Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Apr 24, 2014 - Home of 20077 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

Penangan Cikgu Zaki

By ami

submitted February 19, 2011

Categories: In Malaysian

Text Size:

Semester baru sudah bermula. rupa-rupanya sudah dua tahun aku hidup seperti suami isteri dengan abg gendut. namun langit tak semestinya cerah. saat yang aku sudah jangkakan pun berlaku. aku di tinggalkan abg gendut. dia telah menamatkan tingkatan lima. Kini aku tinggal sendirian di bilik ini. aku begitu rindukan layanannya setiap malam. pelukan hangat sehingga ke pagi hari. kucupan mesra dan tiada lagi orang menepuk bontot ku untuk kejutkan aku dari lena. tiada seorang budak baru pun yang mengisi kekosongan abg gandut dan abg jemik di bilik ini. mungkin pengambilan tahun ini tak ramai. sudah tiga bulan aku duduk sepi sendiri. abg gendut berjanji akan melawat sambil meliwatku setiap minggu hanyalah janji tinggal janji. bermakna dia telah meninggalkan aku terdampar sendirian tanpa pelukan hangat yang diberikan setiap malam. aku seperti sebuah kapal yang hanyut dalam arus keghairah, naluriku umpama dipukul ombak kegersangan aku begitu perlukan sauh yang gagah menyentuh dasar untuk mengelakkan aku terumbang-ambing. penat aku mengelamun mengingati peristiwa indah bersama abg gendut. aku cuba untuk melupakan dia. tapi semakin kuat rindu padanya. mungkin dia sedang menikmati hentakan yang hebat dari pak hasan membuatkan dia lupa terus cintanya padaku. "pak hasan" dia memang lelaki yang hebat pernah memuaskan batinku. masih lagi terasa seluruh batang koneknya memenuhi ruang bontotku. seminggu aku terasa pedih untuk membuang air, penangan konek pak hasan. aku tersenyum sendiri. aku bangkit dari katil, sambil membetulkan kain pelikatku yang terlondeh. mungkin kalau aku keluar mengambil udara malam dapat mengurangkan rinduku pada abg gendut. aku menuju kebalakang asrama. cuma cahaya samar-samar kerana seluruh lampu telah ditutup. dengar dengkuran budak-budak lain yang telah lena di ulit mimpi. aku melabuhkan bontot ku di tepi longkang. aku sandarkan badarku sambil menghela nafas. pandanganku terus kedepan rumah warden masih terang benderang. kelihatan dari celah-celah tingkap yang terbuka luas cikgu zaki mundar- mandir di ruang tamu. melihat susuk tubuh cikgu zaki dari jauh membuah aku teringat kembali abg gendut. mungkin abg gendut akan mirip cikgu zaki bila umurnya 40an. kain pelikat yang dipakainya terlodeh bawah perut kerana perutnya yang buncit. aku suka mengusap perut boroi abg gendut sambil menarik-narik manja bulu yang tumbuh dari pusat ke pangkal koneknya. aku tersenyum sendiri. cikgu zaki berbadan besar, tegap, tapi perutnya boroi, misai tebal. renungannya boleh menggetarkan hati. aku sedikit gerun bila jalan berselisih dengan cikgu zaki. semua orang mengatakan sikap garang cikgu zaki. susuk tubuhnya sahaja melambangkan kejantanannya. lengannya yang besar kalau aku kena penamparnya boleh masuk ICU. rinduku terhadap abg gendut semakin meresap keseluh tubuhku. sayu hatiku mengenangkannya. aku menekup mukaku ke lulut, air mataku tidak tertahan dan mula mengalir deras. entah kenapa perasaan ini berlaku aku cuba menahannya, namun ia tetap mengalir. entah berapa lama aku menangis... aku rasa seseorang duduk disisiku dan tangannya mengelus-elus belakangku. sentuhannya membuatku tenang. tapi aku malu untuk mengangkat mukaku. aku terasa tangan kanannya membelai rambutku. sambil jari-jarinya bermain di hujung rambutku. telapak tangannya penuh menyentuh ruang mukaku. jarinya yang kasar memegang mukaku sambil mendongakkan muka ke arahnya. "kenapa menangis kat sini?" terdengar suaranya garau. ibu jarinya menyeka air mataku. cikgu zaki berada di hadapanku... ahhhh... malunya.... "jom kita masuk rumah cikgu. nanti kamu ceritakan masalah kamu kat cikgu ye." dia memegang pinggangku sambil memapah aku menuju kerumahnya. aku seperti budak kecil yang dipimpim tangan hanya mengikut telunjuk cikgu zaki. kami masuk rumah ikut pintu belakang. cikgu zaki seorang duda tapi rumahnya kemas dan teratur seperti ada isteri yang mengemas setiap hari. aku terus mengekori cikgu zaki ke kamar tidurnya. wangi dan suram. cikgu zaki melabuhkan bontotnya ke katil sambil menarik aku duduk disebalahnya. "kamu rindukan abg sayang kamu ke?" terkejut aku mendengar soalan cikgu zaki. "mana cikgu tau?" spontan jawapan itu keluar dari mulutku. "semua pelajar di dalam asrama ini dalam pemerhatian cikgu. hubungan kamu yang akrab pasti menjadi perhatian cikgu." dia memegang mukaku, matanya tepat menerung mataku. aku cuba larikan pandangan darinya, terasa begitu malu tetapi seperti ada satu kuasa yang mengawal otakku untuk membalas renungannya. benar kata kawan-kawanku. "kamu sayang dia?" aku mengangguk lemah.... "kalau cikgu bagi apa yang dia bagi, kamu sayang cikgu macam kamu sayang dia?" aku terkejut sekali lagi dengan soalan itu. "saya tak faham apa cikgu maksudkan." adakah cikgu tahu aku telah serahkan terunaku pada abg gendut? "kamu suka ni kan" cikgu zaki meraih tanganku lalu meletakkan di celah kangkangnya. aku menyentuh konek cikgu zaki yang bergerak-gerak disebalik kain pelikat. mataku menjeling pergerakan konek cikgu zaki yang semakin membengkak besar. dadaku mula berdegup kencang. terasa darah mengalir deras, ghairah, tapi malu, tapi aku betul-betul inginkannya saat ini. "jangan malu" lalu cikgu zaki melucutkan kainnya dan mencampakkan ke lantai. aku dapat melihat susuk tubuh cikgu zaki yang telanjang bulat dengan koneknya yang terpacak keras. besar macam pak hasan punya. aku mula menggenggam batang konek cikgu zaki. ternyata tapak tanganku tidak dapat mencengkam penuh. aku elus perlahan-lahan. cikgu zaki menutup matanya menikmatinya. dia menolak kepalaku mendorong ke celah kelangkangnya. aku faham keinginannya. lalu aku masukkan koneknya yang tegang kedalam mulutku. kukulum sambilku sedut-sedut. lidahku bermain-main di batangnya. puas aku kulum batang koneknya. aku mula menjilat kepala cendawan yang kembang berkilat. aku main dilubang kencing cikgu zaki. cikgu zaki mula mendesis keghairahan. aku jilat dari kepala terus menurunu batang konek lalu aku berhenti bermain-main di buah pelir cikgu zaki. cikgu zaki meramas-ramas rambutku tanda keikmatan yang tak terhingga. "sayang....... romen cikgu sampai cikgu puasnya, bekas bini cikgu dulu tak pernah buat macam ni. cikgu nak rasa macam yang ada dalam filem blue". terdengar suara garau cikgu tersekat-sekat. pengalamanku pasti akan membuatkan cikgu zaki yang menduda lama merasai kenikmatan yang tiada tandingannya. "aku berhenti menghisap koneknya "bekas bini cikgu tak pernah isap konek cikgu ke?" aku sambung menjilat pangkat koneknya sambil menggigit-gigit manja sambil menarik bulu jembutnya dengan mulutku. "ermmmm... sedap sayang, bekas bini cikgu dulu cuma kangkang jer, lepas main tidur, cikgu tak pernah puas. cikgu mesti tengok blue sambil melancap untuk puaskan diri, ni pun cikgu teringin nak rasa kamu puaskan cikgu macam cerita blue yang cikgu pernah tengok" jawapan orang tengah ghairah selalunya jujur. aku mula menindih cikgu zaki. "cikgu pernah main dengan lelaki?" aku ingin kepastian. "tak pernah. tak tau nak cari orang nak kena jolok. cikgu baru aja layan cerita blue gay tadi, mana tau rezeki turun dari langit jumpa kamu menangis rindukan konek" usik cikgu zaki. aku balas senyumannya lalu aku jilat dari pangkat koneknya terus kepusat. aku tarik bulu-bulu yang tumbuh disekitar pusatnya dengan bibirku. cikgu zaki mendesis kegelian. aku teruskan meneroka tubuh yang aku gemari. aku singgah ke putingnya. aku jilat, sesekali aku gigit-gigit manja membuatkan cikgu zaki memegang kuat kepalaku. aku puas menyusu tetek cikgu zaki kiri dan kanan. merah-merah bekas aku love bite di teteknya. aku terus menjilat lehernya. cikgu zaki memejamkan mata. aku tanda love bite di tengkuknya pula. kini mulutku mula beralih ke mukannya yang masih terpejam kenikmatan. bibirnya terketap. aku kucup bibirnya. ternyata dia membalas ciumanku. kami berkulum lidah. puas..... cikgu zaki menolakku kasar... kini dia mengambil alih menguasai permainan... dia menindihku sambil kami bercumbu-cumbuan, misainya yang tebal menyucuk-nyucuk pipiku.. mulutnya terus hinggap ketengkukku. aku lemah denga jilatan misai tebalnyanya. cikgu zaki meninggalkan gigitan cintanya padaku... aku pasrah, lemah dengan sedutannya pada tengkukku. aku relakan segala perbuatannya, ini kali pertama lelaki bermisai tebal hinggap ke tengkukku... cikgu zaki menyerang buah dadaku.. sebelah digigit sebelah di ramas-ramas. setelah puas menyerang buah dadaku berganti-ganti kiri dan kanan. dia membalikkan badanku meniarap, cikgu zaki menindihku terasa batang koneknya bermain di alur bontotku. keras, padat. dia mula menggigit-gigit manja cuping telinga ku sambil membisik "cikgu nak lubang kamu, dah lama cikgu tak tonyoh lubang" aku rasa seperti gel sejuk di sapu kasar ke lubang bontotku. jari cikgu zaki mula menerokai lubang bontotku... "Arggghhhh.... cikgu.... errrmmmm" aku pasrah diperlakukan sedemikian. cikgu zaki menggenggam erat batang koneknya dan menghalakan tepat ke lobang bontotku. begitu sukar untuknya meneroka lubang bontotku. dia menambah pelincir... disapukan gel di kepala cendawan yang berkilat. cikgu zaki menarik pinggangku dekat ke batang koneknya, membuat aku menungging. di pegang kuat kedua tangannya di pinggang ku sambil dia menghentakkan sekuat hati koneknya masuk ke lubang bontotku. aku menjerit kesakitan... Arrrggghhhhh.... cikgu zaki membiarkan koneknya terendam di dalam juburku seketika. aku menekup mukaku di tilam. "sedap sayang" dia terus memulakan sorong tarik batang koneknya. bunyi peha dan bontot kami berlaga memecahkan kesunyian malam itu. sesekali dia menjolok hingga masuk habis koneknya kedalam juburku. aku mengerang nikmat.. kalau pak hasan dulu henjut kasar dan tergesa-gesa. tapi cikgu zaki memang pandai menghenjut, tegap, kekar begitu memuaskan aku... bontot aku sesekali di tampar kuat... aku terkejut dan menjerit. tindakanku membuatkan cikgu zaki semakin ghairah "sedap sayang?" perkatan itu diulang setiap kali dia membenamkan sedalam-dalamnya koneknya ke juburku. "sedap............" aku membalas dengan suara yang menggetar keghairan dalam nikmat. henjutan lelaki tua yang berpengalam.... membuatkan aku lupa terus pada abg gendut... kenapa aku begitu mudah melupakan cinta kami kerana cikgu zaki. mungkin kerana aku telah merana selama ini, ditinggalkan kesorangan oleh abg gendut. cikgu zaki hadir untuk mengisi kekosongan jiwa dan batinku. cikgu zaki meregangkan kakiku, aku terkangkang luas. aku cuba menoleh ke belakang. cikgu zaki menghenjut sekuat hati, henjutanyan semakin laju, aku dapat rasakan buah pelir cikgu zaki berlaga-laga dengan bontotku. semacam seluruh batang bersama buah pelir cikgu zaki nak masuk kedalam juburku. aku tak tahan dengan henjutan yang perkasa ini. badanku mengikut bergoyang-goyang. mukaku terhentak-hentak di tilam. batangku yang keras dan buah pelirku terbuai-buai. cikgu zaki mula mendengus seperti kuda yang berlari kencang. nafasnya begitu hangat menghembus cuping telingaku. aku terasa geli bercampur nikmat bila misainya yang tebal bergesel cuping telingaku. aku semakin pasrah....dia mula menggigit cuping telingaku. aku rasai hentakan yang padu persama pancutan air deras yang hangat berhambur bebas berirama di dalam juburku. otot juburku mengemut-ngemut kepenatan. terasa kepala cendawan cikgu zaki terhenjut-henjut dalam juburku memuntahkan maninya banyak sekali. dia membiarkan batang koneknya terendam seketika. "plup" bunyi konek cikgu zaki di tarik keluar dari juburku. aku rasa pedih sungguh. ada lelehan air mani bercampur darah di pahaku. "pergi basuh" suara garau cikgu zaki menarik tangan ku ke bilik air. cikgu zaki menyiram badanku dengan air sambil senyuman puas di sebalik misainya yang tebal. di sabun celah kelangkangku.."lubang ni luka ya, ini lubang milik cikgu seorang tau, jangan bagi orang lain" cikgu zaki mencium pipiku, terasa misainya yang tebal dan tajam menyucuk pipiku. perasaan cinta dan kasih sayang bersemi kedalam tubuhku bersama benih air mani cikgu zaki. setelah kami sama-sama mandi bersabun. cikgu zaki mengambil sabun lalu melancapkan konek ku yang masih tegang. aku ingatkan permainan kami selasai rupanya kini giliran cikgu zaki memuaskan aku. dia memelukku, mulutnya buas menggigit puting tetekku. tangan melancapkan konekku. aku yang telah terangsang sekian lama memancutkan air maniku bersepah-sepah di atas lantai. cikgu zaki tersenyum lagi "puas" cikgu zaki mencuci sabun dan air maniku, kami mengeringkan badan dan tidurberpelukan. "terima kasih bagi cikgu rasa tonyoh lubang jubur kamu. ini pengalaman pertama kali cikgu rasa main lubang bontot. memang sedap, kemutanya sekeliling batang cigu dapat rasakan. selalu tengok kat cd blue macam sedap pelakon tu jolok lubang bontot. tapi cikgu tak pernah jumpa orang yang nak kena jolok. kalau cikgu tau lubang bontot sedap macam ni, tak adalah cikgu merana gersang sekian lama. sayang jadi isteri cikgu ye?" cikgu zaki mengucup dahiku. cikgu zaki berjalan menuju almari lalu mengambil minyak gamat. "sini sayang" lalu di sapukan dengan kasih sayang minyak gamat ke lubangku yang telah koyak cedera diteroka orang tua yang lama tak dapat lubang. "minyak gamat ni biar cepat sembuh. nanti boleh tonyoh lagi." dia mungucup pipiku sambil memeluk erat aku. "sayang... mulai saat ini panggil cikgu abg ye?, abangkan suami sayang" aku membalas pelukan dan tidur dilengannya yang pejal.....kini aku telah menjadi milik cikgu zaki. sampai bila aku akan menjadi pemuas nafsu lelaki-lelaki yang gersang? mungkin aku akan ditinggalkan cikgu zaki pula? aku pun tak tau kerana aku pun gersang terhadap konek-konek lelaki, tapi saat ini aku perlukan konek cikgu zaki untuk memenuhi rintihan batinku yang sentiasa dahagakan air mani lelaki yng hebat berjuang bersamaku diranjang......



Displaying Page 1 - Records 1 to 30

More stories From ami

Pertama Kali Di Lancap

Feb 17, 2011

Aku gembira dapat masuk asrama penuh. Dapat aku lari dari kena marah abah. Semua yang aku buat salah bagi pandangannya. Aku begitu cemburu dengan kawan-kawan yang mendapat belaian dari seorang ayah. Ini membuatkan aku manjadi seorang yang pendiam dan pemalu. Aku begitu inginkan belaian dan pelukan seorang lelaki seperti kawan-kawan yang lain. Berkongsi kegembiraan dan masalah dengan ayah mereka.... read more

Semenjak Peristiwa malam aku dilancapkan oleh Abg Gendut, aku begitu ketagih untuk mengulangi perbuatan itu. Tapi aku malu untuk menunjukkan bahawa aku mahukan lagi. Sudah 4 hari aku berada di asrama, Abg Gebdut masih tidak mengulangi perbuatannya yang aku harap-harapkan. Aku tertunggu-tunggu Abg Gendut dengan harapan dapat dilancap lagi setiap malam sehingga terlelap. Namun hanya perasaan... read more

Sudah hampir setahun hubungan aku dengan abg gendut, Hujung minggu ni hari jadi abg kesayangan aku. Terfikir-fikir hadiah istimewa yang harus ku derikan kepadanya. Aku ingin membelikan sesuatu, namun wang saku aku pun cukup-cukup sahaja. Abg Gendut ajak aku balik ke kampungnya. Malam tu aku mengemas pakaian yang hendak dibawa ke kampung abg gendut. otakku masih buntu, aku tiada hadiah untuk abg... read more

Sudah tiga tahun aku dilayan mesra, cikgu zaki menganggap aku sebagai isterinya. aku menjalaskan tugas mengemas, memasak dan memberi nafkah batin yang setelah sekian lama cikgu zaki tidak dapat dari bekas isterinya. cikgu zaki adalah lelaki yang kuat seks. batang koneknya yang besar dan gemuk selalu sahaja keras mencanak mahukan lubang untuk direndam. hampir setiap malam cikgu zaki menonyoh... read more

Di Rogol Pak Abu Lagi

Feb 22, 2011

Cikgu Zaki demam kesan daripada di rogol Pak Abu tempoh hari. doktor memberi mc kepadanya. pegngalaman pertama di liwat, cikgu zaki begitu terseksa bila nak berak, lubang juburnya terasa pedih dan dia berak bercampur darah mungkin dinding ototnya terluka akibat henjutan kasar pak abu. Sebelum pergi ke sekolah aku menyediakan teh panas, roti dan biskut di sebelahnya. aku begitu sayang kepadanya... read more

Semenjak Cikgu Zaki di rogol Pak Abu, hubungan aku semakin renggang. Cikgu Zaki mulai jarang menjamah juburku. Dia tidak mahu nyakiti juburku kerana terlalu menyayangiku. Setiap kali kami bermesra, dia cuba mengelakkan dari menyumbatkan koneknya masuk ke dalam lubang juburku. Aku sangat dahagakan konek Cikgu Zaki. Aku tidak dapat merasa kehebatan, kehangatan koneknya yang selalu terendam dalam... read more

Dua Duda Bertemu

Feb 23, 2011

Semenjak Pak Abu menghantar aku balik ke asrama universiti tempoh hari, perangai Cikgu Zaki mulai berubah. Setiap malam telefon tidak diangkat, rinduku semakin mendalam terhadapnya, aku tidak dapat mendengar suaranya sebelum tidur. Kena rogol lagi ke Cikgu Zaki dengan Pak Abu, Demam ke Cikgu Zaki sekarang, kenapa dia tak menghubungiku. banyak persoalan bermain di benakku. Hujung minggu aku... read more

Abang Teksi

Feb 28, 2011

Aku tidak menyangka aku begitu mudah mengikuti orang yang baru beberapa minit aku kenali. Mungkin wajahnya yang ikhlas untuk menolongku... atau mungkin aku tak sanggup lagi hidup bergelandangan. terus terang aku jatuh hati melihat susuk tubuh abg teksi ini. Aku suka melihat wajah abang teksi bertatahkan misai tebal yang selalu menguntumkan senyuman. namun aku takut sekiranya keinginan... read more

Raja Di Hatiku

Mar 03, 2011

Aku masih belum mendapat kerja walaupun begitu banyak interview aku hadiri. aku tidak memilih. aku seperti putus asa untuk menghadiri interview. namun abang teksi sentiasa ada di sisi menyuntik semangat sambil menyuntik koneknya ke lubang juburku. selama aku tinggal bersama abang teksi, tugas harianku di rumah mengemas rumah dan membasuh pakaian abang teksi. rumah yang dulunya tidak... read more

Jiranku Mamak

Mar 11, 2011

Pak Said jiran sebelah rumah abang teksi. Mereka kawan kamcing dah lama sebelum aku duduk rumah ini lagi. Pak Said ni mamak, badannya besar penuh dengan bulu lebat, memang gelap, misai tebal tapi senyumannya membuat dia kelihatan manis. perut dia tau-tau la... mesti buncit giler... anaknya ada lapan orang semuanya. mesti dia ni kuat main. tapi seorang pun tak duduk kat rumah. Yang dah... read more



Mamak Dan Abang Teksi

Mar 11, 2011

Hari ni penat sangat rasanya badan aku setelah banyak sungguh exec humbankan kerja kepadaku. semua kerja nak urgent dan siap ontime. memang kebiasaan kami singgah makan dulu sebelum balik ke rumah. sesekali kalau balik awal atau hujung minggu baru aku meyediakan makanan untuk suami tersayang. lepas mandi kami duduk bersama menonton TV. namun mataku begitu berat untuk menahan mengantuk.... read more

Askar Pencen

May 28, 2011

Abang Teksi betul2 sudah berubah..... aku semakin sunyi..... gersang..... Malam minggu aku sendirian di rumah.... abang teksi keluar merayap entah ke mana dengan mamak sebelah rumahku... pak said...Rendaman konek Pak Said dalam jubo Abang Teksi membuatkan dia melupakan aku.... bosannya..... tak sangka lelaki yang selalu menjuboku.. kini suka dijubo orang lain... mungkin dia telah mula... read more

Di Rogol Cikgu Zul

Jul 10, 2011

Perkenalan aku dengan askar pencen begitu indah. Dia mencarikan aku kerja baru dan menyuruh aku berpindah ke rumah kawannya yang begitu dekat dengan tempat kerjaku. Kini aku menyewa bilik di rumah kawannya. Setiap hari, mudah dia datang ke rumah sewaku. kadang-kala dia tertidur menungguku balik kerja. terasa bahagia ketika bersamanya kini...... Kawannya seorang... read more

Pecah Teruna Cikgu Zul

Jul 10, 2011

Kini Cikgu Zul dan abg askar bermadu untuk meratah juburku. rupanya cikgu zul dah minta kebenaran untuk menjubur aku dari abg askar kerana terlalu gersang. Banyak benda yang mereka kongsi bersama. patutla abg askar tak bagi aku bayar sewa rumah. Rupanya tubuhku sebagai ganti untuk sewa bulanan. aku mulai tawar hati dengan mereka. tapi aku takut dengan abg askar. Mana boleh... read more

Pak Ghani Driver Lori

Jul 10, 2011

Malam ni aku betul-betul bosan. cikgu zul kata nak pergi ajar tuisyen malam ni. aku berjalan keluar rumah. nak cari kedai makan. lapar rasanya seharian terperap kat rumah. rasa bosan tengok dinding. tak ada kawan nak bersembang. kalau ada cikgu zul, boleh jugak usik-usik dia.. tak pun tolong semak kertas ujian anak muridnya. kadang-kadang boleh tergelak besar tengok karangan... read more

Menutuh Pak Ghani

Jul 15, 2011

Pak Ghani bekerja sebagai driver lori. Mukanya bengis, bermisai tebal, umurnya dalam lingkungan awal 50an. Badannya besar... tubuhnya padat dan kekar... tangannya besar, timbul urat-urat tanda selalu kerja berat.... perutnya boroi tetapi padat... bontotnya yang padat berbalut seluar jeans yang usang dan sudah koyak. Aku selalu memerhatikan gerak-gerinya setelah tahu dia juga penggemar... read more

Pak Ghani bekerja sebagai driver lori. Mukanya bengis, bermisai tebal, umurnya dalam lingkungan awal 50an. Badannya besar... tubuhnya padat dan kekar... tangannya besar, timbul urat-urat tanda selalu kerja berat.... perutnya boroi tetapi padat... bontotnya yang padat berbalut seluar jeans yang usang dan sudah koyak. Aku selalu memerhatikan gerak-gerinya setelah tahu dia juga penggemar... read more

Hari ini aku ambil cuti. Nak habiskan cuti tahunan. hari rabu.... Nak jalan-jalan pun tak best semua orang bekerja. Cuaca betul-betul panas terik. aku berjalan menuju ke sungai tak jauh dari rumahku. lengang... tak ada tanda-tanda orng mandi-manda. terus melangkah ke kolam air yang paling tinggi. berpeluh badanku.... kalau panas-panas begini dapat berendam dalam air sungai memang... read more

Hari mulai gelap.... aku menyusuri tepi sungai untuk balik ke rumah. aku hanya menyarungkan seluar pendek putihku dan menyangkutkan baju ku di bahu. terkengkang-kengkan aku melangkah... terasa konek-konek jantan-jantan tadi seperti masih mengisi lubang juburku... aku melangkah ke tepi jalan besar kerana berjalan di tebing sungai semakin gelap. jalan ni memang lengang tak ada... read more

Hujung tahun memang kurang kerja... esok kami ada annual dinner dekat hotel. Pagi-pagi lagi boss aku dah telipon suruh pergi satu kereta dengan dia. bagus jugak, kalau tak.. tak tau nak naik apa pergi sana. dia bagitau yang dia akan sampai rumahku dalam pukul lima petang. Aku sibuk memadankan baju untuk dipakai malam ni..... sekejap nak pakai warna merah... sekejap hijau...... read more



BF?

Oct 05, 2011

Selalu bila cerita BF semuanya yang indah..... cengkerama hidup bersama...kenikmatan batangnya.... kemutan bontotnya... tapi cerita pilu, hati terseksa, jarang orang cerita... semua simpan dalam hati masing2. Persoalan yang selalu bermain di dunia plu... BF?... sejauh manakah kebenaran cinta dan kasih sayang BF?.... ada yang duduk berasingan, ada yang... read more

Pak Ghani mengajak aku pergi memancing bersama kawan-kawan sekerjanya..... memang semua tu taste aku.... lagi pun kawan-kawan pak ghani ni suka sangat tak pakai baju.... kenyang la aku menjamu selera badan-badan dorang. setiap inci aku perhatikan. Cikgu Zul tak sedap hati bila aku mengikut Pak Ghani maklum la siap Pak Ghani. hari tu Cikgu Zul ada tanya pak... read more

Aku pengsan tak sedarkan diri setelah juburku ditonyoh 5 batang besar yang gemuk berganti-ganti dengan rakus sekali.... aku betul-betul tak berdaya..... letih yang tak terhingga.... terasa lubang juburku kebas... kembang menerima kote-kote tua yang gemuk.... sakit... pedih.... nikmat.....aku tidur meniarap..... air mani 5 jantan-jantan tua yang memenuhi lubang juburku meleleh pekat di pehaku... read more

Pak Ali Puas.....

Oct 28, 2011

Pak ali tidur rumah aku malam tu... aku tau sangat agenda pak ali... tak puas tonyoh aku kat kebun semalam. aku kenalkan pak ali dengan cikgu zul... biasala cikgu zul memang tak pakai baju kat rumah... sexy la cuma pakai kain pelikat jer... kalau tengok dadanya yang penuh bulu ... sexy habis.... orangnya kan putih.... hensem.... pak ali ni hitam manis.... tapi size dorang ni lebih kurang sama... read more

di rogol bomoh

Oct 28, 2011

kakiku terseliuh semasa bermain bola..... sudah seminggu tak baik-baik lagi.... maklumla aku cuma sapu ubat klinik..... entah macam mana, sembang punya sembang kawan sekerjaku menunjukkan tempat, bomoh yang pandai urut.... apalagi... diam-diam aku telah pergi kerumah tok bomoh yang diceritakannya Aku pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun cikgu zul. malu nanti diorang gelakkan aku percaya benda... read more

Dirogol Negro

Nov 04, 2011

Petang tu aku balik dari kerja, macam biasa…. Jelir lidah kat driver bas yang hensem yang selalu menyakat aku tu.... pastu jalan ala-ala cat walk la... nak turun bas je, toleh jap... kenyit mata kat driver bas… dah jadi rutin tiap hari... dia mesti tersenyum lebar bila aku balas usikannya... tapi tak tau dia ni jantan plu ke straight... tak pernah main dengan driver bas ni... tapi kote dia... read more

Di Rogol Perompak

Dec 14, 2011

Setiap hari hujan turun dengan lebatnya..... Aku dan Cikgu Zul kini hidup seperti sepasang suami isteri yang setiap malam tidur dalam pelukan dada kekar Cikgu Zul yang di penuhi bulu dada........ aku merebahkan mukaku di dada Cikgu Zul sambil tanganku mengelus lengannya yang besar dan di tumbuhi bulu-bulu.... jari-jemariku tak lekang memintal-mintal bulu-bulu dadanya yang... read more

Cinta Luar Biasa

Dec 17, 2011

Menjadi BF Cikgu Zul memang sesuatu yang indah. Kalau aku tahu….. layanan istemewanya terhadap kekasih yang disayangi… dah tentu aku serahkan tubuhku hanya untuk Cikgu Zul dah lama dulu… aku rela untuk bersama dengannya… ku harap dialah jantan yang terakhir….. Sikap Cikgu Zul yang penyayang dan ambil berat membuatkan aku menghormatinya… Cikgu Zul selalu memujiku di depan... read more

Baru seminggu Pak Saroji berpindah di kampungku. Dia menyewa sebelah rumahku yang dah lama di tinggalkan kosong. Umurnya dalam anggaran 40-an. Tapi tak Nampak pun ahli keluarganya. Hanya dia seorang….. tak berkerja…. Hanya duduk di rumah… menunggu jantan-jantan kampung yang ingin berkenalan dengannya. Petang tu Jali singgah ke rumahku.. kami bersembang di luar pagar seperti... read more

Dendam Pesawah

Mar 16, 2012

Angin menghembus sepoi-sepoi bahasa hinggap di pipi Pak Rahim yang duduk merenung sawah padinya. Padi berbuai-buai menyembah bumi setiap kali ditiup angin. Bunyi daun kelapa yang gemersik berlaga sesama sendiri… namun tidak sekali pun mengganggu fikiran Pak Rahim yang termenung jauh… jauh…. Seluas sawah terbentang…. “Arghhhh……Pak Rahim tersedar dari lamunannya….. dia menghidupkan rokok daun... read more



Page 1 of 2

        

Table of contents


Legend

  • = Category Updated
  • Flash Video Play Button = Flash Play Button