Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Nov 01, 2014 - Home of 20314 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

Semasa perkhemahan pengakap

By jack84

submitted July 25, 2007

Categories: In Malaysian

Text Size:

Ini merupakan cerita pertama saya, harap anda semua suka akan cerita nie. Kalau ada apa apa komen boleh lah email saya @ j_5109@hotmail.com. Saya 100% balas email awak.

Cerita nie berlaku di sebuah sekolah menengah yang amat terkenal di Sarawak, sekolah yang terkenal dengan keputusan PMR, SPM dan STPm yang begitu cemerlang.

Pada tahun 1997, masa tu saya masih lagi dalam Tingkatan 1. Semua pelajar masa tu “dipaksa” menyertai satu kelab persatuan beruniform. Jadi saya pun masuk persatuan pengakap, kerana sejak sekolah rendah saya pun telah join kegiatan pengakap nie. Selepas 3 bulan join dalam persatuan tu, kebetulan cuti sekolah 2 minggu, jadi ketua kumpulan saya pun adakan satu perkhemahan (3 hari 2 malam) untuk kumpulan saya. Nie merupakan kali pertama saya pergi berkhemah, memang lah excited.

Masa tu ketua saya merupakan seorang budak dlm tingkatan 4 sekolah saya, namanya Daniel. Saya nie memang lah suka sangat dia. Budak iban yang badannya macho(pewakil pemain bola sepak sekolah), tingginya lebih kurang 175cm, berat 55kg. Dia tu memang lah handsome dan banyak peminat perempuan. Saya nie memang lah sangat suka akan dia. Jadi saya selalu rapat2 sama dia. Dia pun layan saya dengan amat mesra, macam adik dan abang.

Dalam perkemahan tu, hanya 12 orang dari kumpulan saya yang sertai, dan kami dibagagikan kepada dua khemah. Dan saya kongsi satu khemah sama Daniel. Aktiviti2 yang ada semua tu aktiviti belajar kemahiran pengakap sahaja, kerana kami nie pun masih junior lagi, banyaj yang tak tahu.

Malam pertama, kami hanya main games dan menyanyi, sampai pukul 10.00malam, kami semua pun gosok gigi untuk masuk khemah dan tidor. Malam tu saya memang tak dapat tidor, kali pertama camping kat sekolah, memang lah rindu akan katil tilam di rumah. Lagi pun malam tu panas sangat, memang susah nak tidor. Lagi masa tu masih lagi malu nak buka baju di depan orang lain. Mandni pun tunggu sampai semua orang habis mandi baru saya berani nak mandi. Daniel tidor di tepi saya, hanya pakai seluar pendek saja, tanpa baju. Saya baring face dia, masa tu dia sudah tidor, saya asyik tengok badan dia yang macho tu. Tak tahan lah saya nie tengok badan nie, batang saya pun terus naik.

Masa tu saya nie memanglah tak tahu apa nie seks, lancap pun tak tahu. Saya hanya tahu batang saya nie selalu naik bila tengok lelaki handsome. Sebab tak dapat tidor dan kuat panas, saya pun keluar dari khemah tu. Duduk kat balcony bangunan tepi khemah saya. Nak ‘cool down’ badan/batang saya.

Selepas 15 minit, saya nampak Daniel keluar dari khemah tu, masa tu dah pukul 2 pagi, semua orang pun dah sedap tidor, hanya saya yang belum biasakan diri saja. Daniel berdiri di tepi khemah dan dia nampak saya, dia senyum dengan saya dan jalan menuju arah saya. Dia nie tak pakai baju, dlam seluar pendek saja, dan saya dapat nampak bonjolan batang dia yang naik tu. “Jack tak tidor kah?” dia tanya “Saya belum biasa lagi abang, lagipun cuaca yang panas nie, memang saya tak dapat tidor.” jawap saya “Cuaca panas nie kenapa Jack tak buka baju kasih badan sejuk sikit?” “Tak nak lah bang, malu lah saya buka baju depan orang ramai” “orang ramai? Mana ada orang sini? Hanya awak sama saya.” “Tak nak lah abang” “Ok tak apa. Saya nak pergi tandas, Jack nak ikut?” “Ok.”

Kami berdua pun jalan pergi tandas sekolah. Sekolah kami hanya ada satu tandas saja, agak jauh dari khemah kami. Kalau suruh saya jalan seorang, memang lah saya nie akan takut sikit, lagi pun jalan pergi tandas tu gelap sangat. Selepas pergi tandas Daniel pun ajak saya jalan jalan kat sekolah. Saya pun terima ajakan tersebut. Sekolah saya nie memang lah sunyi sangat pada waktu malam nie, tak ada guard. Kami jalan jalan dan sampai satu pondok. Kami pun duduk kat sana berborak borak. Banyak barang yang saya borak sama Daniel nie. Keluarga, sekolah, macam macam ada. Tiba tiba dia tanya,

“Jack, awak ada lancap kah?” “Lancap? Apa tu?” saya jawap. Saya memang tak tahu apa tu pada masa. “Jack awak betul tak tahu?” cakap Daniel “Tak tahu lah! Apa tu?” saya tanya dengan hairan. “Lancap tu…. Emm…. Susah nak cakap lah nie!” cakap Daniel “cakap lah abang, apa tu?” “ Awak tahu bila batang awak naik keras, awak main sama batang awak sampai pancut air mani, tu lah lancap!” jawap Daniel. “Tak pernah cuba lah abang. Abang pernah?” “Ya lah, pernah, saya selalu lancap.” jawap Daniel. “Tak sakit kah batang kalau main macam tu?” tanya saya. “Tak lah sakit, tapi seronok sangat kalau dimain.” dia cakap. “Tapi macam mana nak main nie?” tanya saya. “Jack awak nak belajar lancap kah? Saya boleh ajar.” dia cakap. “Boleh juga.” “Jom pergi cari satu kelas dan saya ajar awak dalam tu.” “OK!” saya jawap.

Kami pun terus jalan pergi cari satu kelas jang paling belakang sekali, kami masuk dan dia terus buka lampu dan kunci semua tingkap dan pintu. Macam sudah banyak kali dia buat macam tu. Mungkin sebelum tu dia pun ada ajar orang lancap kat kelas tu.

“Ok jack buka seluar awak dan keluarkah batang awak.” Cakap Daniel. “Apa? Malu lah saya!” cakap saya… “Awak nie nak belajar nak malu lagi…” Daniel jawap. “Abang lancap sendiri saya tengok kat tepi saja lah…” cakap saya… “Tak best lah macam tu, atau saya tanggal dulu lepas u tanggal, jangan lah malu, sama laki nie, lagipun tak ada orang lain tengok…” cakap Daniel. “Ok lah abang!” cakap saya~

Daniel terus tarik seluar dia ke bawah, batang dia yang lama dah naik tu tuju ke arah saya. Batang dia tu agak pendek, lebih kurang 3.5”(9cm saja), lilitannya macam pemegang penyapu saja.

“Sekarang pusingan awak!” cakap dia…

Saya pun ikut saja arahan dia. Tanggalkan seluar sama seluar dalam saya, dengan batang yang pun dah lama keras tu. Batang saya lebih panjang daripada dia punya, legin kurang 5”(12cm), pun lebih gemuk daripada dia punya. Dia tu hairan nampak batang saya, asyik nampak batang saya saja. Tapi muka dia macam malu saja kerana batang dia yang agak kecil tu. Dia pun mula lancap depan saya. Tak tahan saya nampak tu. Saya pun ikut saya perbuatan dia tu. Tak salah cakap budak nie! Memang seronok kalau lancap. Tiba tiba tangan dia dating pegang batang saya, saya ketepikan tangan dia dan cakap jangan buat macam tu. Tapi dia cakap biarlah dia lancapkan saya. Selepas berapa saat saya fikir saya pun benarkan dia lancap batang saya. Dia terus sampaikan tangan dia dan pegang batang saya.

Dia lancap dengan perlahan, seronok sangat! budak nie mamang pandai lancap… dia suruh saya tutup mata saya, saya pun ikutkan. Secara perlahan lahan dia lancapkan batang saya, tiba tiba saya rasa macam nak kencing. Dia macam tahu, cepat henti lancapkan batang saya. Selepas 30 saat macam tu rasa tu hilang. Dia pun terus lancapkan batang saya. Nafsu saya semakin high. Macam gunung berapi nak letup. Tak tahan dibuatkannya. Saya masih lagi tutupkan mata saya… lebih kurang 3 minit lalu, rasa kencing tu datang lagi, Daniel sekali lagi hentikan lancapan dia atas saya. Selepas rasa tu hilang, saya rasa batang saya hangat sangat, tak sama dengan apa yang dibuat oleh Daniel tadi. Rasa nie lebih syok lagi. Saya cepat2 buka mata saya.

Alamak! Budak nie sedang isap batang saya. Memang seronok sekali! Dari kelapa sampai pangkal dia isap. Dia masukkan seluruh batang saya dalam mulut dia. Pandai sangat budak nie isap batang. Tak sampai 2 minit dia isap batang saya, rasa nak kencing tu dating lagi. Tapi kali nie Daniel biarkan saja. Saya fikir budak nie nak minum air kencing saya kah? Tak cakap apa apa saya pun biarkan.

Sampai akhir, rasa tu semakin kuat macam gunung api nak meletup. Saya pun pancutkan air saya dalam mulut Daniel. Rasa nie lain dari kencing. Macam barand terpancut keluar. Sampai akhir baru lah saya tahu tu lah air mani. Seronok sangat dibuat budak nie. Daniel telan semua air mani saya dan terus isap batang saya dengan kuat, sampai batang saya rasa lembik dlm mulut dia. Dia keluarkan batang saya dari mulut dia, naik atas dan senyum kat saya

“Memang sedap batang Jack, air mani pun manis sangat. Hebat sekali!” cakap dia.

Lepas tu dia lancap di depan saya, lancapan dia sangat cepat, tak sampai 1 minit dia pun pancutkan air mani di atas badan saya. Nampaknya batang nie tak sehebat saya punya. Cepat sangat pancutnya, fakir dalam hati saya. Dia gosokkan air mani dia kat badan saya sambil dia senyum dengan saya. Adoi, kuat busuk air mani dia… mesti nak mandi dulu sebelum masuk khemah tidor. Kalau tidak bau tu dihidung oleh kawan saya, matilah saya nie~

Cepat cepat kami dua pakai seluar dan baju, keluar dari kelas tu, balik tempat perkhemahan kami. Masa tu dah pukul 4 pagi. Cepatnya masa lalu. Bila sampai ke khemah, semua orang masih sedap tidor, saya sampaikan tuala dan sabun saya dan terus menuju ke tandas untuk mandi. Daniel pun ikut saja.

Sekolah saya tak ada bilik mandi yang tersendiri, hanya mandi pakai paip dan baldi saja. Daniel cepat cepat bogel depan saya, buka paip dan terus mandi. Saya pun bogel lah sama dia. Apa nak malu nie, dia pun dah tengok batang saya. Dia cuci batang dia dengan sabun, macam sedang lancap. Tak lama batang dia naik lagi. Kata dia batang dia senang nak naik nie. Saya pun cakap nasib baik batang dia pendek, senang nak sembunyi kalau batang dia naik keras. Dia macam marah, tapi saya cakap ‘jus kidding’ lah. Jangan lah marah.

“Jack, awak nak cuba yang lain kah?” tanya dia tiba tiba “Apa yang lain?” saya jawap “Fuck my ass-hole!” jawap dia… “What the hell~~~~ tak mahu lah saya, rasa geli sangat.” cakap saya… “Tak lah Jack, lebih sedap dari kena isap tadi…”

Batang saya yang mula mula nya masih lembik mula naik keras bila dengar perkataan “isap” terus saya setujui dengan dia. Dia pun mula dekatkan badan dia dengan saya, dia peluk saya dan cium saya. Dia masukkan lidah dia dalam mulut saya dan pusing-pusingkannya. Terkejut saya. Dan saya hanya membatukan diri saja. Dia terus cium dari mulut, ke leher, ke pusat, akhirnya ke batang saya lagi. Sambil isap, dia mainkan telur saya dengan tangan kiri dia dan mainkan kepala tetek saya. Lepas tu dia baringkan saya atas lantai dan teruskan dengan perbuatan tadi. Batang saya telah naik habis. Dia naik atas badan saya, sapukan batang saya dengan sabun, dan lubang dia sendiri.

Dia mengarah batang saya ke lubang dia, dan batang saya hilang sedikit demi sedikit ke dalam lubang Daniel. Sampai seluruh batang saya tenggelam dalam lubang dia. Dia naikkan punggung dia dengan perlahan sampai batang saya hamper keluar dan hentam dengan kuat. Wow memang hebatnya rasa nie. Batang saya rasa sakit sikit. Bah kan kali pertama saya. Hentaman dia semakin cepat dan kuat. Budak nie mamang pandai dalam kegiatan nie.

Lepas tu dia minta tukar style. Dia naik dan meletut dan menjongkok. Saya naik, nampak dia dan tahulah saya apa yang saya kena buat. Saya masukkan batang saya dalam lubang dia dan henjut. Mula mulanya saya henjut dengan perlahan. Lama lama henjutan saya semakin kencang dan kuat. Dia jerti keniknatan. Hambir 20 minit, saya rasa nak pancut. Saya pun cakap sama dia saya nie nak pancut. Dia pun cepat cepat naik dan isap batang saya. Sekejap saja dia isap, saya pun pancutkan air mani saya yang banyak tu ke dalam mulut Daniel. Macam yang tadi, dia telan semua air mani saya dalam mulutnya. Setitis pun tak tinggal. Lepas tu dia baringkan saya, naik badan saya dan lancapkan batang dia tu. Samalah, tak sampai 1 minit terpancut lah air mani dia yang banyak tu. Pancutan dia kuat sangat sampai muka saya. Ada yang air mani dia masuk terus mulut saya. Apa pun saya terus telan air mani dia. Air maninya rasa masin. Lepas tu kami baring atas lantai keletihan. Selepas rehat lebih kurang 10 minit, kami pun bangun dan mandi. Seterusnya balik khemah dan tidor sekejap.

Malam kedua, kami lakukan agenda kami selepas pastikan semua orang dah tidor. Malam tu saya pancut 3 kali dan dia hanya pancut 2 kali. Selepas tu, asalkah kami ada perkhemahan, memang lah kami main bersama~~~~~~


More stories From jack84

Saya seorang pelajar di universiti Kuching, Sarawak. Cuti semester yang lalu, saya pun ingin balik Sibu sebab cuti 5 minggu tu memang bosan sangat kalau stay kat asrama. Disebabkan tiket kapal terbang yang terlampau mahal, saya pun pilih nak naik bas untuk balik Sibu. Harga tiketnya RM40, lagipun sebagai pelajar saya akan diberi diskaun sebanyak 40%. Jadi saya hanya perlu bayar Rm24 sahaja, tapi... read more

Table of contents


Legend

  • = Category Updated
  • Flash Video Play Button = Flash Play Button