Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Jul 23, 2014 - Home of 20240 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

Seks Dgn Jururawat Lelaki

By motn168

submitted June 22, 2011

Categories: In Malaysian

Text Size:

Ini kali pertama saya menulis pengalaman seks saya di sini, lagipun saya ni cina jadi bahasa msia memang tak sebaik, harap semua dapat mengecapi pengalaman saya ini.

Ini kisah yang baru berlaku, hari tu saya pergi ke hospital UKM untuk melawat pakcik saya yang sakit dan dalam hospital. Oleh kerana, makcik saya tidak pandai berbahasa saya pun tolong bertanya kepada seorang jururawat lelaki, Didi namanya pasal pakcik saya, Didi jururawat muda berumur 24 thn, badan fit dan tinggi pulak dengan mata yang besar. Dia berbaik hati dan menjelaskan keadaan kepada saya dan saya pun menjelaskannya kepada makcik saya.

Selepas itu saya pun berpura-pura untuk mendapatkan nombor talipon dia dgn alasan kalau ada apa-apa mengenai keadaan pakcik saya bolehlah saya menalipon dia. Dia pun beri nombor talipon dan suruh saya panggil dia bila-bila masa.

Saya pun balik rumah dan kerana saya tinggal seorang malam itu saya pun rasa gersang dalam ingatan cuma ada imej Didi dlm kepala. Batang saya pun mula mengeras sambil tangan saya meraba-raba telur saya. Saya tak tahan maka menghantar sms kepada Didi tanya dia apa khabar? dan tinggal di mana? Dengan cepatnya dia balas pulak dan tanya siapa saya kerana tengahari tadi saya tidak beritahu nombor talipon saya. Saya pun beritahu dia siapa saya dan tanya sama ada dia ingat saya tak, dia balas kata ingat kerana kita berbual panjang jugak tengahari tadi.

Saya tanya dia sedang buat apa, dia kata tak apa cuma berbaring atas katil, pun tak boleh tido, lagipun dia tinggal dekat rumah saya aje. Lalu saya ajak dia free tak datang rumah saya, dia pun tanpa berfikir kata free dan naik motosikal ke rumah saya.

Bila sampai rumah saya, nampak dia berpakaian singlet dan seluar longgar macam tak pakai seluar dalam kerana terlihat bayang batang dia terhayun-hayun semasa dia jalan masuk rumah, tekanan darah saya naik serta-merta dan batang saya dlm boxer pun naik tegak, habis la aku ingat nanti dia nampak batang saya yang menegak.

Memang betul dia ternampak batang saya terpacak semasa saya membuka pintu bagi dia masuk. Lalu dia buat macam tak sengaja tersentuh batang aku dan bergurau sambil bercakap, "Oops sorry dah keras ke?" Saya pun menjawab, "Biasa la tu kan lelaki memang senang terangsang?". Saya pun memperlawa dia duduk dan kata kalau nak minum air buat macam rumah sendiri ambik kat bilik dapur. Dia pun berjalan ke dapur dan mendapatkan air, masa dia isi gelas dgn air saya pun menghampiri dia dari belakang dan mengeselkan batang keras aku di antara celah-celah buntut dia, dia mengeluh nikmat tanpa membantah.

Saya pun memeluk dia dari belakang dan mencium bahagian belakang leher dan telinga dia. Tangan dia pusing belakang untuk memeras batang aku, sedap rasanya. Saya pun melepaskan dia dan memegang tangan dia bawa dia ke bilik tidur yang ada air con. Saya tanggal singlet dia dan seluar pendik dia, sambil mengecapi keindahan body dia dalam cahaya lilin yang samar-samar dalam bilik.

Saya pusingkan dia ke belakang dan bengkok kan badan dia supaya lubang dia terbuka luas, saya melutut sambil mencium belakang badan dia dari leher perlahan-lahan sampai ke buntut, dan mengguna dua belah tangan saya membuat buntut dia supaya lidah saya boleh mencapai pintu masuk aku nanti. Dia mengeluh perlahan-lahan tanda nikmat yang dia rasa. saya jilat-jilat lubang dia dan lepas tu saya baring atas katil dan biar dia mengecapi batang lurus aku yang saiz 6 inci dan tebal serta keras. Dia kata dia memang suka menghisap batang tak bersunat dan batang saya kulitnya sedikit sahaja bila keras, nampak semacam batang sunat, tidak berbau dan bersih. Dia kolom batang saya perlahan-lahan sambil menikmatinya dan saya berbaring atas katil biarkan dia enjoy sikit.

Selepas kolom batang saya lama, saya pun baringkan dia dan pakai kondom serta guna lube untuk melincirkan aktiviti kami yang seterusnya. Saya mula posisi saya dgn dia baring sebelah tepi dan saya di atas dia, dengan slow slow saya tujukan torpedo saya yang keras ke pintu masuk dia, saya ketuk pintu masuk dgn hormatnya dan lemah lembut supaya dia dapat bersedih membuat pintunya yang ketat dan dia tidak rasa sakit nanti. Lepas ketuk 10 saat, saya mula masuk perlahan-lahan saya dapat rasa pintu Didi mula buka sedikit dgn sedikit, dgn sabarnya saya masuk slow slow dan ada kalanya saya berhenti masuk separuh jalan bila Didi terasa sakit sedikit. Saya hendak beri Didi rasa nikmatnya sepenuh tanpa rasa sakit supaya kami berdua boleh bersetubuh dgn selesa.

Akhirnya saya berjaya berada di dalam tubuh Didi aku ni sepenuhnya, dan saya berhenti dan belum mula menghenjut. Saya nak beri Didi sedikit masa untuk menyesuaikan dirinya dgn saya berada di dalamnya. Selepas, 10 saat, baru saya mula menarik konek saya perlahan-lahan keluar tapi tak semuanya keluar dan henjut masuk balik perlahan-lahan. Saya mengulangi proses ini beberapa kali sehingga Didi mula bersuara, " Nga, argh, argh, arghhhh......."

Bila terdengar suara Didi yang semakin gersang, baru la saya merpercepatkan proses menghenjut semakin lama semakin kuat sehingga katil kami pun berbunyi.

Kami bertukar-tukar posisi supaya rasa nikmatnya berbeza, dan selepas hampir 45min menghenjut Didi, Didi sudah tidak tahan dan hendak pancut, kami akhirnya posisi di mana Didi duduk di atas saya sambil saya menghenjut Didi melancap sehingga air maninya terpancut jauh ke dada saya, dan saya pancut dalam kondom.

Selepas itu kami pun mandi dan bertukar-tukar ciuman dan berterima kasih.

Didi pun pulang dan saya pun tidur lena sepanjang malam.

Didi berjanji akan jumpa saya lagi bila ada masa.

Pengalaman yang manis.......

p/s: Kalau ada apa-apa komen sila hantar emel kepada saya.


More stories From motn168

Laman Web Badrul

Jun 23, 2011

Saya kenal budak bottom ni dari laman web, nama dia Badrul umur 25 tahun dari Damansara, tinggi 168 dan berat 60, kurus berkulit licin dan cerah. Kami pun berbalas mesej dalam laman web dan satu malam Khamis yang panas dia hantar mesej dalam web tanya kalau saya free nak jumpa. Masa tu pun memang saya free, saya tanya buat apa nak jumpa malam Khamis hari pun dah malam jam 10:30 mlm dan... read more

Saya kenal Adam dari internet, dan dia mengajak untuk berjumpa saya di Pulau Pinang dan tinggal di rumahnya. Saya pun bersetuju. Adam berumur 23 berasal dari Sabah tapi belajar di USM, Pulau Pinang. Orangnya kurus, 170cm dan berat 62kg, bottom boy.Aku telefon Adam supaya mengambil aku di airport. Adam pergi ke airport dengan menaiki motosikal. Ini kerana aku beritahu yang aku tidak... read more

Nizam Kawanku dari JB

Jun 23, 2011

Sebagai PLU di sini kita kena berhati-hati bila mengenali seseorang dan saya tidak pergi ke sauna atau disco PLU, jadi satu-satunya tempat untuk mencari kenalan rapat ialah dari laman web.Di sini saya kenal Nizam, umur 24 budak bottom dari JB. Nizam sudah bekerja sebagai tukang masak di sebuah restoran tempatan di JB. Setelah lebih tiga bulan mengenali Nizam saya tahu dia off hari... read more

Kawan Baru Khairul

Feb 26, 2013

Khairul berumur 28 tahun, bekerja sebagai jurubina di Kuala Lumpur tinggi 170 berbadan berisi dengan kulit halus dan licin. Saya kenali Khairul dari PR dan kemudian dia whatsapp saya dan dari situ la bermulanya kisah hubungan kita berdua di awal Februari ini.Pada 14 Feb 2013 di hari Valentine, dan masih Tahun Baru Cina, saya masih cuti dan rasa bosan seorang di rumah di Puchong, maka... read more

Table of contents


Legend

  • = Category Updated
  • Flash Video Play Button = Flash Play Button