Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Jul 29, 2014 - Home of 20240 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

Pak Ali Puas.....

By ami

submitted October 28, 2011

Categories: In Malaysian

Text Size:

Pak ali tidur rumah aku malam tu... aku tau sangat agenda pak ali... tak puas tonyoh aku kat kebun semalam. aku kenalkan pak ali dengan cikgu zul... biasala cikgu zul memang tak pakai baju kat rumah... sexy la cuma pakai kain pelikat jer... kalau tengok dadanya yang penuh bulu ... sexy habis.... orangnya kan putih.... hensem.... pak ali ni hitam manis.... tapi size dorang ni lebih kurang sama jer... kalau tang main tu... dua-dua ni sama hebat la... bagi pendapat aku la....

ala aku biasa pakai spender kat rumah.....Matanya pak ali tidak berkedip ketika melihat aku membuka pakaian dihadapannya. mungkin dia pelik aku selumber telanjang depan cikgu zul. aku masuk dalam bilik dan mengambil tuala untuk pak ali. "nah pak ali" bilik air kat belakang tu... sergarkan badan.... ala telanjang ajer depan cikgu zul... dia pun suka tengok orang telanjang ni." aku mengusik cikgu zul... cikgu zul merilirikkan matanya... Kemudian pak ali membuka pakaiannya pula satu persatu..... pak ali tak pakai spender... so... bila dia lurutkan seluar jeansnya... terpelanting la kote hitamnya yang gemuk berurat tu... cikgu zul terkejut melihat saiz batangnya yang agak besar. “boleh koyak jubor kalau tonyoh aku camni” cikgu zul terfikir dalam hatinya. pak ali berjalan menuju bilik mandi, kotenya terpelanting kiri kanan... "belum keras dah besar macam tu... sedap ni.." bisik hati cikgu zul. mata cikgu zul tak lekang melihat pak ali.... dengar bunyi air pak ali mandi.... seharian dorang main jer... rasanya aku sorang je yang mandi... aku biarkan pak ali dengan cikgu zul... lepas mandi tadi aku terus masuk bilik tido... letih sangat di kerjakan jantan-jantan tua bergilir-gilir....

cikgu zul tak mahu lepaskan peluang depan mata.... dia lantas bangun dan berdiri memerhatikan pak ali yang sedang asyik bermain sabun. pintu bilik mandi kami memang tak ada jadi meang nampak jelas la pak ali mandi telanjang. cikgu melemparkan senyum pada pak ali yang sedang mandi... matanya tertumpu geram dengan kote gemuk pak ali yang hitam...... Pak ali mula meramas-ramas kotenya menggoda cikgu zul.... kemudian meramas-ramas teteknya dengan lembut. "jom mandi sama dengan abang" pak ali melucutkan kain pelikat cikgu zul dan menarik cikgu zul masuk kedalam bilik air.... pak ali memang pandai romen orang.... kalau tak biasa boleh terpancut dibuatnya.... pak ali memeluk cikgu zul di bawah pancuran shower... mereka mula bercumbuan.... bermain lidah..... misai lebat mereka bertemu.... indah sungguh pemandangan bila dua lelaki boroi bercumbuan.... cikgu zul mula merasakan sedap dan mula merengek-rengek. Pak ali mencium cikgu zul dengan ganas, cikgu zul seperti sukar bernafas setiap kali pak ali menyedut lidahnya... pak ali menolak badan boroi cikgu zul rapat ke dinding bilik mandi... mulutnya hinggat ke tetek cikgu zul.... dan mengigit-gigit sekitar tetek cikgu zul dan badannya. cikgu zul mula menjadi tidak tentu arah matanya terpejam... nafasnya kencang.... tangannya mengelus-elus kepala pak ali yang terbenam di teteknya... habis penuh dengan bekas merah pak ali kerjakan dada cikgu zul yang putih berbulu...... Tangan cikgu zul merayap mancari kote pak ali dan mula mengurut batangnya yang tegang dan keras. Pak ali menghisap tetek cikgu zul agak lama. Habis merah tetek serta badan cikgu zul dibuatnya. Pak ali menjilat perut boroi cikgu zul yang berbulu lebat... sesekali mulutnya menarik bulu cikgu zul membuatkan cikgu zul menjerit kenikmatan.... perut cikgu zul turut diserang dengan rakus oleh pak ali hingga bertompok-tompok kemerah-merahan... pak ali mencangkung dan menghalakan mukanya kelangkang cikgu zul..... dia mula menjilat kote cikgu zul yang setanding kotenya..... pak ali mengulom kote cikgu zul “ahhh ahhhhh” cikgu zul mendesah. air mazinya mula mengalir dengan banyak. Pak ali terus menhisap dan menjilat kote dan telo cikgu zul. Hampir 20 minit pak ali mengerjakan kote cikgu zul.

kini giliran cikgu zul duduk mencangkung dan mula menghisap batangnya. Batangnya begitu besar dan hitam. Ia juga agak berurat dengan kepalanya yang kembang berkilat basah....cikgu zul menghisap dan menjilat batangnya selama 15 minit. cikgu zul bermain di celah rekahan pak ali..... pak ali yang sudah ada pengalaman dijilat jubur memusingkan badannya kedinding dan melentikkan bontot besarnya menonggeng supaya senang cikgu zul menjilat juburnya... lubang pak ali kemerahan.... maklumlah baru kena tutuh dengan aku... cikgu zul tahu pak ali jarang kena jolok... juburnya masih cantik....habis basah kuyup jubur pak ali cikgu zul jilat... cikgu zul menarik bontot besar pak ali supaya kebelakang sedikit dan mudah untuk cikgu zul membelasah lubang jubor nya.... pak ali meluaskan kangkangnya. cikgu zul mula mengosok batangnya pada kedut jubur pak ali. Batangnya yang agak besar agak sulit dimasukkan ke dalam jubur pak ali yang masih ketat. Setelah 2 3 kali menekan, akhirnya batangnya masuk juga. "arghhh.... sakit....."Meraung pak ali kesakitan akibat tujahan batang cikgu zul. Sakitnya lebih berbanding pengalaman pertama bersamaku. “ahhhh ahhh sakit zul ahhh..tolong keluarkan zul......” pak ali merayu namun cikgu zul terus bertindak ganas. Dia terus menghenjutku sambil meramas ramas tetek pak ali. "bang... saya keluarkan.... masukk..... balik..... sedap tak......" cikgu zul meredakan kesakitan pak ali..... namun Henjutannya membuatkan jubur pak ali seperti mahu pecah. cikgu zul menarik bahu pak ali dan membalun jubor pak ali seperti mahu memperkosanya. cikgu zul memang ganas kalau jolok jubor ni.....pak ali menggeletar lutut di perlakukan cikgu zul..... dia rasa mula lemah..... kini pak ali menonggeng dan tangannya memegang lantai..... Henjutan cikgu zul bertambah ganas. Dimasukkan seluruh batangnya ke dalam jubor pak ali. Mengelepar pak ali kesakitan. Terasa seakan hendak pecah jubor pak ali dibuatnya. Lendir kekuningan semulajadi dari jubor pak ali semakin banyak memercik keluar setiap kali cikgu zul menhenjut jubornya. “sakit.... ahhh... sedap.... ahhhh.....laju.... ahhh” pak ali mengerang menikmati setiap tusukan cikgu zul yang ganas tanpa belas kasihan....cikgu zul menhenjut jubur pak ali selama 25 minit. Kini tiba saat yang diidamkan. Batangnya semakin membesar dan kembang. "arghhh...... sedapnya jubor ketat ni....kemut kuat lagi... argghhhh.." cikgu zul terus menjerit kesedapan. Air maninya menyembur masuk ke dalam jubur pak ali. 10 das tembakan dilepaskan padu hangat. Penuh jubur pak ali dengan benih cikgu zul. mereka terdampar lesu dilantai bilik mandi. pak ali keletihan menahan tusukan hebat cikgu zul dan terbaring mengangkang keletihan. Seluruh tubuh dan lantai basah dengan peluh bercampur lender dan air mani cikgu zul. setelah cikgu zul menarik kotenya keluar dari jubor pak ali, kelihatan lubang jubor pak ali melompong luas... Didalamnya penuh berisi benih cikgu zul.... mereka membersihkan diri dan cikgu zul mempelawa pak ali tidur dengannya malam itu.

dalam pukul 2 pagi sedang lena cikgu zul yang kepenatan menghayun jubor pak ali.... pak ali terjaga dari tidur..... dia nampak baby oil di tepi katil dan menyapukan di celah jubor cikgu zul yang terdedah..... pak ali terus menonyoh jubor cikgu zul yang sedang tidur....... dia sengaja menindih cikgu zul supaya tak dapat melawan........ kotenya yang hitam dam besar pasti membuatkan cikgu zul terjaga..... namun cikgu zul yang keletihan tidak dapat melawan keinginan pak ali..... pak ali terus menghenjut jubor cikgu zul..... cikgu zul yang tadi rasa sakit kini mulai menikmati kote gemuk pak ali yang ditonyoh laju keluar masuk... menyedari cikgu zul mula menikmati kotenya... pak ali menarik bontot besar cikgu zul melentik...... pak ali terus mengerjakan bontot cikgu zul yang masih ketat.... cikgu zul terkemut-kemut setiap kali kote hitam pak ali keluar masuk.... puas pak ali kerjakan jubor cikgu zul..... seperti biasa pak ali akan memaksa lelaki yang dijuborinya minum air kotenya..... pak ali cuba menarik kotenya keluar tetapi cikgu zul memusingkan badannya dan menindih pak ali... kini cikgu zul berada dia tas pak ali dan pak ali terlentang... cikgu zul terus menghayun bontotnya yang besar mengemut kuat kote pak ali... sambil tangannya menekan lengan pak ali yang terlentang tak dapat melawan... cikgu zul menghayun laju bonotnya... pak ali menikmati satu lagi pengalaman yang nikmat bersetubuh bersama jantan.... "abang nak pancut ni......" pak ali tak dapat mengawal batangnya yang terpacak dan diuli bontot besar cikgu zul..... berdas-das air maninya terpancut dalam jubur cukgu zul.... cikgu zul bernafas kencang terus mengemut-ngemut kote hitam pak ali yang terpacak....... kotenya yang keras mahu memancutkan air.... cikgu zul menarik bontotnya dan terpelanting kote hitam pak ali besalut lendir airmaninya sendiri..... beberapa titik ketulan putih menitik keperutnya yang boroi.... cikgu zul menyuakan kotenya yang keras kemut pak ali lalu menghamburkan air maninya untuk pak ali minum.... terus..... pak ali terus meneguk air mani cikgu zul..... mereka berpekukan puas dan letih menyambung tidur....

pukul 4 pagi.. pak ali tersedar dari lena... kotenya keras...... melihat cikgu zul tidur disebelahnya turut tegak berdiri kotenya...... pak ali mengambil baby oil lalu menyapukan ke lubang jubornya...... dia mencangkung atas kote cikgu zul yang keras tegak.. lalu memasukkan ke dalam lubang juburnya..... perlahan-lahan dia masukkan... pedih... sakit..... cikgu zul yang terjaga dari tidurnya terus menarik pinggang pak ali dan mengefuck lubang jubor pak ali dari bawah.... pak ali menguli batang cikgu zul sambil melancapkan kotenya yang keras..... cikgu zul menarik pinggang pak ali supaya kotenya terbenam habis dan mengemut pangkal kotenya.... pak ali menjerit senak bila seluruh kote cikgu zul terbenam di jubornya... pak ali terasa sengsara duduk diatas cikgu zul sambil kote cikgu zul tertancap keras di lubang juburnya... setiap pergerakannya terasa begitu kembang kote cikgu zul dalam jubornya... pak ali melancapkan kotenya.... telonya yang besar hitam terkontangkanting setiap kali dia menghenjut turun naik.... tusukkan kote cikgu zul membuatkan dia tak dapat menahan untuk terpancut selaki lagi...... kepala kotenya semakin berkembang..... "abang tak tahan kena rodok macam ni......sedap ni....." pak ali mula mengeluh.... cikgu zul menggandakan tusukan je jubor pak ali..... " argh...... " pak ali tewas sekali lagi... belambak air maninya di badan cikgu zul yang berbulu lebat..... kemutan yang kuat semasa pak ali terpancut membuatkan cikgu zul juga memancutkan air maninya dalam jubur pak ali untuk kali kedua....... pak ali meratakan air maninya yang bertaburan di bulu badan cikgu zul..... cikgu zul menyuruh dia menjilat sisa maninya di bulu dadanya lalu mengucup cikgu zul.....cikgu zul memeluk erat pak ali yang rebah dipangkuannya dan jubor pak ali masik tertancap kote cikgu zul yang masih keras...... letih...... sambung tidur.....

kul 6 pagi cikgu zul bangun tengok bontot pak ali yang besar dan licin buat dia stim lagi....... apa lagi..... dia ambil baby oil dan fuck jubor pak ali dengan ganas...... pak ali terjaga dan melentikkan bontotnya sambil menggoyang-goyangkan bontotnya seperti anjing.... puas balun jubor pak ali...... cikgu zul menarik pak ali kebucu katil.... tersangkut pak ali... cuma bontotnya saja yang terangkat... cikgu zul tak melepaskan jubor pak ali... dia memang nak pulun habis-habisan..... pak ali... merengek kesedapan tiap kali cikgu zul jolok juburnya dengan rakus.... sesekali pak ali menjerit bila cikgu zul membenam habis kotenya....... kote pak ali tercanak keras bila jubornya ditutuh cikgu zul..... kali ini dia menarik jubornya kedepan sehingga kote cikgu zul terkeluar dari juburnya... pak ali pantas bangun dan menolak cikgu zul meniarap pula... dia menjolok jubor cikgu zul..... kali ni nekad untuk memancutkan air maninya ke mulut cikgu zul..... cikgu zul memang pandai mengemut.... sekejap saja pak ali terasa nak terpancut... pak ali terus menarik kotenya dan menyumbat kemulut cikgu zul.... penuh mulut cikgu zul dengan air maninya.... dia puas kerana dapat memberi susu jantannya kepada cikgu zul..... cikgu zul yang belum puas membenamkan kotenya ke jubur pak ali semula..... habis koyak jubur pak ali dikerjakan.... pak ali menjerit kesakitan tak dihiraukannya..... kotenya umpama gerudi mendera jubor pak ali...... pak ali keletihan di henjut cikgu zul...... akhirnya cikgu zul menarik kotenya dan menyumbat kotenya ke mulut pak ali.....:"argh...... rasa susu jantan untuk sarapan pagi" cikgu zul tersenyum bila pak ali menyedut licin air maninya..... "hangat air susu jantan kalau di minum pagi-pagi.." pak ali berseloroh.... mereka mandi sama-sama... cikgu zul menghantar pak ali ke bas stop on the way pergi kerja...... kote bertemu bontot.... sama-sama kuat seks.....



Displaying Page 1 - Records 1 to 30

More stories From ami

Pertama Kali Di Lancap

Feb 17, 2011

Aku gembira dapat masuk asrama penuh. Dapat aku lari dari kena marah abah. Semua yang aku buat salah bagi pandangannya. Aku begitu cemburu dengan kawan-kawan yang mendapat belaian dari seorang ayah. Ini membuatkan aku manjadi seorang yang pendiam dan pemalu. Aku begitu inginkan belaian dan pelukan seorang lelaki seperti kawan-kawan yang lain. Berkongsi kegembiraan dan masalah dengan ayah mereka.... read more

Semenjak Peristiwa malam aku dilancapkan oleh Abg Gendut, aku begitu ketagih untuk mengulangi perbuatan itu. Tapi aku malu untuk menunjukkan bahawa aku mahukan lagi. Sudah 4 hari aku berada di asrama, Abg Gebdut masih tidak mengulangi perbuatannya yang aku harap-harapkan. Aku tertunggu-tunggu Abg Gendut dengan harapan dapat dilancap lagi setiap malam sehingga terlelap. Namun hanya perasaan... read more

Sudah hampir setahun hubungan aku dengan abg gendut, Hujung minggu ni hari jadi abg kesayangan aku. Terfikir-fikir hadiah istimewa yang harus ku derikan kepadanya. Aku ingin membelikan sesuatu, namun wang saku aku pun cukup-cukup sahaja. Abg Gendut ajak aku balik ke kampungnya. Malam tu aku mengemas pakaian yang hendak dibawa ke kampung abg gendut. otakku masih buntu, aku tiada hadiah untuk abg... read more

Penangan Cikgu Zaki

Feb 19, 2011

Semester baru sudah bermula. rupa-rupanya sudah dua tahun aku hidup seperti suami isteri dengan abg gendut. namun langit tak semestinya cerah. saat yang aku sudah jangkakan pun berlaku. aku di tinggalkan abg gendut. dia telah menamatkan tingkatan lima. Kini aku tinggal sendirian di bilik ini. aku begitu rindukan layanannya setiap malam. pelukan hangat sehingga ke pagi hari. kucupan mesra dan... read more

Sudah tiga tahun aku dilayan mesra, cikgu zaki menganggap aku sebagai isterinya. aku menjalaskan tugas mengemas, memasak dan memberi nafkah batin yang setelah sekian lama cikgu zaki tidak dapat dari bekas isterinya. cikgu zaki adalah lelaki yang kuat seks. batang koneknya yang besar dan gemuk selalu sahaja keras mencanak mahukan lubang untuk direndam. hampir setiap malam cikgu zaki menonyoh... read more

Di Rogol Pak Abu Lagi

Feb 22, 2011

Cikgu Zaki demam kesan daripada di rogol Pak Abu tempoh hari. doktor memberi mc kepadanya. pegngalaman pertama di liwat, cikgu zaki begitu terseksa bila nak berak, lubang juburnya terasa pedih dan dia berak bercampur darah mungkin dinding ototnya terluka akibat henjutan kasar pak abu. Sebelum pergi ke sekolah aku menyediakan teh panas, roti dan biskut di sebelahnya. aku begitu sayang kepadanya... read more

Semenjak Cikgu Zaki di rogol Pak Abu, hubungan aku semakin renggang. Cikgu Zaki mulai jarang menjamah juburku. Dia tidak mahu nyakiti juburku kerana terlalu menyayangiku. Setiap kali kami bermesra, dia cuba mengelakkan dari menyumbatkan koneknya masuk ke dalam lubang juburku. Aku sangat dahagakan konek Cikgu Zaki. Aku tidak dapat merasa kehebatan, kehangatan koneknya yang selalu terendam dalam... read more

Dua Duda Bertemu

Feb 23, 2011

Semenjak Pak Abu menghantar aku balik ke asrama universiti tempoh hari, perangai Cikgu Zaki mulai berubah. Setiap malam telefon tidak diangkat, rinduku semakin mendalam terhadapnya, aku tidak dapat mendengar suaranya sebelum tidur. Kena rogol lagi ke Cikgu Zaki dengan Pak Abu, Demam ke Cikgu Zaki sekarang, kenapa dia tak menghubungiku. banyak persoalan bermain di benakku. Hujung minggu aku... read more

Abang Teksi

Feb 28, 2011

Aku tidak menyangka aku begitu mudah mengikuti orang yang baru beberapa minit aku kenali. Mungkin wajahnya yang ikhlas untuk menolongku... atau mungkin aku tak sanggup lagi hidup bergelandangan. terus terang aku jatuh hati melihat susuk tubuh abg teksi ini. Aku suka melihat wajah abang teksi bertatahkan misai tebal yang selalu menguntumkan senyuman. namun aku takut sekiranya keinginan... read more

Raja Di Hatiku

Mar 03, 2011

Aku masih belum mendapat kerja walaupun begitu banyak interview aku hadiri. aku tidak memilih. aku seperti putus asa untuk menghadiri interview. namun abang teksi sentiasa ada di sisi menyuntik semangat sambil menyuntik koneknya ke lubang juburku. selama aku tinggal bersama abang teksi, tugas harianku di rumah mengemas rumah dan membasuh pakaian abang teksi. rumah yang dulunya tidak... read more



Jiranku Mamak

Mar 11, 2011

Pak Said jiran sebelah rumah abang teksi. Mereka kawan kamcing dah lama sebelum aku duduk rumah ini lagi. Pak Said ni mamak, badannya besar penuh dengan bulu lebat, memang gelap, misai tebal tapi senyumannya membuat dia kelihatan manis. perut dia tau-tau la... mesti buncit giler... anaknya ada lapan orang semuanya. mesti dia ni kuat main. tapi seorang pun tak duduk kat rumah. Yang dah... read more

Mamak Dan Abang Teksi

Mar 11, 2011

Hari ni penat sangat rasanya badan aku setelah banyak sungguh exec humbankan kerja kepadaku. semua kerja nak urgent dan siap ontime. memang kebiasaan kami singgah makan dulu sebelum balik ke rumah. sesekali kalau balik awal atau hujung minggu baru aku meyediakan makanan untuk suami tersayang. lepas mandi kami duduk bersama menonton TV. namun mataku begitu berat untuk menahan mengantuk.... read more

Askar Pencen

May 28, 2011

Abang Teksi betul2 sudah berubah..... aku semakin sunyi..... gersang..... Malam minggu aku sendirian di rumah.... abang teksi keluar merayap entah ke mana dengan mamak sebelah rumahku... pak said...Rendaman konek Pak Said dalam jubo Abang Teksi membuatkan dia melupakan aku.... bosannya..... tak sangka lelaki yang selalu menjuboku.. kini suka dijubo orang lain... mungkin dia telah mula... read more

Di Rogol Cikgu Zul

Jul 10, 2011

Perkenalan aku dengan askar pencen begitu indah. Dia mencarikan aku kerja baru dan menyuruh aku berpindah ke rumah kawannya yang begitu dekat dengan tempat kerjaku. Kini aku menyewa bilik di rumah kawannya. Setiap hari, mudah dia datang ke rumah sewaku. kadang-kala dia tertidur menungguku balik kerja. terasa bahagia ketika bersamanya kini...... Kawannya seorang... read more

Pecah Teruna Cikgu Zul

Jul 10, 2011

Kini Cikgu Zul dan abg askar bermadu untuk meratah juburku. rupanya cikgu zul dah minta kebenaran untuk menjubur aku dari abg askar kerana terlalu gersang. Banyak benda yang mereka kongsi bersama. patutla abg askar tak bagi aku bayar sewa rumah. Rupanya tubuhku sebagai ganti untuk sewa bulanan. aku mulai tawar hati dengan mereka. tapi aku takut dengan abg askar. Mana boleh... read more

Pak Ghani Driver Lori

Jul 10, 2011

Malam ni aku betul-betul bosan. cikgu zul kata nak pergi ajar tuisyen malam ni. aku berjalan keluar rumah. nak cari kedai makan. lapar rasanya seharian terperap kat rumah. rasa bosan tengok dinding. tak ada kawan nak bersembang. kalau ada cikgu zul, boleh jugak usik-usik dia.. tak pun tolong semak kertas ujian anak muridnya. kadang-kadang boleh tergelak besar tengok karangan... read more

Menutuh Pak Ghani

Jul 15, 2011

Pak Ghani bekerja sebagai driver lori. Mukanya bengis, bermisai tebal, umurnya dalam lingkungan awal 50an. Badannya besar... tubuhnya padat dan kekar... tangannya besar, timbul urat-urat tanda selalu kerja berat.... perutnya boroi tetapi padat... bontotnya yang padat berbalut seluar jeans yang usang dan sudah koyak. Aku selalu memerhatikan gerak-gerinya setelah tahu dia juga penggemar... read more

Pak Ghani bekerja sebagai driver lori. Mukanya bengis, bermisai tebal, umurnya dalam lingkungan awal 50an. Badannya besar... tubuhnya padat dan kekar... tangannya besar, timbul urat-urat tanda selalu kerja berat.... perutnya boroi tetapi padat... bontotnya yang padat berbalut seluar jeans yang usang dan sudah koyak. Aku selalu memerhatikan gerak-gerinya setelah tahu dia juga penggemar... read more

Hari ini aku ambil cuti. Nak habiskan cuti tahunan. hari rabu.... Nak jalan-jalan pun tak best semua orang bekerja. Cuaca betul-betul panas terik. aku berjalan menuju ke sungai tak jauh dari rumahku. lengang... tak ada tanda-tanda orng mandi-manda. terus melangkah ke kolam air yang paling tinggi. berpeluh badanku.... kalau panas-panas begini dapat berendam dalam air sungai memang... read more

Hari mulai gelap.... aku menyusuri tepi sungai untuk balik ke rumah. aku hanya menyarungkan seluar pendek putihku dan menyangkutkan baju ku di bahu. terkengkang-kengkan aku melangkah... terasa konek-konek jantan-jantan tadi seperti masih mengisi lubang juburku... aku melangkah ke tepi jalan besar kerana berjalan di tebing sungai semakin gelap. jalan ni memang lengang tak ada... read more



Hujung tahun memang kurang kerja... esok kami ada annual dinner dekat hotel. Pagi-pagi lagi boss aku dah telipon suruh pergi satu kereta dengan dia. bagus jugak, kalau tak.. tak tau nak naik apa pergi sana. dia bagitau yang dia akan sampai rumahku dalam pukul lima petang. Aku sibuk memadankan baju untuk dipakai malam ni..... sekejap nak pakai warna merah... sekejap hijau...... read more

BF?

Oct 05, 2011

Selalu bila cerita BF semuanya yang indah..... cengkerama hidup bersama...kenikmatan batangnya.... kemutan bontotnya... tapi cerita pilu, hati terseksa, jarang orang cerita... semua simpan dalam hati masing2. Persoalan yang selalu bermain di dunia plu... BF?... sejauh manakah kebenaran cinta dan kasih sayang BF?.... ada yang duduk berasingan, ada yang... read more

Pak Ghani mengajak aku pergi memancing bersama kawan-kawan sekerjanya..... memang semua tu taste aku.... lagi pun kawan-kawan pak ghani ni suka sangat tak pakai baju.... kenyang la aku menjamu selera badan-badan dorang. setiap inci aku perhatikan. Cikgu Zul tak sedap hati bila aku mengikut Pak Ghani maklum la siap Pak Ghani. hari tu Cikgu Zul ada tanya pak... read more

Aku pengsan tak sedarkan diri setelah juburku ditonyoh 5 batang besar yang gemuk berganti-ganti dengan rakus sekali.... aku betul-betul tak berdaya..... letih yang tak terhingga.... terasa lubang juburku kebas... kembang menerima kote-kote tua yang gemuk.... sakit... pedih.... nikmat.....aku tidur meniarap..... air mani 5 jantan-jantan tua yang memenuhi lubang juburku meleleh pekat di pehaku... read more

di rogol bomoh

Oct 28, 2011

kakiku terseliuh semasa bermain bola..... sudah seminggu tak baik-baik lagi.... maklumla aku cuma sapu ubat klinik..... entah macam mana, sembang punya sembang kawan sekerjaku menunjukkan tempat, bomoh yang pandai urut.... apalagi... diam-diam aku telah pergi kerumah tok bomoh yang diceritakannya Aku pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun cikgu zul. malu nanti diorang gelakkan aku percaya benda... read more

Dirogol Negro

Nov 04, 2011

Petang tu aku balik dari kerja, macam biasa…. Jelir lidah kat driver bas yang hensem yang selalu menyakat aku tu.... pastu jalan ala-ala cat walk la... nak turun bas je, toleh jap... kenyit mata kat driver bas… dah jadi rutin tiap hari... dia mesti tersenyum lebar bila aku balas usikannya... tapi tak tau dia ni jantan plu ke straight... tak pernah main dengan driver bas ni... tapi kote dia... read more

Di Rogol Perompak

Dec 14, 2011

Setiap hari hujan turun dengan lebatnya..... Aku dan Cikgu Zul kini hidup seperti sepasang suami isteri yang setiap malam tidur dalam pelukan dada kekar Cikgu Zul yang di penuhi bulu dada........ aku merebahkan mukaku di dada Cikgu Zul sambil tanganku mengelus lengannya yang besar dan di tumbuhi bulu-bulu.... jari-jemariku tak lekang memintal-mintal bulu-bulu dadanya yang... read more

Cinta Luar Biasa

Dec 17, 2011

Menjadi BF Cikgu Zul memang sesuatu yang indah. Kalau aku tahu….. layanan istemewanya terhadap kekasih yang disayangi… dah tentu aku serahkan tubuhku hanya untuk Cikgu Zul dah lama dulu… aku rela untuk bersama dengannya… ku harap dialah jantan yang terakhir….. Sikap Cikgu Zul yang penyayang dan ambil berat membuatkan aku menghormatinya… Cikgu Zul selalu memujiku di depan... read more

Baru seminggu Pak Saroji berpindah di kampungku. Dia menyewa sebelah rumahku yang dah lama di tinggalkan kosong. Umurnya dalam anggaran 40-an. Tapi tak Nampak pun ahli keluarganya. Hanya dia seorang….. tak berkerja…. Hanya duduk di rumah… menunggu jantan-jantan kampung yang ingin berkenalan dengannya. Petang tu Jali singgah ke rumahku.. kami bersembang di luar pagar seperti... read more

Dendam Pesawah

Mar 16, 2012

Angin menghembus sepoi-sepoi bahasa hinggap di pipi Pak Rahim yang duduk merenung sawah padinya. Padi berbuai-buai menyembah bumi setiap kali ditiup angin. Bunyi daun kelapa yang gemersik berlaga sesama sendiri… namun tidak sekali pun mengganggu fikiran Pak Rahim yang termenung jauh… jauh…. Seluas sawah terbentang…. “Arghhhh……Pak Rahim tersedar dari lamunannya….. dia menghidupkan rokok daun... read more



Page 1 of 2

        

Table of contents


Legend

  • = Category Updated
  • Flash Video Play Button = Flash Play Button