read more

Gian Hisap Konek

Mar 29, 2003

Hari sabtu yang lalu,selepas pulang dari kerja aku singgah sekejap kesebuah pasaraya yg terletak didalam sebuah komplek membeli belah yg berhampiran tempat kerja aku.Sampai saja,aku pun terus kepasaraya tu yg terletak di tingkat basement.Tiba-tiba rasa macam nak terkencing,lalu aku pun terus bergegas mencari tandas.Pusing punya pusing baru aku jumpa tandas yg terletak dihujung tepi tangga.Lalu... read more

Paradise in Bangkok

Apr 25, 2003

Bangkok,itulah salah satu tempat syurga bagi kaum laki-laki yg inginkan kepuasan sex.Bandar itu memanglah terkenal dengan activiti sexnya yg agak lumayan dengan tempat-tempat lain seperti hadyaai,phuket,bali dan lain-lain lagi.Disini ada bermacam-macam kegiatan berlansung seperti massage parlournya,foam party dan yg menarik ialah Thai Girls shownya yg memang mengkagumkan.Kalau nak tahu ikutilah... read more

Setelah kami berdua keluar lalu kami pun terus balik kehotel. Pada esoknya,disebelah petang kami keluar lagi merayau-rayau di bandar Bangkok hingga kemalam dan Ron ajak aku pergi berjumpa dengan membernya,Jon di sebuah hotel.Dia kata pada malam ni,hotel ni akan mengadakan satu party yg agak luasa biasa sikit iaitu foamparty atau party air sabun.Untuk keparty tu,kami dikenakan bayaran 15 ringgit... read more



Hari ini adalah hari yg keempat kami di Bangkok.Seperti biasa,disebelah petang kami keluar merayau-rayau lagi di pusat bandar Bangkok.Kami pergi kepusat membeli belah di Mabongkrong,ke Secon Square dan juga ke Chinatownnya di Pratunam.Disini terdapat banyak barang-barang tiruan yg dijual dengan harga yg agak murah kalau nak dibandingkan di Malaysia,seperti Kasut kulit,baju-baju T-shirt... read more

My Sugar Daddy

May 24, 2003

Bulan lepas,sepupu ku dari Penang datang kerumahku.Katanya dia sedang bercuti dan ingin relak diKL.Nama dia Zul,dia adalah anak kepada mak ngah aku dan berumur dalam lewat 20an dan masih bujang.Oleh kerana dia agak lama diKL ni,jadi dia ingin menginap dirumah aku adalah dalam seminggu.Nasib baik,rumah aku ada 3 bilik,jadi satu bilik tu aku suruh dia duduk. Aku dan zul dulu dikampong memag agak... read more

(sambong surf pasal rumah aku ada orang datang) Zul berhenti sekejap dari bercerita,lalu bangun untuk mengambil rokok lalu dihisapnya.Ternyata nampak bonjolan dispendernya mungkin konek lagi stim bila cerita dengan aku.Aku pun naik stim bila dengar ceritanya tu.Kami berdua pun mula menghisap rokok dan zul pun sambong balik ceritanya.Kau tahu No,aku dan dia sering kali buat projek.Kalau... read more

Member lama

Jun 15, 2003

Hari sabtu yg lalu,sedang aku sibuk dengan kerja-kerja aku dipejabat,tiba-tiba,handphone aku berbunyi.Panggilan tu datangnya dari member lama aku,Joe yg satu ketika dulu pernah bekerja semasa cuti sekolah.Dah hampir 10 tahun,kami tak berjumpa tiba-tiba dia talipon aku.Katanya dia nak berjumpa dengan aku.Lalu aku pun suruh dia menunggu aku didepan bangunang tempat aku bekerja jam 1.00 tengahari. ... read more

Hai,apa khabar semua!Dah lama aku tak kirim cerita kat ruangan ni.Biasalah sibok dengan kerja seharian.Lagipun takde cerita yg boleh aku kongsi sama-sama.Cuma pada hari ni,aku nak ceritakan pasal hal diriku macamana mulanya aku terjebak dengan gejala sex ni. Kisah ni sebenarnya adalah kisah dimana aku masih lagi dibangku sekolah.Ketika tu,umurku baru saja 16 tahun.Dan pada ketika tulah,mak dan... read more

Bulan lepas,sepupuku Zamri datang kerumahku untuk bercuti.Dia ingin menghabiskan cutinya beberapa hari diKL ni.Untuk menemaninya disini,aku terpaksa mengambil cuti beberapa hari untuk membawanya bersiar-siar.Sebenarnya Zam bukan pertama kali berkunjung ke KL,sudah beberapa kali dia kesini,tetapi kali ni,dia ingin menginap saja dirumah aku.Jadi aku terpaksa menunggunya distesen bas dan bawanya... read more

Jemputan di Batam

Sep 28, 2003

Dua minggu selepas zam sepupu aku datang ke rumah ku untuk bercuti,dia menalipon aku untuk menjemput ku sekeluarga ke perkahwinan sepupunya di Pulau Batam,Indonesia.Memang zam ada sedara tinggal diBatam,menandangkan bapanya memang orang sana.Oleh kerana isteri dan anak aku tidak mempunyai passport antarabangsa,jadi aku pergi sorang dengan zam.Keluarganya zam dah siang-siang lagi kesana.Jadi aku... read more

Beberapa minggu selepas raya tahun lepas aku sekeluarga pergi bercuti ke Cameron Highland.Ini semua adalah cadangan si Zamri,sepupu aku yg ingin menghabiskan cutinya kesana bersama kami semua.Kami berada disana selama tiga hari dua malam.DiCameron Highland kami menginap di Hotel Equitorial Cameron Highland yg terletak bertul-betul diatas puncak kaki CAmeron Highland. Oleh kerana Bini & anakku... read more

Teringat Kisah Lampau

Jan 21, 2004

Selalunya,lelaman pertama yg aku akan pergi bila aku surf internaet dicomputer aku ialah ke lelaman motnes dimana aku akan baca dulu kisah-kisah erotic yg dihantar oleh member-member kita.Selepas aku membaca satu kisah yg berlaku disebuah gudang,aku pun teringat akan kisah yg pernah berlaku ditempat aku bekerja waktu tu.Waktu tu,aku baru aje habis sekolah dan ingat terus nak cari kerja.Duduk... read more

Family Day

Jan 24, 2004

Bulan Lalu,tempat kerjaku menganjurkan Family Day sempena menyambut tahun Baru 2004 di Sunway Lagoon Wetland.Aku sekeluarga pagi-pagi lagi dah sampai disana dengan menumpang van kawan sepejabatku.Sampai saja disana,kami pun terus masuk.Kami sekeluarga diberi percuma tiket masuk kesana dan makan minum pun disediakan.Jadi tak payahlah susah payah membawa makanan kesana,cuma bawa pakaian untuk mandi... read more



Kerana Bapa Tiri

Feb 16, 2004

Kisah ini terjadi pada lewat tahun lepas selepas aku bertemu dengan seorang pemuda ketika aku pergi keSunway Lagoon menyambut hari keluarga disana.Disana aku ada buat projek dengan dia di dalam bilik mandi.Selepas tu,sempat aku beri dia nombor handphone aku kalau dia ingin menghubungi aku.Dan sekarang dia menalipon aku dan ajak aku berjumpa dengan dia di pada hari sabtu di KLCC. Setelah berjumpa... read more

Rewang diSingapura

Mar 03, 2004

Pada Penghujung tahun lalu,aku sekeluarga telah ke Singapura kerana menghadiri satu majlis perkahwinan sepupu aku,kamil,anak kepada pak long aku.Aku kesana atas jemputan dari keluarga PakLong aku,abang kepada arwah bapak aku yg menetap disana.Jadi aku sekeluarga pun berangkat kesana pada hari Jumaat dengan menaiki Keretapi pagi langsung kesana. Tepat jam 4 petang,aku pun sampai dan terus... read more

Disimpan Gundek Datuk

Mar 31, 2004

Selalunya pada sabtu petang setelah pulang dari kerja,aku lebih suka duduk dirumah bersembang dengan anak dan bini aku sambil tonton TV.Itu pun kalau tak keluar berjalan.Sedang aku duduk menyandar di sofa mengadap TV,tib-tiba handphone aku berbunyi,lalu aku pun terus jawab.Hello!Reno,akulah Bai,ingat tak member lama satu kerja dulu?Ooi...bai,khabar kau,hidup lagi kau,angin apa kau tiba-tiba call... read more

Co. Annual Dinner

May 07, 2004

Bulan Lepas,Co. tempat aku kerja mengadakan majlis Anuual Dinnernya di sebuah hotel di sini. Semua pekerja dijemput kemajlis itu yg selalu di anjurkan pada setiap tahun.Semua staff yang hadir tidak dibenarkan membawa isteri atau suami mahupun yang belum kahwin tidak boleh membawa partner.Jadi yang hadir kemajlis itu hanyalah kesemua pekerja adalah dalam 40 orang.Aku pun apalagi memang tidak... read more

Aksi di Tandas Awam

Jun 02, 2004

Kisah ini terjadi pada beberapa hari yang lalu disebuah tandas awam.Hari tu hari sabtu,aku kerja setengah hari dan baru saja habis kerja.Sedang aku merayau rayau disebuah kompleks membeli belah,tiba-tiba,aku rasa macam nak terkencing.Lalu aku pun terus pergi mencari tandas.Aku pun jalan pusing-pusing sekeliling tempat tu,akhirnya barulah aku jumpa tandasnya yang terletak betul-betul disebelah... read more

Gelagat Tukang Urut

Jul 10, 2004

Apa Khabar semua?dah agak lama jugak aku tak bercerita di ruangan hot ni,biasalah sibuk dengan kerja seharian.Actually,ada banyak kisah-kisah yg nak aku ceritakan diruangan ni yg benar-benar cerita,bukan rekaan ya atau khayalan aje tapi memang benar-benar terjadi.Untuk pengetahuan semua,cerita-cerita dan kisah-kisah yg aku siarkan diruangan favourite ni,semuanya adalah kisah yg benar-benar... read more

Hai members semua!dah lama aku tak hantar cerita kat U all semua.Bukan tak ada kisah-kisah atau peristiwa yg menarik berlaku,tapi aku sibuk dengan kerja-kerja seharian.Lagipun,baru saja lepas Hari Rayakan.Letih lepas puasa sebulan dan lepas tu pulak sambut Hari Raya. Oh ya, aku rasa tak terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua member-member yg sama kaki dengan... read more

Kisah ini terjadi pada akhir tahun lepas.Aku sekeluarga telah keJohor untuk menghadiri majlis pertunangan sepupu bini aku.Kami kesana pada hari Jumaat dengan menaiki Bas express langsung ke Terminal Bas Larkin,JB.Dari sana kami menaiki teksi dan terus kerumahnya yang terletak di Taman Perling. Majlis diadakan pada hari Ahad.Oleh kerana aku tidak ambil cuti pada Isnin,maka aku terpaksa balik ke... read more

Nampaknya,belum puas lagi kami main tadi dalam bas,jadi aku dan raju pun return kat rumah aku lebih-lebih lagi bila aku terbayang-bayang akan batang belalainya yang mengiankan lagi nafsu aku untuk main dengan dia. Sesampai saja aku dirumah ku,kami pun masuk.Tengok jam baru pukul 8.00pagi.Aku pun suruh dia berehat di sofa sementara aku kebilik untuk salin pakaian.Selepas tu aku pun keluar... read more

Bila Kereta Rosak

Mar 26, 2005

Pada pertengahan bulan lalu,aku bersama tiga lagi members aku telah ke Johor untuk menghadiri suatu jemputan Pertunangan salah seorang member kat kerja aku.Majlis itu diadakan dirumah orang tuanya yang tinggal di Plentong,Johor.Jemputan itu diadakan pada hari sabtu dan kami pun berempat menaiki sebuah kereta members aku untuk kesana.Oleh kerana kami tidak bercadang untuk bermalam disana,jadi kami... read more



Page 1 of 2

        

Table of contents


Legend

  • = Category Updated
  • Flash Video Play Button = Flash Play Button