Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Nov 24, 2014 - Home of 20359 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

Di Rogol Bergilir-Gilir di Air Terjun

By ami

submitted July 16, 2011

Categories: In Malaysian

Text Size:

Hari ini aku ambil cuti. Nak habiskan cuti tahunan. hari rabu.... Nak jalan-jalan pun tak best semua orang bekerja. Cuaca betul-betul panas terik. aku berjalan menuju ke sungai tak jauh dari rumahku. lengang... tak ada tanda-tanda orng mandi-manda. terus melangkah ke kolam air yang paling tinggi. berpeluh badanku.... kalau panas-panas begini dapat berendam dalam air sungai memang best. aku menanggalkan pakaianku... hanya berseprender orange jer.... berendam seorang diri... segarnya.... terdengar bunyi ungas hutan memecah kesunyian. sesekali deru-deru angin kuat meniup pipiku membuat aku menggigil. aku melangkah ke atas batu hampar berbaring sambil menghadap langit. Aku angan-angan hingga terlelap.....

aku terjaga dari tidurku bila terdengar suara bersembang sambil gelak ketawa. Aku terpandang beberapa biji lori parking di tepi jalan. Sekumpulan lelaki yang hanya berseluar jeans menyusuri tebing menuju ke arah tempat aku mandi. mereka datang kearah ku yang berada di sungai. Aku turun dari batu dan mengharung air sungai untuk ketebing. empat lelaki yang mempunyai badan yang besar daan perut yang boroi. Aku tersenyum melihat mereka seakan-akan beruang sedang menuju ke arahku. mereka berkumpul tak jauh dariku.... Aku memerhatikan lelaki yang berkumis paling tebal dan bercantum dengan janggutnya yang di trim kemas.

Tiba-tiba dadaku berdebar-debar kerana ku lihat lelaki itu menanggalkan seluarnya, dia berbogel dan tidak memakai seutas benang pun ditubuhnya. Jelas kelihatan batangnya yang besar tapi masih dalam keadaan kecut. tersengih-sengih lelaki itu padaku. aku membalas senyumannya. dia terus melangkah masuk berendam di dalam air.... terpelanting batangnya memukul pehanya kiri dan kanan setiap kali dia melangkah.... Aku menggigil kesejukan....Maklumlah baru lepas berendam kan..... Aku tergaman dan mata ku cepat-cepat toleh ke arah lelaki yang berbulu lebat di dadanya... bulunya bercantum hingga ke pusat... ini betul-betul macam beruang... aku tersengih melihat tubuh lelaki itu... dia membuka butang seluar jeansnya... melurutkan seluarnya dan mencampakkan ke atas batu berhampiranku. ala.... ingatkan dia pun bogel habis... rupanya pakai spender warna putih.... bontotnya pejal.... berjalan perlahan-lahan menyertai lelaki yang bermisai tebal berendam.... sambil melemparkan senyuman nakal kepadaku.

lelaki yang berkulit gelap turut menanggalkan seluarnya.... bulu kat pangkal koneknya begitu tebal..... menghiasi batangnya yang besar.... terjuntai-juntai masih kejut lagi.... selesai menanggalkan seluar jeansnya... terus berlari menuju kawan mereka berendam di dalm air sungai.... sambil menjerit.... terpercik air bila dia masuk kedalam sungai itu. seronok melihat lelaki beruang yang hensem-hensem berendam di dalam sungai. Mataku nakal melihat batang-batang lelaki itu. "glup".... aku menelan air liur melihat batang mereka..... Seorang lelaki lagi lambat sampai ke tebing... sampai sahaja dia duduk di tepi tebing sambil menghisap rokok.... matanya merenungku tajam semenjak tadi.... aku jadi serba salah di renung lelaki tersebut.....

Lelaki-lelaki itu main lap-lapkan badan masing-masing dari rambut hingga ke kaki. berganti-ganti. sesekali aku melihat mereka main tepuk-tepuk bontot mereka yang pejal sambil ketawa kesukaan. Ku perhatikan badan Abang yang menghisap rokok..... dadanya yang pejal... teteknya berukuran lima puluh sen... gelap.... dia nak telanjang atau pakai spender. Terasa stim juga batang ku bila melihat badan mereka yang sasa itu. "Woi.... tak nak mandi ke?." Jerit kawan-kawannya yang seronok berendam sambil menyimbah-nyimbah lelaki yang di tebing sambil lelaki yang berbogel menuju ke arah sungai. nampak koneknya terjuntai-juntai.

"Aku habiskan rokok dulu", katanya. lelaki itu mengelak dari simbahan air dan berjalan menuju kearah ku sambil mata ku melihat batang beliau yang masih berbungkus seluar jeans. "Sorang je ke?", Lelaki itu menegurku lalu duduk disisiku.... "ermmm..... sexynya......" lelaki itu melihatku sambil lidahnya menjilat bibirnya sendiri. "Ala...... abang-abang tu lagi sexy..... mandi bogel lagi.... " aku membalas dengan senyuman....."suka tengok laki-laki mandi bogel rupanya kamu ni..." lelaki itu seakan memancingku......"rezeki depan mata.... tengok je la...." aku tersengih-sengih...

Lelaki itu menanggalkan seluar jeansnya. lalu dicampakkan kepadaku... terpelanting batangnya.... aku menangkap seluarnya..... besar juga batang lelaki ni.... gemuk.... cendawannya berkilat mengembang... pasti dia stim tengok aku dari tadi...."Jom lagi mandi bogel sama-sama" dia mempelawaku... Tangannya cuba untuk menanggalkan spenderku....."Tak payahlah bang........."kataku. Cepatlah.... lelaki itu merentap spenderku...... kini aku juga berbogel bulat tanpa seurat benang dibadanku. Aku telanjang bersama lelaki itu di tepi sungai. Aku malu apabila dia merenung batangku yang mengeras. tanganku cuba menutup batangku dari di pandang lelaki itu. namun batang ku yang sudah mengembang keras tidak dapat diselindungi oleh tapak tanganku. "Sedap badan kamu ni..."lelaki itu terliur melihatku berbogel di depan matanya sambil tangannya merayap memegang perut ku kemudian kemaluanku. "Batang kau dah naik ni pun. Oh ye ,apa yang menyebabkan kau stim?... Tengok batang Abang ye?"....... "Lelaki itu memegang batangnya yang semakin tegang dan membesar.

"Nah ni genggam batang abang yang besar" Lelaki itu menyuruhku. Aku sedikit takut melihat lelaki itu lalu aku pegang batangnya. "Besarkan Batang Abang", katanya. Dan ku urut batang itu. "Suka batang abang tak?", katanya lagi. "Suka", Kataku perlahan kerana takut dengan suaranya yang garau dan kasar. "Jom kita mandi dulu".lalu tanganku di tarik masuk berendam ke dalam sungai. tetapi kami tak mandi bersama kumpulan kawan-kawannya... dia mengajak aku ke sebalik batu yang terlindung dari pandangan kawan-kawannya. Aku pun masuk di dasar sungai. Badanku dipeluk oleh lelaki itu. "Sebenarnya abang suka kat kamu dari tadi". Lalu bibirku dicium. Aku membalas ciuman dan mulut kami berkucupan. lidah kami bertaut.... sedap bercium dalam air yang sejuk begini. Abang dah jatuh cinta pandang pertama bila melihat tubuhmu. "Kalau boleh abang nak kamu duduk disamping abang selalu", bisiknya ketelingaku... terasa hangat hembusan nafasnya sambil dia mengusap tetekku. Aku membalas pelukannya. Dia menggosok-gosok lubang juburku sesekali memasukkan jarinya ke lubang juburku. Aku merelakan sahaja...... sedap.... desisku... Lelaki itu kemudian medukung ku ke arah tempat yang tersorok dan ditutupi oleh pokok. Laluku dibaring di atas pasir. Dia menindih badan ku lalu kami bercium molot lagi. "isap batang abang....", lelaki itu menyuruhku

"Cepatla.....", kasar suaranya mengarahkanku.... "nah isap batang abang ni Abang tak tahanni... cepatlah", arah lelaki itu. Aku jadi takut dengan perangai lelaki itu. aku alih muka ku ke arah koneknya yang gemuk dan berurat-urat, jelas melihat sedekat-dekatnya batang lelaki itu yang tegang, keras dan gemuk di cuaca terang sebegini. "isap konek abang sampai abang puas". Aku genggam batangnya yang sedikit gelap kemerah-merahan. Aku sedut batangnya naik dan turun dengan mulutku. Ku lihat lelaki itu menutup rapat matanya melayan kenikmatan kulomanku..... "Plop"...Sesekali aku sengaja lepaskan cendawan kembang miliknya terlepas dari sedutanku... "Arghhh.... sedapnya... pandai kami isap konek..." dia mendesis kenikmatan. Kemudian batangnya yang tegak macam pokok tempat kami bersetubuh, ku masukkan semula kedalam mulutku. Ku hisap perlahan-lahan..... kemudian ku isap laju dan ganas sambill lidahku memintal-mintal batangnya..."Arghhh...."lelaki itu mengerang kesedapan. Aku isap sedalam-dalamnya, mulutku turun naik dari pangkal konek lelaki itu hingga ke kepala takuk cendawan kembangnya... lelaki itu memegang kedua belah pipiku, aku menghentikan sorong tarik mulutku namun masih menyonyot batangnya... matanya kuyu menerima sedutanku... dia menarik wajahku supaya rapat kemukanya. Dia mengucup bibirku... misainya mengelumati bibirku. kami saling hisap dan menghisap lidah.

"Sedapnya kamu hisap.... betina tak pandai isap konek macam ni", "Hisap lagi......", lelaki itu menyuruhku. Aku pegang telonya yang tergantungan....kumasuk kedalam mulut kedua-dua biji telo lelaki itu. dia mengerang kesedapan. ku tekan lidahku sekuat hati ke telonya... aku jilat dari lubang juburnya menuju batang hingga kepala takuknya.... aku masukkan batangnya ke dalam mulutku perlahan-lahan lalu ku isap sepuas-puasnya. Kepala ku turun naik melayan batang lelaki itu....

Tangan lelaki itu mula meraba-raba bontotku.... diramas-ramas bontotku yang pejal dan bulat. jarinya bermain di daging kedutku.... "Arghhh...." aku terkejut bila jarinya menjolok kedalam lubang juburku. "pandai isap budak ni......", keluh lelaki itu. Kemudian dia menekan kepalaku supaya aku menelan batangnya sehingga habis... tersedak-sedak aku.... bontotnya diangkat sedikit.... "Arghhh......." jerit lelaki itu melepaskan kenikmatan pancutan air maninya.... terasa pancutan air maninya deras dan hangat didalam mulutku. penuh mulutku dengan air maninya yang banyak... kepalaku masih ditekan... nak tak nak aku tertelan air maninya. berketul-ketul macam telan hingus....masin...payau... tak tau nak cakap rasanya. "Setelah puas merendam koneknya di mulutku dia melepaskan tangannya.... aku keluarkan batang lelaki itu. Kelihatan saki baki cecair putih keluar dari lubang kencing batang lelaki itu. "Oooohhhhhhhhh.........", lelaki itu mengerang, lalu dia menolak kepala ku supaya menghisap batangnya lagi. Aku hisap semula lalu jilat saki baki cecair yang terbit dari lubang kencing batang lelaki itu. Dia mengerang dan menarik rambutku... kepalaku di sua kemukanya lalu kami kami bercium semula. saki baki air maninya dirasai bersama...

"patutla tak join kita orang mandi..., hisap rokok hidup mana boleh habis... ni". kawan-kawannya sedang memerhatikan aku mengolom lelaki tadi... kini tiga batang disuakan kemulutku.......aku mengulum satu persatu.... lelaki tadi duduk memerhatikan aku mengulum konek kawan-kawanya sambil tersenyum puas.... tiga batang yang besar-besar belaka berada di mulutku berganti-ganti.... lelaki yang bermisai tebal menggesel-geselkan koneknya yang berurat-urat ke lubang juburku... aku dengar dia meludahkan air liurnya ke juburku dan menenyeh-neyeh dengan kepala cendawannya... dia menarik bontotku supaya tertonggeng lebih rapat ke perutnya yang boroi.... "suka konek ye..., nah rasa konek abang yang keras ni..." lelaki yang bermisai lebat merodok juburku tanpa belas kasihan....Aku isap konek-konek yang besar tu dengan penuh nafsu tapi kekadang tercekik-cekik sebab nilah kali pertama aku isap banyak batang jantan sekali gus. Air liur aku meleleh banyak sekali masa aku isap batang-batang lelaki itu.

Lelaki yang bermisai tebal terus merodok lubang juburku...Aku memejamkan mata masa kena rodok jubur dan isap konek laki yang berbulu dada lebat tu tapi mukaku ditampar kuat oleh lelaki itu. Lelaki berbulu dada lebat menyuruhku membuka mata dan melihat ke mukanya. Aku pun buka mata dan dengan mata kuyu penuh nafsu memandang muka lelaki yang berbulu dada lebat. Lelaki bermisai lebat dengan konek besar tersumbat dalam juburku tersengih merodok juburku penuh nafsu sambil menjeling lelaki yang berbulu dada lebat sedang megefuck mulutku dia dengan penuh nafsu serakah. Lelaki yang berbadan gelap tertunduk-tunduk rakus mengerjakan putingku yang semakin mengeras... habis lunyai digigit-gigit putingku... sesekali di tarik dengan giginya sehingga aku menjerit kesakitan... mereka ketawa keghairahan mendera aku.... lunyai putingku dikerjakannya.... penuh dadaku dengan kesan gigitan cinta jantan-jantan itu...... Kiri dan kanan tetekku diisap dan digigit dengan ganas sampai makin besar dan tersembul puting tetekku ghairah dengan serangan jantan-jantan berbadan beruang.. Aku mengerang kuat sambil terus isap batang lelaki yang berbulu dada lebat tu. Aku dapat rasa lelaki yang bermisai lebat sudah sampai klimax. dia menhenjut juburku dengan laju.... bergegar-gegar bontotku... tangannya menekan bahuku.... aku menonggeng lebih tinggi dan kemutanku semakin kuat.... "Arghh.... sedap.... kuatnya kemutan ni...." Lelaki bermisai lebat memancutkan air maninya ke dalam juburku... terasa berdengut-denyut koneknya ketika melepaskan pancutannya yang banyak. Dia menarik koneknya keluar "Plop"..... terasa hangat air maninya meleleh di pehaku....lelaki itu ketawa kepuasan melihat juburku yang dirodok koneknya yang besar dengan ganas.......

Lelaki berbulu dada lebat ganti tempat lelaki bermisai tebal untuk mengefuck jubur ku pula dia menyuruh aku tonggeng macam anjing di atas pasirtu dan lentikkan juburku ke atas... "sampai merah lubang jubur budak ni ko kerjakan ye" kata lelaki berbulu dada lebat kepada lelaki yang bermisai tebal.... "lubang dia sedap sangat tu yang aku kerkjakan puas-puas" lelaki itu membalas. Koneknya lebih gemuk dari lelaki yang bemisai lebat tadi... aku takut juburku koyak dikerjakannya... tapi aku turuti arahannya. Juburku yang tertonggeng mudah untuk lelaki itu melihat kesan baru kena tutuhan dan begitu padat menawan dalam posisi doggy melentik..... Lelaki yang berbadan gelap pula ganti tempat lelaki berbulu dada lebat sambung tutuh mulutku. dia memasukkan penuh batangnya yang besar ke dalam mulutkutu. Batang lelaki-lelaki ini paling kurang pun 7 inci terlalu besar sangat untuk aku terima beramai-ramai. Aku hanya dapat menderam macam kucing dapat ikan bila konek-konek itu masuk kemulutku silih berganti..... sakit tubuhku bila di ratah beramai ramai... tapi kesedapan..... kepuasan.... dapat banyak konek-konek besar dalam mulot dan bontot tak dapat ditandingi. Besar giler konek lelaki berbulu dada lebat tu, gemuk tak ingat.... Dia usap-usap jubur ku yang gebu bulat tu dengan kepala cendawan kembang berkilat di dawah panahan mentari. bontotku bergetar-getar mengikut usapan batang laki tu. Aku makin stim...... bontotku aku lentikkan untuk menerima rodokan lelaki berbulu dada lebat pula.... Laki tu gelak besar dan menepuk bontotku dengan kuat berkali-kali.... tangan kasar lelaki itu megusap-usap bontotku, satu lagi mencengkam pinggangku lalu dia menghentakkan batangnya yang gemuk masuk tepat ke lubang juburku... Air mani lelaki yang bermisai lebat tidak dapat menjadi pelincir untuk konek yang gemuk itu... terasa seperti di cucuk-cucuk lubangku dengan benda yang besar. Basah lencun lubang juburku tapi tetap ketat sebab koneknya terlalu gemuk untuk juburku.

"Arghhh....sakit......" Aku menjerit kesakitan tapi tak kuat sebab ada konek lelaki yang berbadan gelap dalam mulutku. Tanganku meraba-raba kebelakang untuk cuba menghalang konek gemuk lelaki itu merodok juburku... air mataku meleleh pedih di rodok lelak yang berbulu dada lebat tu tapi dia terus tepis dan terus jolok batangnya sedalam-dalamnya. Lelaki yang berbadan gelap pula masuk menjolok koneknya masuk dalam-dalam mulutku hingga ke kerongkong. Aku tersedak dan tercekik konek.. kelam kabut tanganku menghalang peha lelaki yang berbadan gelap pula...mereka ketawa kepuasan melihat aku kelam kabut dijolok mulut dan dijolok lobang jubur serentak.

"ketat jubur budak ni" lelaki itu bercakap dengan lelaki yng bermisai lebat. Dia terus jolok koneknya masuk ke dalam juburku. Aku terbeliak dan meraung kesedapan bila dirodok batang gemuk itu bertalu-talu. bergoyang-goyang bontotku yang berisi padat setiap kali ditutuh lelaki itu... sedap yang amat sangat. Lelaki tu gelak dan terus hentak isi juburku sampai bergegar isi bontotku. Aku terasa bertambah sedap kena tutuh lelaki itu.Kepala konekku basah meleleh-leleh dengan air mazi. Aku terus isap konek kesedapan sambil ditutuh jubur. Lelaki itu semakin menggila. Koneknya yang gemuk dan besar tu bagi rasa sakit campur nikmat.. lazat dijuburku. Aku mengerang makin kuat. tangan lelaki yang berbulu dada lebat menggentel puting tetekku sambil tutuh juburku sekuat hatinya. manakala mulutku turut di tutuh laju lelaki yang berbadan gelap sampai bersembur air liurku. Lelaki berbulu dada lebat berhenti menutuh dan mengeluarkan koneknya.... lelaki tu kuak daging juburku yang becak bercampur air mani lelaki misai tebal dan tanpa belas kasihan terus menghentak juburku sedalamnya dari kepala konek sampai ke pangkal dengan sekali harung dan cepat.

"Arghh......sakit...." Aku menjerit kuat kali ni sebab ditutuh dengan kuat dan cepat. Aku terus ditutuh stail anjing. Rambutku ditarik macam kuda sampai kepalaku terdongkak sikit ke atas, terasa tekakku tersangkut matakail berumpan belut kerana ada konek lelaki yang berbadan gelap dalam mulutku. meleleh-leleh air liurku bila konek besar masuk menutuh mulutku. Mataku berair..... sakit bercampur nikmat kesedapan... Aku terus ditunggang seperti kuda....sambil batang gemuk dan besar tertancap di liang juburku. Aku mengerang dan meraung kuat macam lembu kena sembelih setiap kali konek gemuk keluar masuk melanggar dinding juburku.. Rasa pedih...sakit....geli dan nikmat bersilih ganti dalam lubang juburku membuatkan lututku menggigil apabila kepala cendawan lelaki berbulu dada lebat menyentuh dasar juburku... senak tak terkata.... aku hanya mampu menjerit.....

Lelaki yang sedang menutuh mulutku memegang kedua belah pipiku erat.... henjutannya semakin kasar dan laju... terasa kebas mulutku menerima tutuhan koneknya yang besar... cendawan kembangnya yang melanggar anak tekakku membuar aku tersedak dan berhamburan air liurku keluar... meleleh-leleh....dia memejamkan matanya dan mula mendengus kencang... badannya di kejangkan dan bontotnya mengemut menahan dari terpancut..... dia menghentakkan koneknya sedalam-dalamnya hingga mulutku bersentuhan pangkal koneknya yang berbulu lebat. mukaku tersembab di perutnya yang boroi "Argh...... berdas-das pancutan air maninya memenuhi ruang mulutku. Aku tersedak manerima pancutan deras itu tapi tak dapat buat apa-apa. Aku terpaksa telan sekali lagi air mani jantan yang nikmat tu sebanyaknya sampai keluar meleleh di tepi pipiku. Bila dah puas pancut...dia menarik koneknya keluar dari mulutku dan biarkan aku tersungkur ke atas pasir dengan air mani meleleh dari bibirku. Juburku masih dirodok lelaki berbulu dada lebat, terasa kebas bila lubang juburku ditutuh begitu lama. Aku dah tak berdaya diperlakukan macam anjing mengawan. hanya menyerahkan lubangku untuk ditutuh terus lelaki itu sehingga dia puas-sepuasnya.

Penat merodok lubang juburku dengan posisi anjing mengawan... lelaki itu mengagkat sebelah kaki bertukar posisi angjing kencing. teralih sedikit.... badan aku yang gebu-gebu lazat. Sebelah kakiku diangkat dan dipeluk erat... sebelah kaki itu aku dikangkangkan ke atas seluas-luasnya dan lelaki tu sambung tutuh juburku semahunya. Aku kembali menjerit sakit dan kesedapan. Kepalaku tertoleh kiri dan kanan setiap kali batang gemuk itu mengetuk dinding juburku... terasa seperti digerudi isi juburku...tiga lelaki yang dah pancut tadi menghampiriku dan menyerang dadaku.... habis tetekku diramas-ramas... putingku digigit-gigit..... terasa tetekku semakin membengkak membesar. penuh dada dan leherku berbekas kemerah-merahan dengan gigitan jantan-jantan yang lapar lubang. Tutuhan juburku semakin rancak bila lelaki lain meromenku... "Arghhh...." dia membenamkan koneknya sedalamnya dan muntahkan benih jantannya ke dalam juburku sambil meraung kesedapan. Juburku terangkat ke atas terkemut-kemut menerima pancutan lelaki berbulu dada lebat... dia kesedapan bila kemutan kuat ku mencengkam batangnya yang berdenyut-denyut memuntahkan air maninya. ini membuatkan batang tu terbenam lebih dalam. terasa bulu koneknya menyentuh teloku... air mani lelaki bermisai tebal dan berbulu dada lebat yang banyak dan pekat bersatu didalam juburku. Lelaki tadi melancapkan konekku pula....habis bersepah-sepat aku terpancut ke dada, muka, misai dan rambutku. Aku terkulai lemah dalam limpahan mani, mazi dan liur di atas pasir. lelaki-lelaki itu kepuasan menonton aku tergolek berbogel di atas pasir itu keletihan. Aku terbaring lemah tapi puas dengan tonyohan beramai-ramai tadi.

Kusangkakan persetubuhan ini sudah berakhir.... tapi lelaki-lelaki yang memancutkan air maninya kedalam mulutku mahu menutuhku juga.... lelaki yang berbadan gelap menindihku dan memasukkan koneknya kejuburku yang becak dengan air mani.... Lelaki seorang lagi cuba memasukkan koneknya kedalam juburku juga... Aku takut bila dua konek yang besar cuba untuk memasuki lubang juburku....Aku tak berdaya nak melawan lelaki-lelaki itu lagi. Dengan saki baki tenagaku yang kepenatan baru sahaja ditutuh cuba untuk melawan, terasa agak takut bila dua konek bakal masuk kelubang juburku. aku cuba larikan diri dari lelaki tersebut dengan cuba bangun merangkak. mereka memeluk erat tubuhku. jubur gebuku yang baru diteroka beramai-ramai dapat ditutuh lagi, kali ini dua batang konek masuk ke juburku...

"Argh.... sakit bang...." Aku merayu ketakutan sambil geleng-geleng kepala. Aku merayu macam betina yang bakal dirogol. Tubuhku menggeletar setiap kali dua batang keluar masuk bergeser dengan dinding juburku.... terasa hangat seperti berak sembelit. panas bila dua konek menggesel dinding juburku. Aku dah tak berdaya sangat.... aku tak dapat melawan.... Sorang laki tu pegang kedua tanganku dari belakang dengan kuat dan sorang lagi menindih badanku. dua batang merobos lubang juburku... perit..... mulut lelaki yang menindihku tersembam di tetekku yang tersembul ke merahan tu semakin banyak kesan gigitan kemerah-merahan. Kemudian dia balikkan badan aku dan sumbat lagi dua batang ke dalam isi juburku yang baru ditutuh tadi. meleleh air mani yang bertakung di dalam juburku di pehaku bercampur darah. Pedih...pasti juburku terkoyak bila dua batang masuk serentak..... juburku yang sedap dan nikmat tak kan mereka lepaskan semudah itu.. Dua orang lagi mengangkang dan menekan telonya ke mulutku.... telonya di tekan kuat kemulutku.... aku jilat telor dan lubang jubur mereka silih berganti.... mereka melancap menikmati jilatanku.... kebas juburku di tutuh dua konek.... hentakan mereka serentak dan hebat... senak perutku menahan tutuhan dua batang....

"Arghhh.......lelaki yang menindihku memelokku dan memancutkan air maninya kedalam juburku.... manakala seorang lagi masih terus merodok juburku.....denyutan konek lelaki yang sudah terpancut dan kemutan juburku membuatkan lelaki yang memegangku dari belakang turut memancutkan air maninya..... "sedapnya lubang jubur budak ni" mereka memuji lubang juburku setelah dirodok dua batang serentak... mereka mengeluarkan batangnya dari juburku yang telah dikoyakkan...... melimpah air mani kekuningan bercampur cairan jantanku dari empat jantan yang telah menutuhku....berlendir rekahan celah bontotku dengan benih keempat leleki tersebut bersatu dengan pelincir semula jadiku.... lelaki tersebut melihat dengan geram bontotku yang kenyal dan gebu... terasa tidak puas lagi untuk menutuh juburku....dua lelaki yang ku jilat telonya turut melancapkan koneknya dan menyumbat dua batang kemulutku.... aku menerima pancutan airmaninya berganti-ganti dan menelan air mani mereka.....

lelaki yang menjuburku tadi menggigit-gigit bontotku yang kemerah-merahan kesan di tutuh beramai-ramai. di tepuk-tepuk sekuat hatinya... geram dengan bontotku yang kenyal dan gebu... juburku menerima empat benih jantan dan mulutku merasai kesemual air mani lelaki itu yang berbeza-beza rasanya...... konekku keras... air mazi meleleh di lubang kencingku...aku melancapkan konekku ku sendiri dan turut memancutkan air maniku untuk kali kedua... keempat-emapt lelaki itu menyapukan air maniku ke seluruh perutku.....kemudian lelaki bermisai tebal mengambil spenderku lalu mengelap kesan air maniku diperutku dan air mani mereka di celah bontotku yang becak dan melekit..... terasa nyilu bila jarinya yang besar dan kasar sempat menjolok lubang juburku yang berlendir. melekit spenderku dengan air mani kami semua. lelaki yang berbulu dada lebat mengangkatku ke dalam sungai dan yang lain turut sama masuk ke dalam sungai... terjuntai-juntai konek mereka yang mulai kecut berlendir dengan kesan mani, air liur dan cairan juburku...... aku terus diromen di dalam sungai sambil mereka berempat menggosok-gosok badanku. sesekali tangan mereka menggosok celahan bontotku, lubang juburku yang melekat dengan pasir bersama air mani mereka.... terasa pedih bila bahagian badanku yang melecet ketika di tutuh beramai-ramai tadi terkena air.... setelah masing-masing membersihkan tubuh dari kesan air mani kering dan air liur.... mereka menuju ke lori masing-masing dan meninggalkanku dengan kucupan tanda puas setelah dapat menutuh juburku beramai-ramai... Lelaki bermisai tebal mengambil spender ku yang berwarna oren bersatu dengan air mani, diramas-ramas dan menciumnya sambil matanya terpejam menikmati bau-bau benih jantan........



Displaying Page 1 - Records 1 to 30

More stories From ami

Pertama Kali Di Lancap

Feb 17, 2011

Aku gembira dapat masuk asrama penuh. Dapat aku lari dari kena marah abah. Semua yang aku buat salah bagi pandangannya. Aku begitu cemburu dengan kawan-kawan yang mendapat belaian dari seorang ayah. Ini membuatkan aku manjadi seorang yang pendiam dan pemalu. Aku begitu inginkan belaian dan pelukan seorang lelaki seperti kawan-kawan yang lain. Berkongsi kegembiraan dan masalah dengan ayah mereka.... read more

Semenjak Peristiwa malam aku dilancapkan oleh Abg Gendut, aku begitu ketagih untuk mengulangi perbuatan itu. Tapi aku malu untuk menunjukkan bahawa aku mahukan lagi. Sudah 4 hari aku berada di asrama, Abg Gebdut masih tidak mengulangi perbuatannya yang aku harap-harapkan. Aku tertunggu-tunggu Abg Gendut dengan harapan dapat dilancap lagi setiap malam sehingga terlelap. Namun hanya perasaan... read more

Sudah hampir setahun hubungan aku dengan abg gendut, Hujung minggu ni hari jadi abg kesayangan aku. Terfikir-fikir hadiah istimewa yang harus ku derikan kepadanya. Aku ingin membelikan sesuatu, namun wang saku aku pun cukup-cukup sahaja. Abg Gendut ajak aku balik ke kampungnya. Malam tu aku mengemas pakaian yang hendak dibawa ke kampung abg gendut. otakku masih buntu, aku tiada hadiah untuk abg... read more

Penangan Cikgu Zaki

Feb 19, 2011

Semester baru sudah bermula. rupa-rupanya sudah dua tahun aku hidup seperti suami isteri dengan abg gendut. namun langit tak semestinya cerah. saat yang aku sudah jangkakan pun berlaku. aku di tinggalkan abg gendut. dia telah menamatkan tingkatan lima. Kini aku tinggal sendirian di bilik ini. aku begitu rindukan layanannya setiap malam. pelukan hangat sehingga ke pagi hari. kucupan mesra dan... read more

Sudah tiga tahun aku dilayan mesra, cikgu zaki menganggap aku sebagai isterinya. aku menjalaskan tugas mengemas, memasak dan memberi nafkah batin yang setelah sekian lama cikgu zaki tidak dapat dari bekas isterinya. cikgu zaki adalah lelaki yang kuat seks. batang koneknya yang besar dan gemuk selalu sahaja keras mencanak mahukan lubang untuk direndam. hampir setiap malam cikgu zaki menonyoh... read more

Di Rogol Pak Abu Lagi

Feb 22, 2011

Cikgu Zaki demam kesan daripada di rogol Pak Abu tempoh hari. doktor memberi mc kepadanya. pegngalaman pertama di liwat, cikgu zaki begitu terseksa bila nak berak, lubang juburnya terasa pedih dan dia berak bercampur darah mungkin dinding ototnya terluka akibat henjutan kasar pak abu. Sebelum pergi ke sekolah aku menyediakan teh panas, roti dan biskut di sebelahnya. aku begitu sayang kepadanya... read more

Semenjak Cikgu Zaki di rogol Pak Abu, hubungan aku semakin renggang. Cikgu Zaki mulai jarang menjamah juburku. Dia tidak mahu nyakiti juburku kerana terlalu menyayangiku. Setiap kali kami bermesra, dia cuba mengelakkan dari menyumbatkan koneknya masuk ke dalam lubang juburku. Aku sangat dahagakan konek Cikgu Zaki. Aku tidak dapat merasa kehebatan, kehangatan koneknya yang selalu terendam dalam... read more

Dua Duda Bertemu

Feb 23, 2011

Semenjak Pak Abu menghantar aku balik ke asrama universiti tempoh hari, perangai Cikgu Zaki mulai berubah. Setiap malam telefon tidak diangkat, rinduku semakin mendalam terhadapnya, aku tidak dapat mendengar suaranya sebelum tidur. Kena rogol lagi ke Cikgu Zaki dengan Pak Abu, Demam ke Cikgu Zaki sekarang, kenapa dia tak menghubungiku. banyak persoalan bermain di benakku. Hujung minggu aku... read more

Abang Teksi

Feb 28, 2011

Aku tidak menyangka aku begitu mudah mengikuti orang yang baru beberapa minit aku kenali. Mungkin wajahnya yang ikhlas untuk menolongku... atau mungkin aku tak sanggup lagi hidup bergelandangan. terus terang aku jatuh hati melihat susuk tubuh abg teksi ini. Aku suka melihat wajah abang teksi bertatahkan misai tebal yang selalu menguntumkan senyuman. namun aku takut sekiranya keinginan... read more

Raja Di Hatiku

Mar 03, 2011

Aku masih belum mendapat kerja walaupun begitu banyak interview aku hadiri. aku tidak memilih. aku seperti putus asa untuk menghadiri interview. namun abang teksi sentiasa ada di sisi menyuntik semangat sambil menyuntik koneknya ke lubang juburku. selama aku tinggal bersama abang teksi, tugas harianku di rumah mengemas rumah dan membasuh pakaian abang teksi. rumah yang dulunya tidak... read more



Jiranku Mamak

Mar 11, 2011

Pak Said jiran sebelah rumah abang teksi. Mereka kawan kamcing dah lama sebelum aku duduk rumah ini lagi. Pak Said ni mamak, badannya besar penuh dengan bulu lebat, memang gelap, misai tebal tapi senyumannya membuat dia kelihatan manis. perut dia tau-tau la... mesti buncit giler... anaknya ada lapan orang semuanya. mesti dia ni kuat main. tapi seorang pun tak duduk kat rumah. Yang dah... read more

Mamak Dan Abang Teksi

Mar 11, 2011

Hari ni penat sangat rasanya badan aku setelah banyak sungguh exec humbankan kerja kepadaku. semua kerja nak urgent dan siap ontime. memang kebiasaan kami singgah makan dulu sebelum balik ke rumah. sesekali kalau balik awal atau hujung minggu baru aku meyediakan makanan untuk suami tersayang. lepas mandi kami duduk bersama menonton TV. namun mataku begitu berat untuk menahan mengantuk.... read more

Askar Pencen

May 28, 2011

Abang Teksi betul2 sudah berubah..... aku semakin sunyi..... gersang..... Malam minggu aku sendirian di rumah.... abang teksi keluar merayap entah ke mana dengan mamak sebelah rumahku... pak said...Rendaman konek Pak Said dalam jubo Abang Teksi membuatkan dia melupakan aku.... bosannya..... tak sangka lelaki yang selalu menjuboku.. kini suka dijubo orang lain... mungkin dia telah mula... read more

Di Rogol Cikgu Zul

Jul 10, 2011

Perkenalan aku dengan askar pencen begitu indah. Dia mencarikan aku kerja baru dan menyuruh aku berpindah ke rumah kawannya yang begitu dekat dengan tempat kerjaku. Kini aku menyewa bilik di rumah kawannya. Setiap hari, mudah dia datang ke rumah sewaku. kadang-kala dia tertidur menungguku balik kerja. terasa bahagia ketika bersamanya kini...... Kawannya seorang... read more

Pecah Teruna Cikgu Zul

Jul 10, 2011

Kini Cikgu Zul dan abg askar bermadu untuk meratah juburku. rupanya cikgu zul dah minta kebenaran untuk menjubur aku dari abg askar kerana terlalu gersang. Banyak benda yang mereka kongsi bersama. patutla abg askar tak bagi aku bayar sewa rumah. Rupanya tubuhku sebagai ganti untuk sewa bulanan. aku mulai tawar hati dengan mereka. tapi aku takut dengan abg askar. Mana boleh... read more

Pak Ghani Driver Lori

Jul 10, 2011

Malam ni aku betul-betul bosan. cikgu zul kata nak pergi ajar tuisyen malam ni. aku berjalan keluar rumah. nak cari kedai makan. lapar rasanya seharian terperap kat rumah. rasa bosan tengok dinding. tak ada kawan nak bersembang. kalau ada cikgu zul, boleh jugak usik-usik dia.. tak pun tolong semak kertas ujian anak muridnya. kadang-kadang boleh tergelak besar tengok karangan... read more

Menutuh Pak Ghani

Jul 15, 2011

Pak Ghani bekerja sebagai driver lori. Mukanya bengis, bermisai tebal, umurnya dalam lingkungan awal 50an. Badannya besar... tubuhnya padat dan kekar... tangannya besar, timbul urat-urat tanda selalu kerja berat.... perutnya boroi tetapi padat... bontotnya yang padat berbalut seluar jeans yang usang dan sudah koyak. Aku selalu memerhatikan gerak-gerinya setelah tahu dia juga penggemar... read more

Pak Ghani bekerja sebagai driver lori. Mukanya bengis, bermisai tebal, umurnya dalam lingkungan awal 50an. Badannya besar... tubuhnya padat dan kekar... tangannya besar, timbul urat-urat tanda selalu kerja berat.... perutnya boroi tetapi padat... bontotnya yang padat berbalut seluar jeans yang usang dan sudah koyak. Aku selalu memerhatikan gerak-gerinya setelah tahu dia juga penggemar... read more

Hari mulai gelap.... aku menyusuri tepi sungai untuk balik ke rumah. aku hanya menyarungkan seluar pendek putihku dan menyangkutkan baju ku di bahu. terkengkang-kengkan aku melangkah... terasa konek-konek jantan-jantan tadi seperti masih mengisi lubang juburku... aku melangkah ke tepi jalan besar kerana berjalan di tebing sungai semakin gelap. jalan ni memang lengang tak ada... read more

Hujung tahun memang kurang kerja... esok kami ada annual dinner dekat hotel. Pagi-pagi lagi boss aku dah telipon suruh pergi satu kereta dengan dia. bagus jugak, kalau tak.. tak tau nak naik apa pergi sana. dia bagitau yang dia akan sampai rumahku dalam pukul lima petang. Aku sibuk memadankan baju untuk dipakai malam ni..... sekejap nak pakai warna merah... sekejap hijau...... read more



BF?

Oct 05, 2011

Selalu bila cerita BF semuanya yang indah..... cengkerama hidup bersama...kenikmatan batangnya.... kemutan bontotnya... tapi cerita pilu, hati terseksa, jarang orang cerita... semua simpan dalam hati masing2. Persoalan yang selalu bermain di dunia plu... BF?... sejauh manakah kebenaran cinta dan kasih sayang BF?.... ada yang duduk berasingan, ada yang... read more

Pak Ghani mengajak aku pergi memancing bersama kawan-kawan sekerjanya..... memang semua tu taste aku.... lagi pun kawan-kawan pak ghani ni suka sangat tak pakai baju.... kenyang la aku menjamu selera badan-badan dorang. setiap inci aku perhatikan. Cikgu Zul tak sedap hati bila aku mengikut Pak Ghani maklum la siap Pak Ghani. hari tu Cikgu Zul ada tanya pak... read more

Aku pengsan tak sedarkan diri setelah juburku ditonyoh 5 batang besar yang gemuk berganti-ganti dengan rakus sekali.... aku betul-betul tak berdaya..... letih yang tak terhingga.... terasa lubang juburku kebas... kembang menerima kote-kote tua yang gemuk.... sakit... pedih.... nikmat.....aku tidur meniarap..... air mani 5 jantan-jantan tua yang memenuhi lubang juburku meleleh pekat di pehaku... read more

Pak Ali Puas.....

Oct 28, 2011

Pak ali tidur rumah aku malam tu... aku tau sangat agenda pak ali... tak puas tonyoh aku kat kebun semalam. aku kenalkan pak ali dengan cikgu zul... biasala cikgu zul memang tak pakai baju kat rumah... sexy la cuma pakai kain pelikat jer... kalau tengok dadanya yang penuh bulu ... sexy habis.... orangnya kan putih.... hensem.... pak ali ni hitam manis.... tapi size dorang ni lebih kurang sama... read more

di rogol bomoh

Oct 28, 2011

kakiku terseliuh semasa bermain bola..... sudah seminggu tak baik-baik lagi.... maklumla aku cuma sapu ubat klinik..... entah macam mana, sembang punya sembang kawan sekerjaku menunjukkan tempat, bomoh yang pandai urut.... apalagi... diam-diam aku telah pergi kerumah tok bomoh yang diceritakannya Aku pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun cikgu zul. malu nanti diorang gelakkan aku percaya benda... read more

Dirogol Negro

Nov 04, 2011

Petang tu aku balik dari kerja, macam biasa…. Jelir lidah kat driver bas yang hensem yang selalu menyakat aku tu.... pastu jalan ala-ala cat walk la... nak turun bas je, toleh jap... kenyit mata kat driver bas… dah jadi rutin tiap hari... dia mesti tersenyum lebar bila aku balas usikannya... tapi tak tau dia ni jantan plu ke straight... tak pernah main dengan driver bas ni... tapi kote dia... read more

Di Rogol Perompak

Dec 14, 2011

Setiap hari hujan turun dengan lebatnya..... Aku dan Cikgu Zul kini hidup seperti sepasang suami isteri yang setiap malam tidur dalam pelukan dada kekar Cikgu Zul yang di penuhi bulu dada........ aku merebahkan mukaku di dada Cikgu Zul sambil tanganku mengelus lengannya yang besar dan di tumbuhi bulu-bulu.... jari-jemariku tak lekang memintal-mintal bulu-bulu dadanya yang... read more

Cinta Luar Biasa

Dec 17, 2011

Menjadi BF Cikgu Zul memang sesuatu yang indah. Kalau aku tahu….. layanan istemewanya terhadap kekasih yang disayangi… dah tentu aku serahkan tubuhku hanya untuk Cikgu Zul dah lama dulu… aku rela untuk bersama dengannya… ku harap dialah jantan yang terakhir….. Sikap Cikgu Zul yang penyayang dan ambil berat membuatkan aku menghormatinya… Cikgu Zul selalu memujiku di depan... read more

Baru seminggu Pak Saroji berpindah di kampungku. Dia menyewa sebelah rumahku yang dah lama di tinggalkan kosong. Umurnya dalam anggaran 40-an. Tapi tak Nampak pun ahli keluarganya. Hanya dia seorang….. tak berkerja…. Hanya duduk di rumah… menunggu jantan-jantan kampung yang ingin berkenalan dengannya. Petang tu Jali singgah ke rumahku.. kami bersembang di luar pagar seperti... read more

Dendam Pesawah

Mar 16, 2012

Angin menghembus sepoi-sepoi bahasa hinggap di pipi Pak Rahim yang duduk merenung sawah padinya. Padi berbuai-buai menyembah bumi setiap kali ditiup angin. Bunyi daun kelapa yang gemersik berlaga sesama sendiri… namun tidak sekali pun mengganggu fikiran Pak Rahim yang termenung jauh… jauh…. Seluas sawah terbentang…. “Arghhhh……Pak Rahim tersedar dari lamunannya….. dia menghidupkan rokok daun... read more



Page 1 of 2

        

Table of contents


Legend

  • = Category Updated
  • Flash Video Play Button = Flash Play Button