Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Nov 27, 2014 - Home of 20367 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

Abang D

By jj

submitted December 8, 2006

Categories: In Malaysian

Text Size:

Saya seorang budak cina nama saya Jay,saya pon tak tahu sejak bila saya mula suka tengok laki-laki,saya terpikat pada lelaki yang hensom dan berbadan tegap, terutama yang berbadan slim dan tinggi.Tahun 2002 umur saya 14 tahun,satu keluarga melayu pindah ke belakang rumah saya,keluarga itu ada tiga orang saja Pakcik,makcik dan anak laki mereka nama dia Din,abg Din umur 22 dan memang hensom,berkulit sawo matang,tinggi kat 179cm,badan slim kat 60kg dan berbulu. in selalu tak pakai baju bila dirumah boleh lah nampak badan dia yang slim tinggi dan berbulu,bulu badan dia memang cantik ,bulu dada yang sedang- sedang dihiasi cantik bulu yang kasar panjang dikeliling kedua puting dia, ditengah dada bulu yang kasar dan lebat ternampak satu garis hitam terus turun sampai pusat dan terus masuk kedalam seluar dia,kedua kaki dia berbulu lebat dari peha sampai ke betis,pinggang lebih kurang 28inci dan ada 6pack diperut dia mugkin dia selalu main bola ,berenang,joging dan hiking so badan dia fit. Saya memang selalu curi-curi tengok in.bila in berada depan rumah dia saya selalu merayau-rayau depan rumah dia cuba-cuba nak berkenalan dengan dia.

Sudah 3minggu in berpindah kesitu,satu hari usaha saya sudah berhasil in sedang cuci motor dia depan rumah saya cuba jalan kepagar tengok dia cuci motor,dia nampak saya dia tanya nama saya,saya pon bagi tau la dan saya mintah nak masuk tengok motor dia ,dia kata masuk je la ,sebenarnya saya bukan nak tengok motor saya nak tengok badan dia yang sexy tu masa tu dia tak pakai baju cuma pakai seluar pendek bola je,saya mintah nak tolong cuci motor in pon ok je,bila dia angkat tangan ternampak bulu ketiak dia yang lebat kasar tu jantung saya macam nak jatuh keluar.Sejak hari tu saya semakin rapat dengan in,saya selalu pergi tengok in dan kawan-kawan dia main bola di padang sekolah tidak jauh dari rumah kita,suatu hari saya macam biasa pergi tangok mereka main bola,saya tumpang basikal kawan pergi tengok mereka main bola kawan saya nak balik dulu tapi saya tegah stim tegok in main tak pakai baju badan yang sexy basah penuh dengan peluh bulu-bulu semua lekat di badan dari dada sampai ke dalam seluar bagi saya itu yang paling sexy dan cantik pasal saya sendiri bulu ketiak pon tak ada,saya teringin sangat nak tengok apa yang ada dalam seluar tu,lepas habis main in tanya saya nak tumpang motor dia balik ke ,wah……memang syok dapat naik motor dengan dia,saya peluk engan erat pasal abang bawa motor memang laju punya,masa tu saya kali pertama dapat rasa bulu-bulu engan peluk sekuat yang boleh,muka saya rapat dengan belakang badan abang bau peluh abang memang sedapnya……sejak hari tu saya makin syok dengan abang. Saya selalu lepak kat rumah in,in kata nak saya jadi adik angkat dia pasal dia anak bongsu dia suka saya muka cute dan saya suka manja kat dia,saya gembira sungguh,dia mau saya pangil dia abang je dan dia panggil saya adik dan kadang-kadang dia panggil saya sayang,abang suka peluk-peluk dan cium pipi saya,saya pon suka cium pipi dia,kadang terkena bibir sedap juga abang pon tak marah,abg kata dia sayang dengan saya dia selalu peluk bahu saya kerana abang tinggi bila dia peluk saya muka saya berada di ketiak dia itu peluang keemasan saya cium ketiak dia,saya pon sudah berani main-main dengan bulu-bulu badan dia,saya rasa putting dia jadi keras bila saya main-mainkan puting dia,tapi dia biar je saya main, mak ayah abang jarang ada kat rumah mereka selalu pergi rumah kakak dia tolong jagakan anak-anak kakak dia,jadi kebanyakan masa abang seorang je di rumah…..

Hari demi hari saya semakin syok kat an abang pon makin rapat dengan saya Abang selalu seorang saja di rumah bila abang balik dari kerja abang beli makanan balik dan saya yang temankan abang makan malam selalu ,lepas makan saya akan duduk dengan abang toton tv ,kekadang saya sudah letih saya sandar mukan saya atas peha an main-mainkan bulu-bulu peha abang yang lebat tu,abang biar je saya buat tapi kekadang saya rasa bonjolan abang jadi kembang dan muka saya terkena pada bonjolan apat rasa keras batang abang, bila terkena saya cepat-cepat pusing muka saya abang buat tak tau je saya pon diam saja,sebenarnya saya teringin sangat nak rasa dan tengok batang abang yang kembang keras tu tapi malu tak berani nak mintah, Saya penah tanya abang apa pasal bulu dia banyak dan saya tak ada bulu langsung,abang kata pasal saya masing muda nanti da dewasa bulu mesti ada punya ,sekurang-kurang bulu ketiak mesti ada ,masa abang cakap abang angkat tangan kanan dia dan tangan kiri tarik-tarik bulu ketiak dia,dan bulu kotek pun,abang tarik-tarik bulu kat pusat dia,saya tanya kotek ada bulu punya ke ,abang terus tarik turun seluar dia ternampak bulu pubic abang yang lebat tapi tak nampak kotek abang,saya nak pegang abang cepat-cepat tarik balik seluar dia dan senyum dengan saya cakap yang tu tak boleh main.Saya rayu-rayu abang pon tak kasi,tapi bulu-bulu badan lain abang bagi saya pegang dan main juga.

Setelah berkenalan dengan abang 3bulan saya sudah semakin berani manja kat abang,tiap kali saya pergi jumpa abang kalau abang seorang je duduk atas sofa tak kira tgk tv ke baca paper saya akan terus duduk atas peha abang,abang buka kaki dia biar saya dok tengah kakang dia peluk cium pipi saya terus sandar atas dada abang,kaki saya gesel-gesel dengan kaki abang yang berbulu lebat syok sungguh,kadang-kadang saya dapat rasa batang abang jadi keras bawah punggung saya pon goyang punggung saya gesel batang abang boleh rasa batang abang semakin kembang dan keras,abang peluk saya tak kasi saya goyang,abang kata jangan buat camtu bahaya,masa tu saya tak faham maksud abang pasal masa tu saya langsung tak tau tentang sex melancap pon belum tau mana tau apa yang bahaya abang maksudkan.

31Dec 2002.saya macam biasa pergi jumpa abang,hari tu ialah birthday saya,jadi abang tanya saya nak apa hadiah abang mau belikan untuk saya,saya tanya abang kalau saya mintah apa pon abang boleh kasi ke,abang kata kalau yang dia mampu tak jadi masalah, saya mintah nak tengok kotek abang pasal saya memang tak penah tegok kotek orang dewasa saya nak abang terlanjang bagi saya tengok,mula-mula abang tak bagi saya pon rayu-rayu manja kat abang last-last abang mengalah,abang suruh saya datang jumpa dia pukul 8 malam nanti…….. saya tak sabar-sabar bila nak sampai pukul 8malam. Pukul 8malam tepat saya pergi jumpa abang,sampai rumah abang suruh saya masuk bilik abang kunci pintu bilik,abang mau saya janji apa yang berlaku malam ini tak boleh bagi orang tau,saya janji dan sumpah,hati saya berdebar-debar pasal impian selama ini akan jadi kenyataan,abang cam biasa tak pakai baju cuma seluar bola je,abang buka seluar dia wow…….ternampak batang abang yang masih kecut tapi nampak panjang dan gemuk,takuk sungguh cantik,sekarang abang terlanjang bulat depan saya,abang suruh saya buka juga baju dan seluar saya pasal abang pon nak tegok kotek saya,saya pon buka la badan saya licin langsung tak berbulu bukan macam abang berbulu lebat kedua telur abang pon berbulu macam rambutan hitam,kotek saya memang jauh lebih kecil daripada abang punya,tapi abang kata comel abang ambil measurement tape dari laci sukat batang saya,2.5inci saja,saya pon sukat batang abang 4inci masa kecut,saya cakap besor la bang,abang kata ni dia sedang tidur kalau dah bangun lagi besor,saya tanya abang boleh bangun lagi ke?macam mana?abang suruh saya ke katil dia lepak atas katil buka luas-luas kaki dia ambil tangan saya letak atas kotek dia suruh saya pegang dan urut-urut batang dia sekejap saja batang abang terus kembang dan keras,semakin saya urut semakin keras batang abang,selepas lebih kurang 5minit saya urut batang abang ternampak ada cecair jernih terkekuar dari lubang kencing abang, saya tanya abang air apa tu,abang kata tu air mazi bila batang sudah stim air mazi akan keluar,lepas tu abang suruh berhenti dan sukat lagi batang dia ..wah….memang panjang kat 6.6inci dan ukurlilit 5inci dan ukurlilit takuk 5.5inci memang panjang besor dan cantik takuk abang kembang berkilat lagi,batang saya pon sudah keras naik habis abang sukat batang lg cuma 4.5inci saja,abang kata bila saya dah besor nanti boleh besor lagi batang saya.Abang kembali ke atas katil saya pon ikut ke atas katil urut lagi batang abang,abang ajar saya cara macam-macam urut dan lancapkan batang dia,lama juga saya melancap abang suruh saya hisap batang dia saya cakap tak tau nak hisap macam mana,abang ajar saya masukan batang dia dalam mulut saya lepas tu main lidah dekat takuk dia dan hisap sedut naik turun, memang sedap main takuk engan lidah,saya guna hujung lidah mai lubang kencing abang terasa air mazi abang yang semakin banyak keluar masin-masin tapi sedap saya telan semua ,abang pegang kepala saya naik turun ikut rentak dan kekadang dengar abang mengeluh pungung abang pon ikut naik turun masa saya sedut hisap batang dia,abang mengeluh semakin kuat dan abang fuck mulut saya semakin pantas tiba-tiba saya rasa ada benda terpancut kedalam mulut saya nak keluarkan batang abang tapi abang pegang kepala saya mau saya terus sedut saya pon ikut saja kehendak abang,saya rasa ada 5-6 pancutan air pekat dalam mulut saya rasa pekat dan lekat payau lagi,sampai abang pancut habis baru abang lepaskan kepala saya keluarkan batang ari mulut saya ,abang tengok mulut saya penuh dengan air mani dia puasa dan senyum dengan saya abang tanya saya sedap tak air mani dia saya pon cuba telan sikit rasa sedap juga saya pon telan semua payau-payau tapi sedap,abang tanya saya penah melancap tak saya memang tak tau apa tu melancap abang pon peluk saya duduk atas batang dia yang masih keras dan melancapkan batang saya keras habis dan rasa syok geli tak lama saya rasa macam nak terkencing saya cakap dengan abang saya nak terkencing abang terus lancap lebih pantas lagi ,saya rasa batang saya semakin keras dan macam ada benda nak terpancut keluar sekejap saja saya pon terpancut air mani saya yang pertama argg……………….memang sedap tak terhingga punggung saya terangkat-angkat tergesel-gesel batang abang yang masih keras.Abang pusingkan saya dan memeluk muka saya sandar atas dada dia saya terus hisap puting abang abang mengusap-usap rambut saya biar saja saya hisap puting dia ,saya masih duduk atas batang abang yang masih keras,saya peluk kuat abang hisap puting dia sampai berbunyi sambil punggung saya sibuk besel-gesel batang abang yang keras ,lama juga saya hisap puting abang sekejap kiri sekejap kanan macam hisap botol susu sampai basah bulu-bulu puting abang, punggung saya masih sibok gesel batang abang bisik kat saya,saying hisap batang abang lagi abang tak tahan,saya terus pusing kebawah hisap sedalam-dalam samapi takuk abang terkena anak teka saya,abang guna lotion sapu kat lubang saya abang guna jari korek lubang saya bila jari abang masuk lubang saya rasa geli dan lubang saya berkemut-kemut,abang mula-mula masukan 1jari lepas tu 2jari lubang saya rasa geli tapi sedap juga,lama juga abang korek dan pusing jari dia dalam lubang saya,abang suruh saya bangun dan abang peluk saya dari belakang saya tanya abang nak buat apa ia kata nak buat yang paling sedapnya untuk saya,abang suruh saya buka kaki saya seluas-luas lepas abang sapu lotion lagi dilubang saya dan batang dia,abang cucuk batang dia yang besor tu masuk lubang saya rasa lubang macam nak koyak ,abang suruh saya rileks jangan kemut biar batang dia masuk dulu,abang masukan batang dia sedikit demi sedikit lubang saya rasa macam mau berak di dumbat ketat oleh batang abang yang tebal,setelah abang masuk separuh batang dia abanb berhenti sekejap bagi saya rilekskan otot-otot lubang saya lepas tu abang tujah lagi sampai saya sapat rasa bulu pubic abang terkena buntut saya ,batang abang suda pon masuk sepenuhnya,abang mula hanyut keluar masuk batang dia,saya rasa sakit kerana lubang saya disumbat penuh batang abang tapi selepas seketika abang tujah lubang saya rasa sedap semakin lama semakin laju abang fuck saya,abang peluk saya sambil cium dan jilat saya ,lebih kurang 15minit abang fuck saya tiba-tiba abang buat beberapa tujahan yang lebih kuat dan dalam abang sudah berhenti masa tu saya tau abang sudah pon terpancut saya boleh rasa batang abang berdenyut-denyut dalam lubang saya.lepas beberapa minit abagn tarik keluar batang dia yang separuh keras keluar dari lubang saya ,lubang saya rasa longgar,saya bersandar atas dada an abang usap-usap rambut saya abang nampk puas………ini la pengelaman sex saya yang pertama kali dan saya tau ini bukan kali terakhir…………….


Table of contents


Legend

  • = Category Updated
  • Flash Video Play Button = Flash Play Button