Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Sep 21, 2014 - Home of 20292 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

Abang Misai

By aiman

submitted February 24, 2004

Categories: In Malaysian

Text Size:

aku mengenali abg rosli di dalam mirc.kami berjanji utk berjumpa di kampung. aku dan abg rosli sekampung rupanya.

pertama kali aku melihat abg rosli di kampung aku merasa terpengun apabila melihat wajahnya yang sedikit begis. aku sukakan lelaki yang berwajah bengis tetapi kacak. misainya yang tebal membuatkan aku sangat ghairah melihatnya. aku menunggu dari jauh abg rosli yang hanya memakai kain pelikat. aku sebenarnya dtg kerumahnya atas jemputannya kerana org rumahnya tiada di rumah kerana balik ke kg di ipoh.

abg rosli menjemput aku masuk.dia sempat meraba bontotku yang agak berisi semasa aku naik tangga di rumahnya. aku kaget tetap seronok.

aku duduk di atas sofanya. abg ramli berdiri di hadapanku sambil memegang batangnya yang rupanya sudah lama tegang. dari dekat ku lihat batang zakar abg rosli yang tegang menjunjung kain pelikatnya. aku memegangnya sambil mengurut-urutnya dgn perlahan-lahan.

sedap sayang .. bukalah kain abg nih! kata abg rosli. aku segera membuka ikatan kain abg rosli. aku lepaskan kain abg rosli ke lantai.di depanku terhidang batang zakar abg rosli yang kekar dan besar. aku pegang dan urutkannya perlahan-lahan.

sedapnya sayang....keluh abg rosly yang mula ghairah dgn aksiku. dia mula mendogakkan kepalanya kerana tidak tahan dgn usapanku.

adik nak isap ke? isaplah sayang! dah lama abg tak kena isap! ...pinta abg rosli .bagai org mengantuk disorong bantal aku mula memasukkan batang abg rosli ke dalam mulutku. ahhhhhhh..sedapnya sayang! isap sayang! abg tak tahan.rayuan abg rosli membuatkan aku jatuh cinta padanya. malam itu aku bagai isteri baginya.

aku mula menyorong masuk mulutku. abg rosli mengusap-usap rambutku. sesekali dia menekan masuk mulutku agar batangya masuk semua. aku melajukan keluar masuk isapanku. abg rosli mendegus panjang merasai nikmat yang amat sangat. pinggangnya bergoyang. aku pegang bontotnya yang kekar dab berisi lantas aku jalankan tugas blowjobku.

tiba-tiba abg rosli mengangkat bahuku. dia membuka pakainku satu persatu shgga aku telanjang tanpa satu urat. abg rosly memelukku. aku merasai penuh kenikmatan tubuhnya yang berisi itu. aku memaut pinggang abg rosli. abg rosli memaut tengkukku lantas mencium aku dgn perlahan-lahan. aku membalas ciumannya. aku bagai hilang arah dgn ciumannya.aku jadi lemas. abg rosli mengangkat tubuhku lantas membawa aku ke dalam biliknya. aku memaut tengkuk abg rosli . aku melihat jauh ke dalam matanya.

abg rosli meletakkan aku di atas katilnya perlahan-lahan. aku terlentang dan menunggu abg rosli yang berdiri di hadapanku. dia memegang batangnya yang semakin keras. dia melihat aku dgn penuh tajam. abg rosli keluar sebentar. aku melihat dari jauh bontotnya yang kekar. dia kembali dgn benda di tangannya. kondom dan ky . aku melihat batangnya terhoyong hayang .

boleh abg fuck sayang! pinta abg rosli. aku mengangguk. abg rosli mengangkat kaki ku lantas me letakkan ky ke bhg lubang anusku. aku kegelian .sejuk .

abg rosli mula bermain di sekitar lubang anusku. dia memasukan jarinya. aku menjerit perlahan. aaaaaaa...sakit abg!

abg rosli mula jadi ghairah bila aku merengek .dia cuba masukkan dua jarinya. aku jadi serba tak kena. rasa sakit dan pedih ttp sedap dan nikmat.

kini abg rosli benar-benar bersedia lantas mengagkat kakiku dan letakkannya di bahunya yang berotot. pelahan-lahan dia masukkan batangnya ke dalam anusku. aku menjerit kerana sakit apabila batangnya masuk sedikit ke dalam lubangku.

sakit abg! perlahan sikit! pintaku. sabar sayang ..sikit lagi sayang rasa sedap! pujuk abg rosli. aku diam . kali ini batang abg rosli masuk lagi. aku dapat merasa btgnya yg berukuran 7 inchi itu masuk perlahan-lahan . aku merengek manja. abg rosli masukkan semua ke dalam bontotku . dia mula menghayunkan dgn penuh bertenaga. aku mula merasai nikmatnya.abang rosli semakin laju menghayun batangnya yang keras itu ke dalam lubang amusku. kakiku kini semakin terlipat ke bahagian dadaku. abg rosly menekan kakiku yang terlipat sambil mula menghentak sedalam-dalamnya lubangku. aku kesedapan. aku menjerit kenikmatan apabila abg rosli membenamkan batangnya ke dalam lubang anusku.untuk menambahkan kenikmatan abg rosli aku kemut batangnya dgn daging yang terisi di dalam lubangku membuatkan batang abg rosli seperti diramas-ramas.abg rosli mengangkat mukanya apabila dia mendengus kesedapan. yah! sedapnya sayang!! aku tersenyum sambil menghulurkan lidahku.abg rosli sambut dgn bibirnya .aku mengulum bibirnya yang mungil itu. misainya yang tajam itu menyucuk tepian bibitku. ehm...ehm... sedap abang! abg! sedapnya! ...abg rosli menghayunkan dgn lebih laju. aku bagai berada di awangan. sedap apabila abg rosli menarik keluar btgnya dan menekan seluruhnya masuk ke dalam.

cap!cap!cap! kedengaran bunyi kecil apabila abg rosli menghayun batangnya masuk ke dalam lubangku. tiba-tiba abg rosli mengangkatku. aku memaut lehernya. btg abg rosli masih dalam jagaanku. abg rosli memaut pinggang aku . dia mula menghayunkan batangya.

ah!ah!ah!ah! suaraku kedengaran. yeh!yeh!emh!emh! suara abg rosli kedengaran berselang dgn suara ku.

abg nak pancut sayang! ...pinta abg rosly. abg rosly menghayun sekuat-kuatnya. aku membantunya sambil menggoyangkan pungungku.

tiba-tiba...ah!!!!!!!!! abg pancut sayang! abg rosli tak tentu arah. bibirnya mengertap. aku dapat rasakan spt lahar yang panas mengalir dalam bontotku.abg rosli menjerit kuat. tubuhnya terhenjut-henjut menahan rasa sedap dan nikmat!

aku mengelap dahinya yang kebasahan. semenjak itu aku sentiasa balik ke kg dan akan melayan abg rosly apabila isterinya tiada di rumah.


Table of contents


Legend

  • = Category Updated
  • Flash Video Play Button = Flash Play Button