Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Nov 21, 2014 - Home of 20368 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

Budak Kampung

By Jekess

submitted December 6, 2003

Categories: In Malaysian

Text Size:

Nama aku Amir, umo 28 tahun. Aku sorang penyelia kat sebuah kilang semikonduktor kat KL. Kampung aku kat Johor. Keje aku kat kilang tuh memang banyak, nak selia pekerja2 supaya diorang buat keje dan tak malas yang boleh menjatuhkan produktiviti syarikat. Sebab tu la lama dah aku tak balik kampung. Tapi baru2 nih aku nekad mintak cuti sebulan nak ngabiskan cuti tahunan aku yang memang berlambak sebab tak pernah amik pun. Kadang2 tuh sampai Hari Raya pun aku tak balik kampung. Apa la perasaan mak pak aku kat kampung tuh. Entahla malas aku nak pikir, tapi tiap2 bulan aku tak lupa bagi duit RM500. Okla tuh. Gaji aku pun bukan besar mana pun. Pakai keta pun Wira, tak abis bayar lagi.

Hari Sabtu aku gi Puduraya beli tiket bas SE Express. Aku amik perjalanan malam sebab aku nak tido, kalau siang mau pening kepala aku tido dalam bas, terhenjut-henjut. Aku tanya pekerja kaunter, dia kata ada bas kul 12 tengah malam. Aku kata ok, bayar RM20, dapat seat no 26. Hmmm. Lantakla. Janji dapat balik kampung. Pastuh, aku balik umah lepak, rilek, penat oi keje half day je, tp nak bersesak kat Pudu tuh bukan senang. Bosan giler. Sedar tak sedar, aku terlelap kat sofa sampai kul 830 malam. Humang aih. Lama tul aku tido. Capai tuala, terus mandi. Fuh nyaman!

Hari Ahad, aku bangun awal, kul 630 pagi, gi joging kat Tasik Titiwangsa. Memang segar, hirup udara pagi2. Rasa bertenaga dan sihat tubuh badan. Cam minum Milo plak, jadi sihat dan kuat. Kat sana ramai gak la. Ye la ari Ahad la katakan. Dari budak2 sampai le ke makcik pakcik. Sumer nak jaga badan, kang umo pendek. Tak dapat nak enjoy puas2. Sama la ngan aku, badan kira ok dah. Nak kata berketul takde la sampai camtuh, tapi kotak kat perut kuar la gak. Dada pun pejal. Sebabnya aku selalu joging dan gi gim kat Kg Pandan. Niat aku bukan nak jadi body builder pun, tapi takat nak fit jer.

Hah! Akhirnya sampai la masa aku nak balik kampung malam nih. Aku mintak kawan aku antarkan. Kira bagi dia jaga keta aku la. Cuti lama tuh. Sebulan, kang tak idup enjin, soksok payah lak nak gi keje. Tak pasal2 terbang duit nak overhaul. Nak repair sendiri bukan aku reti sangat pun. Takat tambah air radiator pandai la. Hahahah. Sampai Pudu kul 1150 malam. Aku gi kaunter tanya, dia kata bas dah sampai, tengah tunggu kat platform 4. Aku salam kawan aku, berbudi sikit, ucap selamat dan penting sekali, JAGA KERETA AKU BAIK2. Aku pun turun menuju bas. Okla basnya. Tak buruk cam nak kondem. Nampak baru cam bas pesiaran. Bila aku naik, tengok sume seat dah penuh. Eh orang nih sume datang awal pe? Bersemangat tul nak balik kampung. Budak2 pun ramai dalam bas tuh, dekat separuh. Ramai family la nih satu bas ngan aku. Aku carik seat aku, tengok2 sebelah aku budak umur dalam lingkungan 11 12 tahun. Tinggi plak dalam 150cm je, berat mesti tak sampai 40kg. Ha! Aku cakap, nih seat aku. Dia pun beralih sebab aku taknak dok kat tingkap. Malam2 jalan mana nampak sangat. Jadi dia dok kat tingkap, aku sebelah dia. Aku tengok dia cam ngantuk jer. Ngantuk tido la, kata hati aku.

Tepat kul 12 tengah malam, bas jalan. Oh bagus gak syarikat nih, bas sampai awal, jalan on time. Selalu aku beli tiket bas Transnasional jer. Tapi kali nih, tukar angin lak. Lebih kurang la perkhidmatannya, sama cekap, berkualiti. Hehehhe. Tapi tambahan keistimewaannya, aku dapat dok sebelah budak nih. Kalu bas Trans, payah skit. Seat dia macam dah setting je. Jangankan dok sebelah awek, makcik pun tak pernah. Ikut pengalaman aku, semuanya laki2, tak pun seat sebelah aku kosong. Boring nak mampus.

Awal perjalanan, budak tuh cam ngantuk, tapi dalam 10 minit, sampai kat KL Sentral, budak tuh ok dah blik. Tengok2 kat luar tingkap. Aku pun memulakan bicara. Nama sapa? Nak balik Johor kat mana? Dia cakap Azriq, nak gi umah nenek kat Pontian. Oh. Umo bape? Tambah aku lagi. Dia jawab 12 tahun nak masuk 13 tahun 2004. Oh baru abis UPSR la nih. Dia cakap keputusan dia cukup makan je. Jadi cuti2 sekolah nih dia nak lepak kat kampung. Dok KL pun bukan seronok sangat, katanya. Sebab tinggal ngan pakcik, takde anak plak tuh, pastu laki bini sibuk keje. Tapi taknak bagi kuar jalan2 jauh. Last2 terperap kat umah je la, ceritanya. Hmmm. Peramah gak budak nih. Sikit aku tanya, berjela lak jawapannya. Bagus la. Kadang2 budak2 baya dia pemalu nak mampus. Mungkin sebab dia dah biasa berjauhan ngan mak pak, dia pandai berdikari dan ringan mulut. Ha? Mak pak ko katner? Aku tanya dia. Aku biasa panggil budak2, ko je. Tah la mulut tergeliat nak panggil adik ke apa ke. Rasa cam semacam je. Dia diam, katanya mak pak dia lama dah meninggal sebab eksiden. Ishishish. Kesian lak aku. Muda2 lagi dah mati mak pak. Tapi kira nasib baik lagi la. Ada orang nak jaga. Kalu tak tinggal umah anak yatim la jawabnya. Dia sampuk, eleh lebih kurang je, umah anak yatim ke umah pakcik, sama je. Ha'ah. Aku terpikir, pakcik dia pun bukan kisah sangat pasal budak nih. Kesian. Naik bas nih sensorang jer? Aku tambah lagi. Ha'ah, jawab dia ringkas. Pastuh aku diam, takde menda nak tanya dah. Mata dia pun aku nengok dah merah. Nak tido la gamaknya.

Aku tersedar dari tido pasal henset aku bunyi. Cis mesej dari Razlan, member aku. Dia tanya aku katner skang? Dia tengah lepak kat Bangsar, bergaya dengan keta aku. Oh, best tul melaram ngan keta aku ye? Memang la keta aku tuh sporty skit. Pakai skirt Evo, spoiler, ekzos confirm menderam, enjim turbo. Lain2 kira biasa la, kilat sudah pasti, kaler hitam, cermin tinted silver. Memang ranggi la keta aku. Tuh kadang2 kalu kat jalan, ada je mamat bakar2, ajak race le tuh. Sekali aku tekan minyak, mencicit nak kejar. Hahaha. Tu la berlagak sangat. Silap orang la beb. Aku pun picit2 butang henset, reply. Sukati ko la nak watpe ngan keta aku, tapi bila aku balik sok, aku nak tengok keta aku cam yang aku bagi kat ko dulu. Send.

Aku simpan henset dalam poket. Aku tengok budak sebelah aku lena tido. Comel la plak nampaknya. Rambut pendek tapi boleh sikat lagi, belah tengah, telinga bercuping, kecik je, muka bujur, hidung cam butang, tak mancung tak penyek. Hmmm. Memang cute. Dah la kulit putih tapi tak la cam salji ke kapas, putih orang Malaysia la. Dia pakai baju tshirt round neck Adidas, 3 stripe kat bahu, seluar jeans, brand apa tah. KikiLala kot. Entah la. Tapi bila tengok seluar dia je, aku rasa syok semacam je. Mata plak terfokus kat tengah2 kangkang dia. Eh pesal nih? Syok kat budak la plak. Lama2 aku pikir nak cuba rasa la kote dia dari luar seluar. Aku pun taruk tangan kat depan jeans dia dan raba2. Tak rasa sangat pun sebab kain jeans keras. Aku pun picit la nak rasa lagi. Sekali picit terus dapat rasa kote dia. Tak la besar sangat. Normal la untuk umur cam dia. Aku dah tak ketentuan. Stim pun mari. Aku tengok orang depan, dok berdengkur. Mujur dok seat belakang sekali, memang line clear la. Aku tengok muka budak tuh blik. Huh. Lena diulit mimpi.

Tak buang masa, aku jalarkan tangan carik zip seluar dia. Tarik slow2, sampai bawah. Dah bleh nampak spender kaler biru dia. Aku bukak butang seluar dia. Ketat gak. Part nih aku takut. Kang dia sedar time aku dok bersusah-payah bukak butang seluar dia, naya. Nasib baik berjaya tanpa sebarang kesan buruk. Fuh. Aku bukak seluar dia seboleh mungkin, sampai nampak keseluruhan bahagian depan spender dia. Aku tarik lagi skit seluar dia supaya selesa aku nak buat keje. Dia masih tak bergerak. Best! Aku usap2 depan spender dia, kat kote dia la, mana lagi. Picit2, urut2, pastuh rasa cam mengeras lak kote budak nih. Eh, sedar ker? Detik hati aku. Aku tengok mata dia pejam. Hmmm. Aku tak sabar nak tengok kote dia secara live. Masa mula2 jumpa tadi pun, aku dok terbayang camna la rupa dia bogel depan aku, menunjukkan kotenya. Aku tarik spender dia dari tepi dan lurutkan. Toing! Terkeluarla kote budak nih. Panjang dalam 1 setengah inci jer. Eleh, tu sebab baru tegang sikit. Aku betul2 kan spender dia kat celah kangkang, supaya tak naik balik sebab aku nak guna dua2 tangan mainkan kote dia. Aku tengok balik kote dia dan panjang skit lagi, capai 2 setengah inci dah. Ha, kan aku dah cakap tadi. Kote dia pulak macam mendenyut2. Sah budak nih tengah layan blue dalam tido, tak pun dia sedar tapi buat2 tido supaya aku terus main kote dia. Lantak la. Janji aku puas.

Aku tengok jam kul 230 pagi. Awal lagi. Tengok kat luar signboard baru kat Seremban. Bagus2. Jalan la lambat2. Lama sikit aku dapat main kote budak sebelah aku nih. Hehehee. Aku capai kote dia dengan tangan kiri aku, terus genggam macam pegang joystick game kat arked. Budak nih dah sunat, jadi nampak la kepala kote dia yang merah2 tuh. Aku urut2 kote dia. Atas, bawah, atas, bawah, cam melancap la. Aku biasa melancap. Tiap2 ari tuh. Tapi hari nih, belum lagi sebab tak sempat. Sibuk. Tapi takpe, malamnya, malam nih la. Indah. Boleh melancap sambil melancapkan budak umur 12 tahun. Syok gila babas.

Mata budak tuh masih pejam lagi. Kadang2 bola mata dia cam gerak2. Takut gak aku. Tapi, kalu dia sedar pun, kote dia kat tangan aku, mesti dia malu. Jadi lebih baik dia buat2 tido walaupun dah terjaga. Kang ngan aku2 sekali pun malu. Mana nak taruk muka beb? Aku main2 kote dia slow2. Nak menikmati keindahannya. Aku lepaskan jap, aku cium tangan aku, hmmm, takde bau hancing pun. Budak nih baru mandi kot. Bagus, amalkan kebersihan. Tu yang buat aku lagi syok main kote dia. Tapi kalau aku cium tangan tadi bau kencing, confirm hilang selera aku. Cancel terus. Tapi, sebab sebaliknya, teruskan la. Ahhh.

Bas terhoyong-hayang sebab loncat bonggol ke apa tah. Aku tersentak gak. Tapi kejap je. Pastuh, tiba2 je kepala budak tuh dok landing atas bahu aku. Cewah. Nak bermanja nampak. Tangan aku masih tak lepaskan kote dia. Biar sampai Johor aku dok urut2 je kote dia. Best siot! Aku paling kepala, cium rambut dia, bau Brylcream. Aku pun pakai minyak rambut tuh. Aku goyang2 kote dia ke kiri ke kanan, dapat rasa cam darah masuk lagi kat kote dia, mengeras. Aku dapat rasa kote dia dok memantul-mantul dalam genggaman aku. Sekali2 aku seluk tangan kanan aku rasa telur dia. Bulat je. Bulu pun takde. Nak bandingkan ngan aku, kat ari2 ada bulu, apatah lagi telur. Hutan hujan beb!. Kat ari2 dia licin, sama la telur dia. Aku dapat rasa testis dia dok dalam skrotum yang tertarik kemas, sebab dia tengah stim. Kalu tak mesti layut gak cam aku. Aku rasa telur aku dalam seluar, memang tak layut sebab kote aku pun dok menegang keras gila. Nasib baik aku pakai seluar track, tak pakai spender. Selesa la.

Depan seluar aku dok terpacak tiang kote jadi cam khemah. Aku ambik tangan kanan budak tuh dan selukkan dalam seluar aku. Aku adjust2 skit tangan dia supaya genggam kote aku yang 7 inci panjang. Ah sedap. Tak pernah seumur hidup aku, orang lain dok pegang kote aku melainkan aku sendiri. Walaupun tangan dia tak besar mana, dan takde respon sangat, tapi kesedapan masih terasa. Sementara tuh tangan aku tak lepas2 urut kote dia. Aku bersandar nak menikmati suasana tuh seketika sambil bas terus meluncur melepasi simpang Ayer Keroh. Hah. 2 3 jam lagi sampai la JB nih.

Aku lepaskan kote dia dan turunkan muka sebab aku nak rasa kote tuh. Semakin hampir, aku berdebar-debar. Last2 sampai gak ke kepala kote dia yang merah. Aku hirup bau2 yang ada. Hmmm. Ok. Bau yang enak, biasa untuk budak2 sebaya dia. Hancing, tarak. Bagus. Aku terus jilat2 kepala kote dia sambil kote dia terus tegang tak jatuh2. Aku tak tahan, terus masukkan semua kote dia dalam mulut, sampai ke telur dia. Tapi mana nak masuk telur sekali. Tergigit kang, tersedar plak dia. Aku hisap macam gula2 sambil buat gerakan pam atas bawah. Dia macam terloncat skit. Sedap la tuh. Tapi dia masih lena, agaknya la. Terasa tangan dia cam picit2 lak kote aku dalam seluar. Best tak terhingga.

Sedang leka, bas keluar simpang Machap. Nak berenti makan la tuh. Aku keluarkan kote dia dari mulut dan pegang balik sambil usap2. Kesan air liur aku ada lagi. Jadi licin la kote dia. Senang sikit nak lancapkan. Hehehe. Bas dekat nak sampai restoren, aku cepat2 tarik balik spender dia dan zip seluar dia balik. Fuh sepantas kilat. Bas pun berhenti. Drebar pasang lampu, budak sebelah aku bukak mata yang semacam susah. Eh, senang je tersedar budak nih. Pasang lampu je, celik mata. Hmmm. Aku pikir sendirian. Aku ajak dia turun, gi tandas ke gi makan sikit. Dia ok je dan pegang tangan aku, cam anak bapak. Aku gi tandas, dia tunggu luar. Takde rasa nak kencing ke budak nih? Tapi bagus lah. Kang dah kencing ada kesan kencing lak. Tak best la. Aku kuar dari tandas, tanya dia, taknak kencing ke? Dia jawab, tak sebab sebelum naik bas tadi dalam 6 jam tak minum air. Huh! Patut la. Kitorang gi ke satu gerai, aku amik mee kari 2, kira sama je la. Malas nak tanya dia nak makan apa, kang mintak mahal2 mampus. Dah bayar, aku dok kat meja dekat bas. Senang skit, kang bas nak keluar, leh kejar. Makan, makan, makan, makan.

Setengah jam, bas bunyi hon, nak gerak. Aku cakap kat dia, cepat sikit. Lembab tul makan. Hehehe. Dia gelojoh, telan ngan air. Kelakar aku tengok gelagat dia. Apa la dia nih. Naik bas, dia amik seat dia, dan aku pun lepak. Dia tanya, jauh lagi ke? Aku jawab dalam 2 jam sampai la Larkin. Ohhh. balasnya pendek. Dia pandang cermin. Aku tengok belakang dia. Budak nih baik, comel, tapi aku nih ntahapehapentah. Aku rasa serba salah. Apa nak buat? Otak berputar ligat. Last2 terpacul soalan Ko nih anak tunggal ke? Ha'ah, jawab dia. Hmmm. Kesian, mak pak takde, adik-beradik pun takde. Aku tanya kampung kat mana sebenarnya? Katanya Sri Bunian. Hah? Sekampung la kita rupanya. Hahahhaha. Tak kenal la plak. Tu la, selalu sangat balik kampung. Borak kami terputus kat situ jer. Aku terlelap.

Aku dikejutkan oleh budak tuh sebab bas dah sampai katanya. Aku bukak mata yang teramat berat. Huh? Sampai dah. Aku capai beg kat bahagian simpanan atas seat dan turun. Dia ikut belakang aku. Cepat, aku kata. Dia berlari-lari anak bila terasa tertinggal jauh. Cute betul. Sampai platform 2, bas not 3 Transit Link dah standby. Aku panggil Azriq!!!. Dia menyahut. Aku suruh dia naik bas dulu, dia terus carik seat kosong. Aku bayar tambang untuk dua orang dan duduk sebelah dia, seat dekat pintu. Haaaa. Mengantuknya. Aku pejamkan mata dan terlelap lagi. Hehehe. Tiba2 tersedar bila bas brek emergency. Cis, rupanya motor mencelah cam cibai. Aku takleh tido dah. Azriq dok leka tengok cermin ke luar. Tak lama pastu, aku tekan loceng sebab dan sampai kampung dah. Azriq turun sama. Aku tanya umah kat ner? Dia tunjuk. Tu. La. Umah Tok Ipin rupanya. Cucu dia la nih. Sori ye tok, saya dah main ngan hisap kote dia masa dalam bas tadi, kata hatiku. Aku bawak dia gi umah Tok Ipin sambil dia tak lepas2 pegang tangan aku. Ye la. Tak dapat kasih sayang mak pak. Kira aku bapak sementara dia la nih, tempat bermanja. Hehehe. Sampai je, Tok Ipin tengah bersiap nak gi ladang. Aku tengok jam, lah, dah kul 8 pagi la.

Assalamualaikum tuk. Aku memulakan. Waalaikumsalam, jawabnya. Ni ha cucu tok balik sama bas ngan saya. Seat sebelah lak tuh. Oh, jawab Tok Ipin. Dia dakap Azriq dan tanya kenapa tak bagitau nak balik? Azriq jawab, dia lari dari umah Pak Teh. Hah? Aku terkedu. Budak nih lari dari umah rupanya. Tak best dok sana, katanya lagi sambil aku tengok matanya dah berair. Aku pun rasa sebak. Dia kenalkan aku kat Tok Ipin. Dah kenal, tapi beruk nih memang liat nak balik kampung. Anak derhaka, kata tok. Eh. Apa nih tok, kataku nak menepis tohmahan yang memang betul pun. Aku tengok Azriq tersenyum. Ha kan comel senyum, nangis buruk je, aku mengusik dia. Dia pukul aku, tapi tak sakit pun, aku tau dia tak bermaksud nak menyakitkan, cuma bergurau. Aku usap kepala dia. Budak nih baik tok, dalam bas, diam jer. Tak buat pasal. Aku cerita. Tok dengar dan menambah. Ariq, nama panggilannya, memang baik, tapi sebab mak paknya mati sebab eksiden, pakcik dia nak bela. Dia kata tok tak mampu nak sara Ariq. Tapi tengok, apa jadi? Budak nih dah lama kenal dengan atuk dia, sejak kecil mak pak dia selalu bawak dia jumpa tok kat sini. Jadi dah rapat la. Ngan pakcik dia, haram pernah jumpa, macam kamu jugak la. Aduh. Kena lagi. Payah sangat nak balik kampung. Ye la. Mentang2 dah dok KL, bandar besar, berlagak, lupa asal usul. Tambahnya lagi. Huhuhuhuh.

Ok la tok. Aku mencelah. Malas nak kena lecture lagi. Aku bagi tau nak balik jenguk mak pak kat umah. Bakpe la agaknya sekarang. Mak aku memang surirumah, bapak lak dah pencen, harapkan pencen je la. Nak keje, umur dah lanjut, jadi pengawal pun payah sebab uzur. Nasib baiklah ada Tini, adik aku yang rela dok kampung tak kawin sampai skang, cam aku, untuk jaga mak pak kitorang. Aku lak sibuk kat KL, tapi tak pernah miss kirim duit. Biar jauh di mata, di hati tidak lupa. Cisciscis. Aku mengangkat punggung dan salam ngan Tok Ipin. Azriq pun hulurkan tangan dan salam gak. Aku cakap kat dia, jangan nakal2 tau. Dia mencebik. Heheheh. Pastu, dia peluk aku. Tok Ipin mencelah, ha tengok, ngan kamu tuh yang baru dia kenal pun mudah mesra, tapi ngan pakcik dia, entah la. Sebab saya nih baik agaknya tok, kataku. Hehehe. Nak menangkis balik cacian Tok Ipin tadi. Hahaha. Tok Ipin, menarik senyum kelat.

Jam dah kul 9. Ekeleh. Cepat tul masa nih berlalu. Ok tok, selamat, aku kata. Selamat apa tah, nak kata selamat Hari Raya dah lepas. Selamat2 je la. Ekekekek. Aku pandang Azriq dan senyum sambil melambai. Babai. Jumpa lagi, kataku. Dia turut melambai. Oh alangkah bahagianya saat itu. Aku rasa nak jadikan Azriq anakku. Bawak dok sekali kat umah sewa aku kat KL tuh. Bilik pun ada 5, yang berguna baru 3 je. Lepas la untuk dia. Tapi aku simpan dulu cadangan aku tuh. Masih awal lagi. Aku melangkah meninggalkan mereka berdua di rumah papan bertiang tinggi itu.

Esoknya, pagi2 lagi aku dah gi umah Tok Ipin. Bukan apa, nak jumpa Azriq la sebenarnya. Tak puas tengok muka dia yang comel tuh. Hehhehe. Aku ketuk pintu, memang Azriq pun yang bukak, dia peluk aku dengan manja. Aku pegang kepala dia dan pimpin tangan dia ke ruang tamu. Tok Ipin menyusul kemudian. Eh. Apa hal pagi2 buta datang ni Mir? Tanya tok. Saja je tok. Nak melawat kawan saya nih, sambil menepuk belakang Azriq yang dok kat peha aku. Oh, jawab tok ringkas. Aku terus mulakan idea aku sebelum nih. Aku bagitau la tentang hasrat aku kat Tok Ipin. Tok tak membantah tapi kamu tuh kenalah selalu balik ke sini, bawak Ariq jumpa tok. Mana tau umur tok pendek, tak sempat jumpa cucu. Janganlah cakap camtuh tok, ajal maut di tangan tuhan. Berdoa la. Saya tengok pun tok gagah lagi. Tok Ipin diam. Aku tanya Azriq, camna? Dia kata dia suka. Hmm. Okla. Itu je saya nak bagitau sebenarnya tok. Tapi cuti saya ada lagi sebulan kat sini. Lambat lagi la nak balik KL. Tok Ipin mengangguk faham.

Masa nak balik, Azriq ikut aku sampai ke jalan besar. Kalau dikirakan, rumah aku bukannya jauh sangat, jalan kaki tak penat sangat pun kalau nak ke umah Tok Ipin. Dia kelihatan sungguh gembira dapat balik kebebasan yang dikecapinya selama nih. Takpe Azriq, aku pun akan berikan kebebasan yang kau mahukan. Tapi aku mintak maaf pasal kejadian dalam bas hari tuh. Aku sungguh menyesal sebab terlalu mengikut hawa nafsu. Itu semua bermain dalam fikiran aku aja. Tak terluah pun. Malu la beb. Tapi aku rasa dia tau apa yang aku tau dan dia pun tak kisah. Tah2 dia pun dah lupa pasal hari tuh. Apa2 pun aku akan memulakan hidup baru mulai sekarang dengan kehadiran insan baru dalam hidupku bernama AZRIQ.


More stories From Jekess

Budak Junior

May 06, 2003

Cerita nih senang je sebab aku tak reka. Masa tuh aku form 5 kat satu hostel kat sini. Dah jadi senior memang la best kan sebab sumer orang mesti respek kat kita. Jadi aku gunakan peluang nih untuk main ngan budak-budak junior. Takkan tak tau junior kot? Budak bawahan kita la. Oklah masuk terus ke cerita. Aku baru je perasan sorang budak nih. Apa nama dia ye, ha! Hazrin. Dia baru je masuk... read more

Azlan dan Azli

Jan 12, 2004

Azlan adalah pelajar tingkatan 2 Sekolah Menengah Taman Maluri. Di sekolah, dia mempunyai ramai rakan tidak kira lelaki atau perempuan, Melayu atau Cina mahupun India. Ini kerana dia seorang yang peramah dan suka membantu sesiapa saja yang dalam kesusahan. Di sebalik semua itu, dia mempunyai satu kelemahan yang diketahui olehnya sendiri iaitu meminati kaum sejenis. Perkara ini tidak pernah... read more

Fairul

Jan 13, 2004

Hari nih hari sial aku. Aku baru je kena buang keje. Lahabau tul. Nih tengah carik keje baru la. Tapi usah dirisau pak, aku ada degree, senang dapat keje. Lagipun degree bukan cukup makan je maaa, 1st class tuh. Dapat anugerah diraja lagi. Orang buang aku bukan sebab saja2, memang aku ada masalah kat tempat keje pun. Hehehe. Aku nih jenis malas giler. Dulu masa belajar, rajin la. Mungkin sebab... read more

Danial

Jan 14, 2004

Argh!! Bosannya hari nih. Apa nak buat ha? Lemau la aku dok terperap camnih jer. Nak gi jalan2, duit bukan banyak sangat dalam poket nih. Nak cocok, mana bleh. Duit aku simpan kat ASB sebab dividen dia besar, 10%. Hehehe. Dulu masa tengah keje, aku ada simpan RM500, setahun pastuh aku tengok dah RM600. Hah. Kan banyak bertambahnya duit aku. Seratus tuh. Sapa nak bagi free2 camtuh aje? Aku tengok... read more

Sinar

Feb 15, 2004

Yeahoooo! Aku dah dapat keje. Senang skit hati aku. Jd engineer kat Subang USJ. Gaji pun okla, pasal aku ada experience ngan bleh guna AutoCAD, dapat la RM2800 sebulan. Mulanya aku saja demand RM3500, tapi kilang tuh tak mampu nak bayar aku. Jadi aku pun kurangkan la skit, kira mati kat RM2800 je la. Tu paling tinggi yang dia boleh bagi. Aku pun apa lagi, cekau je la, daripada menganggur lama2.... read more

Table of contents


Legend

  • = Category Updated
  • Flash Video Play Button = Flash Play Button