Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Jul 30, 2014 - Home of 20240 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

aksi ustaz halim

By bottom_gersunk

submitted April 17, 2011

Categories: In Malaysian

Text Size:

ape yang aku ceritakan di sini semuanya kisah benar,sepanjang aku bergelar seorang plu...kisah pertama yang aku nak kongsi ni terjadi 2 tahun lepas,aksi-aksi terlarang ni pada mulanya tak sepatutnya terjadi,tapi kalau dah konek masing-masin tegang,dan masing-masing plak memang nafsu kuda...nak wat camner kan...

kisah ni terjadi pada tahun 2009,ketika aku belajar di sebuah universiti di tanah air...dah menjadi rutin aku sebagai pelajar jurusan senibina,selalunya pada hujung minggu,aku akan berkampung di studio dari pagi sampai la ke malam..kadang-kadang terus tido je kat situ...nak-nak kalau dah dekat nak submit projek...dan dalam pusat pengajian aku nie,terdapat seorang lecturer cukup ensem...duda takde anak...nampak cam pendiam..orangnya tinggi lampai berkulit putih tapi mata x sepet...ingatkan ader mix chinese,tapi x...aku namakan sebagai dr.halim...tapi kiteorang lebih rapat dengan panggilan ustaz halim,sebab die macam warak jer...selalu berkain pelekat dngn t-shirt dalam bilik die,nampak macam baru lepas solat...then kalau kelas die ni pun,selalunyer ade jer unsur-unsur keislaman...

ustaz halim memang rapat dengan student..tapi aku xtaulla rapatyang macam mana...nak dijadikan cerita,satu malam minggu tu,aku dah stuck dalam studio..dengan 2 org lagi kawan sekuliah aku...tapi dieorng ade keter..aku plak ade skuter jerkk...sedar-sedar ujan lebat kat luar.selebat-lebatnye..dan sah-sah aku xleh nak balik hostel mlm tu..aku amik keputusan nk tido di studio...walaupun dalam takut-takut...tapi gagahkan diri jugak.....tgh-tgh hujan lebat tu...dan memang sah-sah xde orang lain kat situ selain aku,aku nampak bilik ustaz halim ni terang jer..maybe ustaz ade kot..later-later,boleh la aku jenguk dia..mane tau die boleh hatarkan balik hostel...aku pun mulela meronda keliling blok fakulti aku,dari satu tingkat ke satu tingkat,dari blok ke blok..sebab xde keje ujan lebat...sampai la aku kat blok dewan kuliah...cam ade orang jer kat blok ni...sebab aku nampk cam ade cahaya kelip-kelip...aku pun macam berminat je...sampai je aku kat satu penjuru blok tu,aku nampak ustaz halim tengah beraksi baik punya...dalm hujan dengan aksi-aksi mengghairahkan,dengan hanya sehelai daun yang digunakan untuk cover pelirnye...terkejut beruk aku.dengan ape yang aku nampak...dan yang pasti,ustaz halim pun terkejut dengan kehadiran aku....aku cube nak lari tapi ustaz halim dah dapat tahan aku,dan kini,dah seratus peratus bogel dengan batang konek die tegang semacam jer...

"...fitri...saya boleh jelaskan...tolong rahsia kan apa yang awak nampak malam nie...tolongla..."ustaz halim cube beri penjelasan.

"...ape nie ustaz...kami ingat ustaz ni baik sangat..tak sangka ustaz ade hobi pelik macam ni..."....."...saya memang nudist..dah lama sejak belajar di manchester dulu...kalau di luar negara..memang saya x kesah nak berbogel..."....

ustaz halim pimpin tangan aku dan kami menuju ke keretanya...terus di bawa aku masuk ke dalam honda citynya dan dengan keadaan berbogel itu,ustaz halim balik ke blok studio aku...dalam kereta aku diam seribu bahasa..tapi dalam hati aku cukup terangsang dpt tgk tubuh ustaz halim..real depanmata lecturer aku berbogel..dengan batangnya yang aku agak dalam saiz 7"..memang sedap kalau aku dapat sumbatkan dalam lubang jubur aku yang memng sangap nie....aku cube menahan kesangapan ku..tapi konekku dah x tahan nak tegak berdiri..... aku tau ustaz halim sedar perubahan konekku...

"...awak pun berminat nak bogel dalam kereta macam saya...???...jomla..buka saje seluar dan baju kamu..saya x kesah..."

pucuk dicita ulam mendatang,terus tanpa melengahkan masa...aku melucutkan pakaianku satu persatu..kini kami berdua memang berbogel tanpa seurat benang...nmpknya ustaz halim pun dah semakin berahi...diusap-usap pelirnya yng semakin naik itu..aku semakin tak tahan lalu aku cube meraba-raba de celah kelangkang ustaz..aku tahu ustaz makin masyukk...tapi ustaz meneruskan pemanduan yang aku rasakan..sudah melencong dr tujuan asal utk balik ke studio.....dan tanpa melengahkan masa...aku ramas-ramas tetek ustaz halim yang cukup sedap..pejal dan keras..aku main-mainkan nipplesnya...ustaz kegelian namun menghayatinya..dan tiba-tiba,ustaz halim berhenti di suatau lokasi..agak tersembunyi lokasi ini tetapi menghadap satu pemandangan yangcukup indah....di luar masih hujan...tapi aku dan ustaz halim keluardari kereta..dalm keadaan berbogel,kami berdua beraksi di dalam hujan di tepi sebuah tasik yang terdapat di kawasan universiti aku..memang aku yaki kawasan ini seratus peratus clear..hari u jan dan skrg dah 2 pagi..siapa yang nak keluar kan???...tanpa melemgah kan masa...aku memulakan aksiku...kumulakan dengan ciuman berahi pada bibir mungil ustaz..memang ustaz halim pandai bercium...aku lemas dalam ciumannya...kemudian aku jamah puting teteknya..ustaz mengeluh kesedapan...ku jilat tubuh ustaz di dalam hujan..sehingga aku sampai ke puncak kenikmatan..batang konek ustaz..aku mulakan dengan usapan manja..dan aku mulakan aksiku dengan menjilat-jilat batang konek itu...sungguh enak sekali dan aku dapat lihat..ustaz halim sungguh gembira...aku relakan aksiku dirakam..kerana selama ini pun,memng aku menaruh hati pada ustaz halim...

...ustaz halim dah tak tahan lagi menanggung derita..tanpa kami peduli keadaan sekeliling ustaz tolakaku dan terus menerkam ke batang konekku pula...hari masih hujan dan ustaz halim begiti menikmati konekku...."....ah ah..ah...."...aku mengeluh kesedapan...dan tiba-tiba ustaz halim menghentikan aksi....

"...mau lagi sayang?..."...aku mengangguk..ustaz halim memang lelaki perkasa yang penuh berahi....di dukung nya aku ke kerusi rehat taman...aku dibaringkan di atas meja...dan kelangkang ku dijilat-jilat...argghh sungguh nikmat....ustaz halim mejamah lubang keramatku menggunakan lidahnya..dan aku mengeluh kesedapan..."....ustaz....ahhhh.....abangg.....fuck me...ahhh,,,...sayang...."...aku sendiri tidak pasti apa yang aku sebutkan.."...

ustaz halim smakin berahi...diludahnya lubang keramatku...air hujab dibiarkan menitik di sekeliling...ustaz halim melumurkan air liurnya di konek nya yg tersergam indah itu...dan dengan penuh nikmat,konek perkasanya di tusuk ke lubang keramat ku..

'....aarrgghhhh...."...aku menhjerit...dalam kenikmatan dan kesakitan,aku tidak tahu..yang aku tahu...memng besar konek ustaz halim ini....ustaz cuba merelaxkan suasana..memastikan aku dapat menerima keseluruhan batang berharganya...ditusuk sedikit demi sedikit dengan perlahan-lahan...sampai aku sudah terima kesemuanya...memng pedih,eank dan lazat..tak dapat aku bayangkan..aku difuck oleh lecturer kesayanganku...ustaz halim mulakan aksi dorongannnya...mula-mula perlahan dan semakin laju..."...plop..plop..plop...."...hentakan ustaz halim dan pertembungan buah zakarnya ke persekitaran lubang juburku...'

"......i love usayang...please be my partner..."..ujar ustaz halim sambil memneruskan hayunan...aku jawab dengan anggukan dan aku meneriama satu ciuamn penuh kasih sayang dari ustaz halim..malam itu sungguh bermakna..aksi di taman universiti di dalm hujanmemng mengasyikkan...hampir 30 minit aku ditujah..nampaknya ustaz halim dah tak tahan nk memuntahkan air maninya...ustaz cube mengeluarkan zakarnya tapi aku menghalang...aku lebih suka ustaz pancut di dalam.....

.'....arghh,arghh arghh.....sayanggggg!!!!..."...jeritan ustaz kedengaran di selang-seli bunyi hujan...arghh..terasa kehangatan airmani ustaz memenuhi luabng juburku...dan aku pun sudah mencapai kenikmatan dan kupancutkan air maniku di atas dada bidang ustaz halim."...arghhh.......sayang.......i love u...."....

",...i love u too....."..balas ustaz halim dalam kepenatan..kami bercumbu mesra...dan aku biarkan konek ustaz halim di dalam juburku..kadang-kadang..aku kemutkan supaya ustaz halim rasa nikmatnya....'...jangan kemut-kemut sayang,nanti naik semula..sampai subuh kita di ranjang..."..ujar ustaz halim..."..xpe,sayang nak.."..aku menjawab..ustaz halim memberikan aku satu ciuaman dan akhirnya..."..plop..P...ustaz halim menraik keluar kbatang zakarnya..masih lagi 80%tegang...dan air mani ustaz mengalir keluardr lubang keramatku..ustaz jilat dengan lahap luabng keramatku dan kami bercumbu lagi...

.."mari kita pulang sayang..."...ustaz halim mendukung ku menuju kereta.hujan sudah renyai renyai..aku xpasti aksi kami tadi sempat dirakam atau tidak oleh kamera ustaz..tapi aku rela...ustaz memulakan pemanduan kembali ke blok studio ku..tanpa segan silu..kami bergerak dalm keadaan berbogel menuju ke bilik ustaz halim...ustaz lapkan badan aku dengan t uala..dan kami berdua membersihkan diri bersama-sama...malam ini,aku akan isikan masa aku dengan buah hati baruku..ustaz halim..aku cukup puas....

...dan sepanjang pengajianku di sana...aku dan ustaz halim berfucking macam anjing mengawan...kadang-kadang ketika solat jumaat..atauun ketika masa rehat 30 minit antara 2 kuliah...x kira di mana-mana...dan koleksi gmbar bogelku serta aksi-aksi ku dengan ustaz..aku simpan sampai kini...dan yang pasti,aku lulus cemerlang paper ustaz halim...hahahah...dan sampai kini..aku masih dengan ustaz halim...ku harap kasih dan sayang serta kegilaan kami untuk berbogel semakin berkembang...


Table of contents


Legend

  • = Category Updated
  • Flash Video Play Button = Flash Play Button